Psicopata belga es fa passar per Kira.

Per comentar frikades diverses ;)

Psicopata belga es fa passar per Kira.

EntradaAutor: Kerla » 06 oct. 2007 11:51

El dilluns hi va haver un macabre assassinat a Bèlgica. En un parc uns passejants es van trobar les restes de les cuixes i part del tronc d'un cadàver, i al costat del qual hi havia dos missatges escrits que deia: watashi wa kira desu - jo sóc kira-. Encara no s'ha trobat la resta del cos, però es creu que l'haurien matat unes 6 hores abans que el trobessin i que la víctima seria un home jove blanc.

No, no és conya, jo ahir quan m'ho van dir vaig tardar uns segons a assimilar la info^^U
Un assassinat d'aquestes característiques ja el trobo horripilant, només de pensar que un malalt mental desprès de fer el que ha fet, deixar una nota referent a Kira....
No vull pensar quines repercussions pot arribar a tenir si la noticia s'estén... Ja vam tenir prou problemes amb "l'assassí de la katana"... ara això. Ja l'han anomenat "le tueur aux mangas" -l'assassí del manga".

Però per suposat no vull treure importància a l'horror premeditat d'aquest individu, el lloc on ho va deixar tot (per dir-ho d'alguna manera) estava situat en una zona que era molt probable que algú ho trobés aviat, no se pas què pot voler aconseguir u.u..brrr

http://www.animangaweb.com/noticias.php ... 23&clase=1

http://www.dhnet.be/infos/faits-divers/ ... pathe.html

http://www.dhnet.be/infos/faits-divers/ ... angas.html
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Airún » 06 oct. 2007 14:21

la veritat es k hi ha gent k esta molt boja, i aixo ja els hi ve

pero són capaços de dir k el manga es culpable, k el manga i anime son violents i perjudiken al ki ho llegeix sobretot nens i adolescents etc etc

pero k hi farem nosaltres sabem k no, o no¿? :twisted: jajaj

fora bromes es greu el k ha fet aket tio
Imatge
Airún
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Taishi » 06 oct. 2007 22:33

Hmmm? Bueno és evident que l'assassí està obsessionat amb Death Note. De totes formes no crec que es canceli res per culpa d'aquest senyoret 'Kira': No cal preocupar-se TAN per les repercussions contra el manga. Ara lo més important es trobar l'assassí.

La victima no s'ha pogut identificar encara, oi?

Crec que l'ha desmembrat expressament per evitar que l'identifiquin (sense cap, sense empremtes digitals), llavors podria ser que tingui relació amb l'assassí. L'assassí no es molestaria a fer això si no estigués segur que no l'identificaràn perquè ni tan sols tindràn gent per fer comparació d'ADN arrel d'una denuncia de desaparició. És a dir, és possible que l'assassí coneixés a la vícitima i sabia que no té familiars o no hi contacta sovint o alguna cosa per l'estil.

Segons diu la premsa estava mort feia 48hores, així que aquell no va ser l'escenari del crim, l'assassí va portar els trossos allà el divendres (o abans i els va amagar, tot i que ho dubto pq podrien començar a fer pudor i no penso que s'arrisqués) i els va posar allà. No conec la disposició del terreny però diuen que era com una especie de inclinació per lo que potser va tirar els trossos des de dalt de tot i així no va tenir que apropar-se.

Sobre les notes, crec que ho ha posat per burlarse de la polícia belga, si fa de Kira vol dir que està bastant convençut que no l'atraparàn, és com una especie de videojoc per ell. Les notes estàn escrites en dos colors i és lo que es més intrigant de tot... les van trobar aprop de on van trobar el cadàver dos dies després. Podria ser que les hagi posat des d'on va tirar el cadàver (si el va tirar) o mentre el transportava o fugia per allà. També podria ser que les posés més tard.

Jo crec que es convertirà en un assassí en serie, per això ha deixat 2 notes en 2 colors (quins??). Suposo que es una pista o algo. O potser en va posar 2 per si un es perdia per el vent o algo.

La seva metodologia es més de Beyond Birthday que de Kira però weno...

El perfil de l'assassí deu ser una persona de uns 18~26 anys, home o dona, que li agrada el mangaanime i que es baixa coses per internet.

Això es tot lo que puc dir.

PD: Ara k hi penso es raro que posi
WATASHI WA KIRA DESU
a l'anime crec k en light usa el Boku i el Da per tant lo correcte seria
BOKU WA KIRA DA
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: koroki » 06 oct. 2007 23:32

1º de tot, tenim pelicula de Death Note als cines segur, aixo ven.

Despres, sempre hi ha gent malalta que s'aprofita de coses així.

Jo crec que aquí estem darrera de un malalt, una persona que sa tornat boja i realment intenta ser kira ( quant es impossible) convertint-se en un asesi en serie.
O també podria ser, com diu en tashi, un assassinat premeditat on es una simple forma de fer perdre pistes o despistar a la policia. Imaginat que coneixes molt o poc aquesta persona, si la mates acabaràs siguen suspitos. Si fas un assassinat de forma semblant a un assassí en serie que vol la pau mundial, la policia esta davant de tothom com a sospitós.

Tot i així això portarà cua si la premsa descobreix com funciona el joc. Possiblement no deuen conèixer ningú que es això de kira, però si algun espavilat d'enteres de tota la historia ( sàpigues de que va death note) podrien treure molt de suc : " puede que deis a vuestros hijos para leer tebeos, que a simple vista parecen innofensos, mas alla de eso son la fuente de inspiración de assesinos en serie, ..."
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Kerla » 07 oct. 2007 11:19

koroki ha escrit:Tot i així això portarà cua si la premsa descobreix com funciona el joc. Possiblement no deuen conèixer ningú que es això de kira, però si algun espavilat d'enteres de tota la historia ( sàpigues de que va death note) podrien treure molt de suc : " puede que deis a vuestros hijos para leer tebeos, que a simple vista parecen innofensos, mas alla de eso son la fuente de inspiración de assesinos en serie, ..."

Precisament a moltes de les noticies dels diaris on-line que he anat mirant, la imatge/foto, en la majoria de casos, era de la serie. De moment estan començant a mirar una mica de què va...
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: rina » 15 oct. 2007 17:35

per una part:
... hay k ver como esta la gente...u.u'

iu per altra:

xDxDxD k waaaai!!!!
em tornaré seguidora d'aquest nou kiraaaa! :oops:
i buscaré a l'L i em casaré amb ell!!! :wink:
L testimoooo!+
nuniiiiii ##
rina
New_member

Entrades: 20
Membre des de: 19 ago. 2007 18:09
Ubicació: Sant Daniel ^^

EntradaAutor: Yami » 16 oct. 2007 19:26

Ja m'imagino al tiu dels nintendos diguen que el diable va poseir l'assassi o alguna cosa aixi: "si se fijan en el titulo del cartoon, veran que contiene la palabra death!! es decir, muerte!!! el diabloo!!!!"
Yami
Friki

Entrades: 77
Membre des de: 17 set. 2007 12:16

EntradaAutor: Taishi » 16 oct. 2007 23:21

En realitat es una llàstima perquè per si la premsa ho converteix en un escàndol tal i com diu en Yami vindrà el predicador a la porta de casa teva a dir que el Manga es malvat i et farà un exorcisme. Però sense la premsa tampoc sabrem si avança la investigació o que passa (veure cas Mc. Cann).

Reflexionant-hi crec que les possibilitats reals de que torni a fer algo així són més aviat escasses... per mi que es va desampallegar de qui volia, premeditadament i que probablement va ser una venjança.

Als parcs normalment hi va la gent a passejar el gos, els abuelos, els bebés.... segurament la forma més fàcil de amagar els trossos de carn sería en un cotxet de bebé (passaria la mar de desaparcebut eh), a més, el "watashi wa" (enlloc del "boku wa") podría ser una pifiada... ( o no ). Per això penso que hi ha més possibilitats que hagi estat una dona que un home.

En fi... la premsa belga del google no diu res més sobre el tema... així que penso que la cosa ja no passarà d'aquí, ara depèn de la eficiència de la policía belga si enxampen a qui ho va fer o no.
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Jako-kun » 17 oct. 2007 09:26

seps......el predicador ja ha passat a ser el nostre home del sac particular......

....realemnt Taishi m'has fet por amb la planificació de com transportar els trossos de cadaver.....xo no et preocupis jo tamb premedito assassinats, és molt divetit kuan no tens res mes a fer....jo tamb crec k la cosa es kedarà aki, si ho tornés a fer el pillarien si no es k ja ho han fet.....ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 17 oct. 2007 12:21

Jako-kun ha escrit:seps......el predicador ja ha passat a ser el nostre home del sac particular......

....realemnt Taishi m'has fet por amb la planificació de com transportar els trossos de cadaver.....xo no et preocupis jo tamb premedito assassinats, és molt divetit kuan no tens res mes a fer....jo tamb crec k la cosa es kedarà aki, si ho tornés a fer el pillarien si no es k ja ho han fet.....ù.u
Moltes vegades es mol util planificar asesinats per si decas algun cop has de fer-ne un, no ?
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Jako-kun » 17 oct. 2007 13:22

koroki ha escrit:
Jako-kun ha escrit:seps......el predicador ja ha passat a ser el nostre home del sac particular......

Moltes vegades es mol util planificar asesinats per si decas algun cop has de fer-ne un, no ?

seps es lo millor.... 8) ......el k mes odio son els assassinats mal fets.....amb probes per tot arreu...aixxxxxx.......si assassines algu currato una mica!!!!!....com molt b has dit es millor planificar per si de cas.....ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Dj_Aleix » 17 oct. 2007 22:35

KIRA mata per atacs de cor.
Dj_Aleix
Japan Fan

Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Jako-kun » 17 oct. 2007 22:36

Dj_Aleix ha escrit:KIRA mata per atacs de cor.

segur k l'autopsia diu k primer va morir d'atac de cor....i despres el va desmembrar.....¬¬....i el va posar dins un cotxet de nen per tranportar els troços de cadaver pel park.....i el cap sel va guardar a casa l'asassí pe posar-lo al costat del cap de cèrvol del menjador....XD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Taki » 18 oct. 2007 14:29

Cada vegada us tinc més por...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 18 oct. 2007 15:57

Taki ha escrit:Cada vegada us tinc més por...
Per que??? :)
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Següent

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants