Viatge a Japó!

Per comentar frikades diverses ;)

Viatge a Japó!

EntradaAutor: Taki » 15 gen. 2008 10:30

Eh... Sé que aquest post sonarà més a que volem fardar i això, però aquest estiu anirem a Japó i he pensat que potser a algú del fòrum li interessaria ^^ Així que si estàveu pensant anar-hi, podeu apuntar-vos amb nosaltres >.< Ens faria il·lusió ser més gent... Del fòrum de moment som en koroki, en Yami i jo, i falten en Jako i en Quim que ho han de confirmar encara ^^ Doncs això, si us interessa i en voleu informació envieu-me un MP o agregueu-me al msn ok?
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: x3ron » 15 gen. 2008 10:49

Ohhhhh japo kina enveja que em feu, porteume enn un maleta, ojala jo tambe i pogues anar.........

Ah no espera que jo ja hi estat un mes :D :D :D !!
Bueno nomes dire una cosa aquest es un mal any per anar a japo, respecte fa 2 anys, el preus han pujat molt, la delinquencia ha pujat........

PD:vull deixar clar que no em feu enveja, i que en el primer apartat estava sent ironic, per si algu no ho pilla.
x3ron
Japan Fan

Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Taki » 15 gen. 2008 13:26

Ah, un mes? Wai wai...

Però jo hi aniré 40 dies!!!
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Jako-kun » 15 gen. 2008 13:39

¬¬.....sort k no era per fardar...xD

mmmm...jo en bon punt ho hagi parlat amb els meus pares.....us ho acabo de confirmar.....xo es pot dir k ja tink un peu a Japó....xD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 15 gen. 2008 15:10

Jako-kun ha escrit:¬¬.....sort k no era per fardar...xD

mmmm...jo en bon punt ho hagi parlat amb els meus pares.....us ho acabo de confirmar.....xo es pot dir k ja tink un peu a Japó....xD
Aixo espero ù.u

PD: Jo haure estat 2 cops
koroki l’ha editat per darrera vegada el dia: 15 gen. 2008 15:11, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Ingunn » 15 gen. 2008 15:11

jops..quina sort a mi aquest estiu em toca currar..com cada estiu..pero algun dia anire!!! i em menjaré tot el sushi que trobi!! i rammen del bó!!! Taki que t'ho passis molt bé ja explicaràs com t'ha anat el teu viatje!!!
Ingunn
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Kerla » 15 gen. 2008 16:30

aaaaarrrrrrrggggggggggggllllllllllllll >____< perquè aquest estiu!!!!???? (patejant el cotxe que estic pagant)

M'és impossible a no ser que em toqui la loteria o la meva avia li doni un cop de generositat(altament improbable) - i no, se me la carrego tampoc rebré herència -

Només us puc demanar que porteu una mica de yaoi/yuri perquè els infeliços que ens quedem aquí. :cry:
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Taki » 15 gen. 2008 19:43

Clar que sí >.< Penso anar a... La "Otome Road", vaja, l'Akihabara per les noies... On pel que es veu hi ha força yaoi, i imagino que yuri també ^///^ I tranquil·la que segur que hi tornarem tan aviat com ens sigui possible...

I no era un post per fardar, però joder, en Gummà s'ho ha buscat... XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Jako-kun » 15 gen. 2008 21:54

Taki ha escrit:Clar que sí >.< Penso anar a... La "Otome Road", vaja, l'Akihabara per les noies... On pel que es veu hi ha força yaoi, i imagino que yuri també ^///^ I tranquil·la que segur que hi tornarem tan aviat com ens sigui possible...

I no era un post per fardar, però joder, en Gummà s'ho ha buscat... XD

Oooooooooohhhhh si!!!!...Akihabara(per tios)!!!!....en tink unes ganes!!!! (babas)
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 15 gen. 2008 22:17

És perquè a la majoria de les botigues de manga de per allà només venen hentai gairebé? ._.

Jo estic... Takeshita street... Oh My God, no sé si hi haurà roba de la meva talla, però unes sabates mones cauen segur... ù.u
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: x3ron » 16 gen. 2008 00:32

quant ha de durar aquest post obert??

Jo crec ke la gent ja sap que hi aneu, trobo de mala educacio anar fardant de aixo, jo mai ho fariaaa
x3ron
Japan Fan

Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: Taishi » 16 gen. 2008 02:25

Així que esteu reclutant gent per anar al japó eh? Bé, doncs expliqueu més o menys lo que hi ha allà i lo que fareu almenys apart de comprar doujinshis hentais yaois i yuris a les dos Akihabares. He vist molt de anime, però realment del Japó en sé poc, algú m'ho explica? Sauce Any1? Pls?
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Fakto » 16 gen. 2008 10:53

¿ Y cuando deciis que os vais ? ¿ Teneis comprados ya los billetes ? ¿ Precio ?

Jo crec ke la gent ja sap que hi aneu, trobo de mala educacio anar fardant de aixo, jo mai ho fariaaa

.... :roll:
Imatge
Fakto
Li agrada el Manganime

Entrades: 48
Membre des de: 09 gen. 2008 01:05
Ubicació: Genshiken !

EntradaAutor: Ingunn » 16 gen. 2008 14:12

x3ron si...tu mai aniries explicant 50.000 vegades que et vas quedar a dormir al carrer, en un banc concretament, al Japó...no... ni parlaries del bó i melós que es el sushi d'allà NOOOO, por dios que cosas digo :wink:.... jo si vaig al japó vaig vull anar a Gion ... hi ha molta historia i potser podria veure alguna Okiya per dintre. Per cert Taki fes fotos de Japonessos guapos tipus Takeshi Kaneshiro (el tiu que surt a la casa de las dagas voladoras).
Ingunn
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Taki » 16 gen. 2008 17:43

Seh XD Fotos en portarem i no poques...

Bé, sento que a algú no li sembli bé aquest post però... ^^

Ja tenim els bitllets, però vaja, a en Sergi no li feia gràcia que posés informació molt concreta al fòrum així que si vols t'envio un MP, Fakto. De tota manera els vam comprar fa dos dies.

I Taishi, resumir-te Japó em seria com difícil... Però segur que hi ha coses que vols fer/veure... En general intentarem anar una mica a tot arreu ^^
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Següent

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants