joder... no et conec genss pero nomes et dic que molts d anims i que has d tirar endavant, i per el projecte pos no pasa res....
el primer ets tu.... molts d animsssss.... i com dic sempre, carpe diem, encara que sigui dificil
hachi_90 ha escrit:la meva amiga que va venir pel saló del manga dibuixa be,
el seu treball de recerca és dibuixar un manga xD
Taki ha escrit:A mi ara que parlavem d'això m'han donat ganes de dibuixar XD Em sembla que no existeix un tema de "les nostres creacions" ni res similar, crec que s'hauria d'obrir. Potser m'animaria a penjar alguna cosa, ara que tinc escàner a mà. D'escrits ni parlar-ne XD Els que tinc i que podria penjar perquè són... "Normals"... Els trobo massa personals. Sempre acabo posant molt de mi quan escric. Ara, que tampoc escric massa.
Elfangor ha escrit:Com sempre, torno a donar la brasa amb el WEE xDDD
Res, que al forum dels webcómics sol haver-hi gent que obre posts en plan "dibuixant busca guionista" y "guionista busca dibuixant". Així que, si la noia aquesta no t'acaba d'interessar(tothom te el seu estil, si vols fer una historia fosca de detectius no et servirà algú amb el típic estil manga d'ulls grossos i cabells brillants ^^U), et pots passar per allà
Elfangor ha escrit:no no no, jo em referia a la noia aquesta amiga de la hachi, que encara no saps com dibuixa ^^U
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants