Jako-kun ha escrit:en Kentaro Miura el dibuixant de Berserk deixa el manga per dedicar-se a jugar a jocs de IdolMasters.....es molt WTF?!
Misiontokyo ha escrit:Después de una temporada sin publicar ningún nuevo capítulo de su afamada obra, Kentarô Miura vuelve a las páginas de la revista Young Animal (Hakûsensha) para retomar la serialización de Berserk. El nuevo capítulo verá la luz en el número #09 de la revista, la cual se pondrá a la venta el 24 de abril.
Taki ha escrit:Jako-kun ha escrit:en Kentaro Miura el dibuixant de Berserk deixa el manga per dedicar-se a jugar a jocs de IdolMasters.....es molt WTF?!Misiontokyo ha escrit:Después de una temporada sin publicar ningún nuevo capítulo de su afamada obra, Kentarô Miura vuelve a las páginas de la revista Young Animal (Hakûsensha) para retomar la serialización de Berserk. El nuevo capítulo verá la luz en el número #09 de la revista, la cual se pondrá a la venta el 24 de abril.
Ale, no t'espantis mai massa pel que diguin a Sankaku XD
koroki ha escrit:Idol master mola, jo l'entenc.
Totes son tan follables ò.o
I m'encantà.MiraiMaki ha escrit:koroki ha escrit:Idol master mola, jo l'entenc.
Totes son tan follables ò.o
Ets un Hentai, i ho saps.
hachi_90 ha escrit:jajaj
ja veusss, molaria que portessin aquest joc a espanya^^, pero amb la modificació que tambe hi haguessin noiss xD
Suposo que diu lolis de nenes, vaja el que li agrada a qualsevol surtit ô.ohachi_90 ha escrit:jajaja
doncs que en fagin un de noies i un altre de noisss =D
per aixo mola perque son molt lolitas, tot i que, tambe les pots vestir com vulguis he vist videos en que moltes van de punks, fins i tot amb banyador n'he vist xD
hachi_90 ha escrit:jajaja
doncs que en fagin un de noies i un altre de noisss =D
per aixo mola perque son molt lolitas, tot i que, tambe les pots vestir com vulguis he vist videos en que moltes van de punks, fins i tot amb banyador n'he vist xD
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants