Hario ha escrit:Éste tema está alcanzando unos niveles muy... muy.
Hario ha escrit:Creo que el mejor uso posible es el que le dio el equipo español de Pokémon. xD
AnimeGirl ha escrit:Iria m'encanta el teu avatar![]()
Hachi ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Iria m'encanta el teu avatar![]()
Pijijiji, merci.
He estat buscant imatges, i m'he indignat, als llocs on busco imatges no hi ha imatges de AKB0048 o pràcticament no hi ha res
AnimeGirl ha escrit:Hachi ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Iria m'encanta el teu avatar![]()
Pijijiji, merci.
He estat buscant imatges, i m'he indignat, als llocs on busco imatges no hi ha imatges de AKB0048 o pràcticament no hi ha res
Jaaaaencara no hi ha gaire res T_T
Konata ha escrit:A mi Sankarea no m'agrada gens. L'avatar és genial genial *O* Si no fes com jo a vegades que agafo les imatges de l'anime directament i al paint xD
Hachi ha escrit:Konata ha escrit:A mi Sankarea no m'agrada gens. L'avatar és genial genial *O* Si no fes com jo a vegades que agafo les imatges de l'anime directament i al paint xD
Si, si, és de l'anime xDDDDD. És una captura que he trobat per google, i dic, uoooo, això és perfecte per avatar.
A mi no em desegrada, però, la noia la volen fer tant mona que fa por xDDD, té cada cara ><
Konata ha escrit:Hachi ha escrit:Konata ha escrit:A mi Sankarea no m'agrada gens. L'avatar és genial genial *O* Si no fes com jo a vegades que agafo les imatges de l'anime directament i al paint xD
Si, si, és de l'anime xDDDDD. És una captura que he trobat per google, i dic, uoooo, això és perfecte per avatar.
A mi no em desegrada, però, la noia la volen fer tant mona que fa por xDDD, té cada cara ><
A mi m'interessava l'historia de la noia, vaig continuar el manga i tot es fan service, fan service, fan service i em vaig aburrir xD
Konata ha escrit:A mi Sankarea no m'agrada gens.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants