la millor canco de db

Per comentar frikades diverses ;)

la millor canco de db

EntradaAutor: x3ron » 05 juny 2007 19:26

hola, a tothom cuant de temps, es nota que son examens i un s'aburreix de "estudiar" i cla per jugar queda lleig, pk dius joder tindries que estudiar, i en canvi navegar per internet sembla que sigui menys greu, pero bueno a lo que anava, fa poc he descovert un cantant de rap, que no conegia i que te cançons molt bones, aki posu dos exemples, oju amb el chaval que es un ninyato de 17 anys.

1--la canço mes deu del mon de bola de drac,,

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vQbYvjmfbr4[/youtube]

2-- he jugat al 99% d'aquest jocs, llastima de un joc.



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=h-XmvRIoilo[/youtube]


per ultim aquesta canó tb esta b, i jo tb penso com ell, pero sempre hi ha excepcions, suposu que a les noies potser no els hi fara gracia pero als nois suposu que tb pensaran aixo.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TIdoXV7UPu4[/youtube]
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Airún » 05 juny 2007 19:57

El de Dragon ball rap és molt famós fa temps en Jako el va posar en un altre post, i jo el tinc en el mobil

Els altres estan molt b, el tio en sap i mira k el rap no es k sigui el k m'apasioni, i de l'ultim com k soc una noia doncs, podria dir moltes coses, en alguna cosa té rao però no totes som aixi ni molt menys

Espero k vagin mlt bé els examens a tothom ^o^
Imatge
Avatar de l’usuari
Airún
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Jako-kun » 05 juny 2007 20:38

Sehhhhhhh.....el Dragon Ball rap ta molt millor amb aquest video....ta molt currat....el dels videojocs m'encanta el k diu perk son tot jocs de la meva infancia....XD......i el de le putes pijes moooooooooooooolt currat....com has dit tu Gumà hi ha excepcions...xo el k diu té molta raó.....¬¬....bona feina....
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 07 juny 2007 12:06

Lo de dragoon ball esta pasaaaaaaaaaaat, ja ho va posar en jako, i el segon driia que tambeee ù.u

Nintendooooooo rulzzzzzzzzzzzzzzzzz sobretoto la NDS (hh)
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 07 juny 2007 20:57

sobre el rap de bola de drac, ja m'he gravat la cançó. Mira que a mi els raps tampoc m'agraden, però amb la musiqueta de fons, i parlant del que parla *__*

Per cert la última, cert, les generalitzacions no son bones i fan mal. Però malauradament hi ha massa quantitat de xiquetes que pujen d'aquesta manera... i no se pas on anirem a parar...
com a minim si en comptes de sortir de farra warra cada dissabte a les discoteques en drogues i en roba pija, es gastessin els pempins en manga, ... quer aixó és mes saludable i millor per la seva educació.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: koroki » 08 juny 2007 08:13

exacteeee ù.uU

Aixi la gent pujaria más bé -.-
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 08 juny 2007 12:49

Ja veus, mira com he sortit jo XD
ò__ó surt més a compte emocionar-se (fins a les llàgrimes) amb el yaoi/yuri que no uns grams de cocaina i l'efecte del primer no crec que tingui res a envejar al segon (no ho puc confirmar). el que si que puc afirmar es que prefereixo quedar-me una estona amb cara a tonta i feliç de la vida, que agafar una bona turca i enrecordar-me de tots els meus avanpassats l'endemà.
Avatar de l’usuari
Kerla
Mangaddicte
 
Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy


Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

cron