Els invents de Doraemon podrien existir

Per comentar frikades diverses ;)

Els invents de Doraemon podrien existir

EntradaAutor: Jako-kun » 01 oct. 2007 12:30

Un llibre dedicat a Doraemon afirma que els invents del gat còsmic podrien existir. Segons diu Comipress, un llibre de recent aparició en el mercat japonès titulat "2112 nen 9 tsuki 3 nichi", "Doraemon wa hontôni/ tanjô/ suru!" (3 de setembre de 2112, Doraemon neix!), afirma que gràcies a la teoria de la relativitat d'Albert Einstein de cara a un futur algun dels invents apareguts en el famós manga i anime podrien existir realment, com per exemple la màquina del temps o la porta màgica.(LOL)

Aquest llibre, que té com autor a Susumu Sakurai, ha sortit a la venda a Japó aquest mateix mes de setembre per part de l'editorial Softbank Creative (editorial coneguda per ser l'encarregada de publicar els mangas de Motofumi Kobayashi, l'autor de Cat Sith One).
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Re: Els invents de Doraemon podrien existir

EntradaAutor: Darko » 01 oct. 2007 12:37

Jako-kun ha escrit:Un llibre dedicat a Doraemon afirma que els invents del gat còsmic podrien existir. Segons diu Comipress, un llibre de recent aparició en el mercat japonès titulat "2112 nen 9 tsuki 3 nichi", "Doraemon wa hontôni/ tanjô/ suru!" (3 de setembre de 2112, Doraemon neix!), afirma que gràcies a la teoria de la relativitat d'Albert Einstein de cara a un futur algun dels invents apareguts en el famós manga i anime podrien existir realment, com per exemple la màquina del temps o la porta màgica.(LOL)

Aquest llibre, que té com autor a Susumu Sakurai, ha sortit a la venda a Japó aquest mateix mes de setembre per part de l'editorial Softbank Creative (editorial coneguda per ser l'encarregada de publicar els mangas de Motofumi Kobayashi, l'autor de Cat Sith One).

Susumu Sakurai es punxa
Darko
OtaKing

Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: koroki » 02 oct. 2007 12:25

Tot es real, gracies a la marabellosa teoria de las relativitat.

Tot i així jo crce que li falta moltissim per investigar a aquesta teoria. Li falta perfilar mil coses, i despres que algun geni que ho entengui tot se li acudeixi.

En poques paraules, ara estem a la edad mitxana, ells sabien que es podria volar, veien els ocells, pero no sabien com fer-se unes ales.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 02 oct. 2007 12:33

la màquina del temps algun dia serà posible....algun dia.....o en alguna realitat paralela.....xo no crec pas k s'hi pugui viajar pel calaix d'un escriptori....ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Darko » 02 oct. 2007 17:27

Vosaltres també us punxeu? ... també creieu que es possible volar amb un cosa enganxada al cap? i que el cap no es separi del cos mentre es vola?
Darko
OtaKing

Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Yui » 02 oct. 2007 18:36

en una paraula "IMPOSIBLE" aixo no existeix xD podria discutir l'invent dels xiclets po...lo del casc volador i la makina del temps... i la llanterna que minimitza.....¬¬ nose jo..
Yui
Friki

Entrades: 67
Membre des de: 14 ago. 2007 16:27
Ubicació: Girona..

EntradaAutor: Kerla » 02 oct. 2007 18:59

Jo amb la butxaca màgica em conformo ehh, poder-hi portar de tot de qualsevol mida i que no ocupi espai *__*. (qui va plagiar a qui, doraemon a la mary popins o la mary popins a doraemon? XD)
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Yui » 02 oct. 2007 22:27

crec que kuan era peke sem va acudir provar aixo del paraigua de la popins... xD en fi, si k es vritat k t'aguantes una mica po el pagaigu acaba trencat xD
Yui
Friki

EntradaAutor: Dobok San » 02 oct. 2007 23:08

Sober els vaitjes en el temps....en el blog d'un amic meu hi ha un post ben maco sobre aquest tema....del cual es de moment impossible de realitzar.
Y el altres invents.... aquestes coses porten temps, pero el tema de una porta que l'obres i surts a on et va bé...ejem....que ruli que ruli (el porro, s'enten)
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: koroki » 03 oct. 2007 10:55

Dobok San ha escrit:Sober els vaitjes en el temps....en el blog d'un amic meu hi ha un post ben maco sobre aquest tema....del cual es de moment impossible de realitzar.
Y el altres invents.... aquestes coses porten temps, pero el tema de una porta que l'obres i surts a on et va bé...ejem....que ruli que ruli (el porro, s'enten)
Jo vaig veure un reportatge de un tiu que estava intentan-ho fer, gracies a la llum. No es podria enviar a ningu, pero es podri enviar informació en el temps.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Yui » 03 oct. 2007 18:18

Qui sap potser en el any 3500 ho aconseguiran xD
Yui
Friki

EntradaAutor: koroki » 03 oct. 2007 20:30

Yui ha escrit:Qui sap potser en el any 3500 ho aconseguiran xD
No crec que triguin tant, la tecnologia avança moltissim més rapid que abans.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Yui » 03 oct. 2007 20:35

home.. els invents d'en doraemon son mol... mol.. surrealistes xD
Yui
Friki

EntradaAutor: Jako-kun » 03 oct. 2007 20:43

allà posa k en Doraemon ve del segle XXII...keden uns kuants anys enkra....donem temps a la ciencia i a la tecnologia....^^
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Dobok San » 03 oct. 2007 22:20

koroki ha escrit:
Dobok San ha escrit:Sober els vaitjes en el temps....en el blog d'un amic meu hi ha un post ben maco sobre aquest tema....del cual es de moment impossible de realitzar.
Jo vaig veure un reportatge de un tiu que estava intentan-ho fer, gracies a la llum. No es podria enviar a ningu, pero es podri enviar informació en el temps.

Lo d'enviar informacio pel temps ja funciona ara i es diu ADSL ESPANYOL xDDDD
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

Següent

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants