Manga pròpi

Per comentar frikades diverses ;)

EntradaAutor: Hachi » 30 juny 2008 22:54

joder... no et conec genss pero nomes et dic que molts d anims i que has d tirar endavant, i per el projecte pos no pasa res....

el primer ets tu.... molts d animsssss.... i com dic sempre, carpe diem, encara que sigui dificil
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Taki » 01 jul. 2008 09:09

Vaja, ho sento per tu u.u Com diu la Hachi, ànims! Segur que costa una mica de superar, però és bo que seguiu sent amics i això. I clar que el més important és que estiguis bé i j te'n quedarà després de temps per fer un manga.

Bé, si seguiu endevant, doncs això, ja ens informaràs.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 01 jul. 2008 12:12

Gràcies. I si, no dubteu en que us informaré.
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: MiraiMaki » 07 nov. 2008 16:04

Vist els últims mesos, em sap greu anunciar-vos que el Manga no es realitzarà.

Gràcies a tots els que em vareu donar suport en la realització d'el mateix.
MiraiMaki

EntradaAutor: Hachi » 08 nov. 2008 22:25

jurs em sap greu,
pero bueno sempre pots tornar a plantejar-te el tema de fer un altre manga, tens molt de temps per endavant ^^
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Taki » 08 nov. 2008 22:31

Sí, o potser coneixes algú altre que sap dibuixar i tal i li interessa la idea. Però si ho vols abandonar definitivament per motius més personals, doncs mira, ja en vindran d'altres, sempre que segueixis tenint idees ^^ O podries provar d'escriure enlloc de fer un comic...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: MiraiMaki » 08 nov. 2008 22:46

D'idees no me'n falten pas XD

He escrit forces noveles, històries per manga, FanFiction´s... però costa de que m'agradin, sóc molt perfeccionista XDDD

Si trobés algú que sapigués dibuixar i hi fes amistat, doncs posiblement fariem un manga, però si no m'hi avinc amb la persona no hi poso prou ganes i acabo aburrint la història, que és el que em sol pasar al escriure noveles.
MiraiMaki

EntradaAutor: Hachi » 08 nov. 2008 22:49

la meva amiga que va venir pel saló del manga dibuixa be,
el seu treball de recerca és dibuixar un manga xD
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: MiraiMaki » 08 nov. 2008 23:09

hachi_90 ha escrit:la meva amiga que va venir pel saló del manga dibuixa be,
el seu treball de recerca és dibuixar un manga xD

Sí? Li podries dir que el penji per Internet, així el veuriem. M'agrada veure els escrits i dibuixos d'altres persones.
MiraiMaki

EntradaAutor: Taki » 08 nov. 2008 23:20

A mi ara que parlavem d'això m'han donat ganes de dibuixar XD Em sembla que no existeix un tema de "les nostres creacions" ni res similar, crec que s'hauria d'obrir. Potser m'animaria a penjar alguna cosa, ara que tinc escàner a mà. D'escrits ni parlar-ne XD Els que tinc i que podria penjar perquè són... "Normals"... Els trobo massa personals. Sempre acabo posant molt de mi quan escric. Ara, que tampoc escric massa.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: MiraiMaki » 08 nov. 2008 23:28

Taki ha escrit:A mi ara que parlavem d'això m'han donat ganes de dibuixar XD Em sembla que no existeix un tema de "les nostres creacions" ni res similar, crec que s'hauria d'obrir. Potser m'animaria a penjar alguna cosa, ara que tinc escàner a mà. D'escrits ni parlar-ne XD Els que tinc i que podria penjar perquè són... "Normals"... Els trobo massa personals. Sempre acabo posant molt de mi quan escric. Ara, que tampoc escric massa.

Doncs sí, s'hauria de crear un sub-fòrum sobre això, però per no donar feina als Admins crearé un post, almenys fins que no es decideixin a crear-lo. I això si volen, clar XD
MiraiMaki

EntradaAutor: Elfangor » 09 nov. 2008 12:51

Com sempre, torno a donar la brasa amb el WEE xDDD

Res, que al forum dels webcómics sol haver-hi gent que obre posts en plan "dibuixant busca guionista" y "guionista busca dibuixant". Així que, si la noia aquesta no t'acaba d'interessar(tothom te el seu estil, si vols fer una historia fosca de detectius no et servirà algú amb el típic estil manga d'ulls grossos i cabells brillants ^^U), et pots passar per allà :-P
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: MiraiMaki » 09 nov. 2008 13:01

Elfangor ha escrit:Com sempre, torno a donar la brasa amb el WEE xDDD

Res, que al forum dels webcómics sol haver-hi gent que obre posts en plan "dibuixant busca guionista" y "guionista busca dibuixant". Així que, si la noia aquesta no t'acaba d'interessar(tothom te el seu estil, si vols fer una historia fosca de detectius no et servirà algú amb el típic estil manga d'ulls grossos i cabells brillants ^^U), et pots passar per allà :-P

A mi ja m'agradava el seu estil de dibuix, el motiu per el que qual el manga no segueix és per raons més personals, i "por ende", prefereixo no buscar algú per fer aquesta història. Igual ja dic que per fer un projecte ha d'ésser amb algú que m'hi avingui força i que ens veiguem sovint. Gràcies igualment per l'idea Elfangor.
MiraiMaki

EntradaAutor: Elfangor » 09 nov. 2008 13:11

no no no, jo em referia a la noia aquesta amiga de la hachi, que encara no saps com dibuixa ^^U
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: MiraiMaki » 09 nov. 2008 14:57

Elfangor ha escrit:no no no, jo em referia a la noia aquesta amiga de la hachi, que encara no saps com dibuixa ^^U

Merda, el meu primer FAIL!! O_o
MiraiMaki

AnteriorSegüent

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants