HELP ME PLEASE!!!

Per comentar frikades diverses ;)

HELP ME PLEASE!!!

EntradaAutor: Ingunn » 01 feb. 2008 21:26

Um.. no se si es una frikada o que cony, però no sabia on fikar això...algú sap com cony es pinta amb el ordinador..m'explico.. vull pintar uns dibuixos amb l'ordinador (que queda més profexional 8) ) però no se quin es el programa que es fa servir i obviament ni com funciona si algú em pot llençar una má (amiga y que no sea al cuello please) ho agrairia. Com ja he repetit sóc una negada amb les maquinas aquestes...
Ingunn
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Taishi » 01 feb. 2008 22:44

Hi ha diverses opcions.

Per a fer dibuixos bàsics amb l'ordinador pots anar a Inicio -> Programas -> Acessorios -> Paint o sino Inicio -> Ejecutar i alla escrius mspaint i apretes enter.

Per a dibuixar ja amb uns quants graus i una complexitat molt superior ja hi ha programes com el Photoshop o el Paint Shop Pro. Però no sé si són a lo que et refereixes.
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Kerla » 02 feb. 2008 00:26

Depen del que vulguis fer (només colors bàsics de base o més detallat) crec que el photoshop és el que busques.

Això si, no tinc cap intenció de desanimarte ni res per l'estil, però si es el primer cop que pintes per l'ordinador.... perquè et surti alguna cosa passable t'hi estaràs hores, i per aconseguir resultats es necessita temps i hores i hores remenant el programa per trobar totes les opcions. això si quan en saps,(que no és el meu cas) es poden fer meravelles.

Et recomano que busquis tutorials que fan els que en saben i ajuden molt! jo en tinc un d'ulls i cabells que esta mu b.

Sort!
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Taki » 02 feb. 2008 02:03

Jo vaig començar fa poc amb el photoshop, i me n'estic ensortint una mica passablement, però com diu la Kerla, són hores. Jo bàsicament funciono per la llei de l'"anar probant", i alguna cosa acaba sortint XD Si no tens ganes de llegir-te els tutorials, lo bàsic seria saber com van les capes (layers), que és fàcil, i després cada eina perquè serveix, però això és anar experimentant.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Kerla » 02 feb. 2008 13:40

Taki ha escrit:Jo vaig començar fa poc amb el photoshop, i me n'estic ensortint una mica passablement, però com diu la Kerla, són hores. Jo bàsicament funciono per la llei de l'"anar probant", i alguna cosa acaba sortint XD Si no tens ganes de llegir-te els tutorials, lo bàsic seria saber com van les capes (layers), que és fàcil, i després cada eina perquè serveix, però això és anar experimentant.

exacte, exacte ò___ó, jo també vaig provant amb això amb allò, i crec que tampoc és una mala manera d'aprendre. Però si recomano que miris primer les opcions bàsiques, perquè amb el que vaig tardar jo a trobar les capes... i lo meravelloses que són!
Això si, jo els tutorials només recomano els curts i específics d'alguna cosa en concret. Perquè els que t'ofereix el photoshop.... mai n'he pogut acabar cap.
Kerla
Mangaddicte

EntradaAutor: Taki » 02 feb. 2008 21:15

Ui, jo ni tan sols sabia que el photoshop tenia tutorials XD Clar que jo el tinc en anglès, i em faria més pal encara llegir-me'ls... Sí, per coses concretes estan bé... Tot i que no conec cap web de tutorials jo XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Taishi » 02 feb. 2008 23:35

Lo millor en el Photoshop es espavilar-se amb el google o trobar comunitats que tinguin tutorials per fer coses en comú.

I sip, lo millor de tot, són les capes + la opacitat/transparencia, els efectes especials, els gradients i bueno em podria passar aqui tota la nit explicant coses...

Tot i així el Paint té molt de potencial també, només cal que mireu els videos del youtube on fan dibuixos amb el Paint, com aquest tio:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vUWqRhReaZk[/youtube]
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Kerla » 03 feb. 2008 03:58

Taki ha escrit:Ui, jo ni tan sols sabia que el photoshop tenia tutorials XD Clar que jo el tinc en anglès, i em faria més pal encara llegir-me'ls... Sí, per coses concretes estan bé... Tot i que no conec cap web de tutorials jo XD

Jo els pocs que tinc són trets del Devianart, n'hi ha unes quantes deeses del dibux yaoi que en tenen fets i són la ostia! *____*
Kerla
Mangaddicte

EntradaAutor: koroki » 03 feb. 2008 16:26

Taishi ha escrit:Hi ha diverses opcions.

Per a fer dibuixos bàsics amb l'ordinador pots anar a Inicio -> Programas -> Acessorios -> Paint o sino Inicio -> Ejecutar i alla escrius mspaint i apretes enter.

Per a dibuixar ja amb uns quants graus i una complexitat molt superior ja hi ha programes com el Photoshop o el Paint Shop Pro. Però no sé si són a lo que et refereixes.
Taishi ha escrit:Lo millor en el Photoshop es espavilar-se amb el google o trobar comunitats que tinguin tutorials per fer coses en comú.

I sip, lo millor de tot, són les capes + la opacitat/transparencia, els efectes especials, els gradients i bueno em podria passar aqui tota la nit explicant coses...

Tot i així el Paint té molt de potencial també, només cal que mireu els videos del youtube on fan dibuixos amb el Paint, com aquest tio:

Taishi wins

Realment es increible el video, esta fent amb el paint coses que semblen impossibles, es un friki ><.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 04 feb. 2008 13:31

Taishi ha escrit:Lo millor en el Photoshop es espavilar-se amb el google o trobar comunitats que tinguin tutorials per fer coses en comú.

OMG! AQUEST TIU ES EL DEU DEL PAINT!
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Ingunn » 05 feb. 2008 20:11

Pero..es pot escanejar una imatge i despres colorejar amb l'ordinador no??
Ingunn
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

EntradaAutor: Taki » 05 feb. 2008 20:15

Clar, clar que es pot. El que no sé és si hi ha alguna manera de fer-ho per tenir més facilitats amb el photoshop després. Vaja, jo el que faig és simplement tenir en compte que el dibuix estigui passat a tinta, i escanejar "solo blanco y negro" o alguna cosa així...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants