Viatge a Japó!

Per comentar frikades diverses ;)

EntradaAutor: koroki » 04 feb. 2008 21:56

Me acabes de sosperndre'm MOLT dobok, ets molt millor que aquell que es fa anomenar xeron ù.u

Ara mateix te paso les dades pel mail ;)

Peró hem de anar ràpid per al menys agafar el mateix vol que nosaltres o.oU
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 04 feb. 2008 22:36

koroki ha escrit:sosperndre'm

YOU WIN KOROKI!!!

suspendre + perniciós + perdre = sosperndre'm
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: x3ron » 04 feb. 2008 22:37

Dobok San ha escrit: aixi doncs és molt possible que acabi vingüent amb vosaltres muahahaha això si, la meva idea era venir la meitat de dies que vosaltres perque 40 dies no puc estar-hi, però 20 dies sip.
:D

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!

no hi pots nar dobok, llavors ja no podre fardar mes, :D . Akest any he sentit que japo esta horrible, ple de jeringilles,i prostitutes negres.
x3ron
Japan Fan

Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Dobok San » 05 feb. 2008 17:46

Fotet Xeron, la veritat es que no hi vui anar, nomes ho faig per donar-te per cul xDDDDDD bromes a part... nomes vui dir unes quantes coses que no ens podem perdre:

-Anar a un onsen (mixte millor xDD)
-Akihabara està clar xD
-Cafeteria Meido (Benvingut amo... quant de temps fa que espero que m'ho digui algú xDD)
-Kyoto (diox, no men vaig de japo sense haber reventat kyoto xD)
-I alguns apunts frikis i totalment personals que em venen al cap:
-Una foto davant el primer edifici de nintendo quant es dedicava a fer jocs de cartes
-Visitar el museu del ninja
-Inentar pillar alguna fira de les que fan per provar de pillar un peix amb un aro de paper xD ooooh yeah xDD
- I ja aniran sortin coses xDDD
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: x3ron » 05 feb. 2008 18:49

jo tot ja ho vaig fer, pero anar a un onsen no ,pk al estiu fa una calor que ti cages, i a sobre ficarte a aigua calenta, no es molt agradable. Jo vaig pillar un peix, i em van donar un globus amb aigua i un cordill, que ha haureu vist algun anime
x3ron
Japan Fan

Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Taki » 05 feb. 2008 19:05

Dobok San ha escrit: -Inentar pillar alguna fira de les que fan per provar de pillar un peix amb un aro de paper xD ooooh yeah xDD

Veus aixo és una cosa que porto dient des del primer dia que vam parlar d'aquest viatge XD Anant-hi a l'estiu, no és difícil...

Bé, i lo de la cafetería meido... També... XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Dobok San » 05 feb. 2008 19:53

x3ron ha escrit:jo tot ja ho vaig fer, pero anar a un onsen no ,pk al estiu fa una calor que ti cages, i a sobre ficarte a aigua calenta, no es molt agradable. Jo vaig pillar un peix, i em van donar un globus amb aigua i un cordill, que ha haureu vist algun anime

Està clar que farà molta calor siguent estiu, però hi han onsens a moltes zones com per exemple pel Fuji o llocs mes al nort on fa mes fresqueta, però en tot cas jo ho vui fer igualment, és una experiència que no em vui perdre, i a mes ja he provat posar-me en un yacuzzi en ple mes d'agost...(al parc aquàtic de Roses xD) se que no és el mateix pq l'aigua d'un onsen estarà mes calenta pero en fi, despres de un banyet a dins les aigues termals et fots un dutxa fresca i et quedes com nou :wink:

PD: Ja estàs estudian bases de dades??
PD2: A SO m'han posat no apte i encra estic flipant en colors, ja l'hi he enviat un correu en puigali perque no m'ho crec O_o
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: koroki » 05 feb. 2008 22:31

Moltes de aquestes coses les podem fer ô.o
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 05 feb. 2008 23:33

koroki ha escrit:Moltes de aquestes coses les podem fer ô.o

i moltes mes.....muajjajajaj
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Ingunn » 06 feb. 2008 20:47

Quina enveja!! :cry:
Ingunn
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Taki » 01 jul. 2008 13:55

Refloto el tema, MUAHAHAHA...

Això, que falta menys d''un mes. Tenim apartament i és a...

*Redoble de tambores*

AKIHABARA!!!! MUAHAHAHAHAHAHAHA!!

Ara sí que el nostre viatge ho supera tot, sento fardar, però necessitava dir-ho... És massa alucinant, encara no m'ho crec.

Però vaig a lo important: Qui vol alguna cosaaa? En principi, si no ens poguessim veure, havia pensat que em podieu ingressar als diners al compte on tindré la targeta. No us preocupeu, sóc de fiar ù.u Però depèn de què sigui millor us ho enviaré per correu, i això significa gastos d'envio. De tota manera, tranquils, perquè no són gaire cars.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Jako-kun » 01 jul. 2008 14:09

Taki ha escrit:*Redoble de tambores*

serà vosaltres....¬¬.....jo estic una mica més lluny....marginat amb en Kim...amb en KIIIIIM!!!!......els dos a l'apartament......AMB EN KIIIIIM!!!....EN KIIIIIIIIM!!!.....EN KIIM!!!...EN KIM!!.........en KIM!!..............en Kim......en Kim..........en Kim........EN KIIIIIIIIIIIIIIIIM!!!!!
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Taki » 01 jul. 2008 14:12

Jako-kun ha escrit:
Taki ha escrit:*Redoble de tambores*

serà vosaltres....¬¬.....jo estic una mica més lluny....marginat amb en Kim...amb en KIIIIIM!!!!......els dos a l'apartament......AMB EN KIIIIIM!!!....EN KIIIIIIIIM!!!.....EN KIIM!!!...EN KIM!!.........en KIM!!..............en Kim......en Kim..........en Kim........EN KIIIIIIIIIIIIIIIIM!!!!!

Sí, és clar, nosaltres, en Dobok i en Yami som els que estem a Akihabara. Coi, no en quedaven més. Tampoc és com si estiguéssiu a 1 hora d'allà...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Hachi » 01 jul. 2008 14:23

ainsssss.... uaa quina sort q teniuuuu em feu molta enveja, aveiam si daki uns anys jo tmb puc fardar d viatje xD, x cert takiii teniu el millor lloc :shock:

doncss... a mi m agradaria q em portessiu una pinky si en trobeu, i un gat d akells tipics que se li mou el bras, amb 15 o 20 arriba no??
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Taki » 01 jul. 2008 14:33

Suposo, si no arribes seria per poc i vaja, ja m'ho tornaries ^^
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing