Taki ha escrit:Jo vaig començar fa poc amb el photoshop, i me n'estic ensortint una mica passablement, però com diu la Kerla, són hores. Jo bàsicament funciono per la llei de l'"anar probant", i alguna cosa acaba sortint XD Si no tens ganes de llegir-te els tutorials, lo bàsic seria saber com van les capes (layers), que és fàcil, i després cada eina perquè serveix, però això és anar experimentant.
Taki ha escrit:Ui, jo ni tan sols sabia que el photoshop tenia tutorials XD Clar que jo el tinc en anglès, i em faria més pal encara llegir-me'ls... Sí, per coses concretes estan bé... Tot i que no conec cap web de tutorials jo XD
Taishi ha escrit:Hi ha diverses opcions.
Per a fer dibuixos bàsics amb l'ordinador pots anar a Inicio -> Programas -> Acessorios -> Paint o sino Inicio -> Ejecutar i alla escrius mspaint i apretes enter.
Per a dibuixar ja amb uns quants graus i una complexitat molt superior ja hi ha programes com el Photoshop o el Paint Shop Pro. Però no sé si són a lo que et refereixes.
Taishi winsTaishi ha escrit:Lo millor en el Photoshop es espavilar-se amb el google o trobar comunitats que tinguin tutorials per fer coses en comú.
I sip, lo millor de tot, són les capes + la opacitat/transparencia, els efectes especials, els gradients i bueno em podria passar aqui tota la nit explicant coses...
Tot i així el Paint té molt de potencial també, només cal que mireu els videos del youtube on fan dibuixos amb el Paint, com aquest tio:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vUWqRhReaZk[/youtube]
Taishi ha escrit:Lo millor en el Photoshop es espavilar-se amb el google o trobar comunitats que tinguin tutorials per fer coses en comú.
I sip, lo millor de tot, són les capes + la opacitat/transparencia, els efectes especials, els gradients i bueno em podria passar aqui tota la nit explicant coses...
Tot i així el Paint té molt de potencial també, només cal que mireu els videos del youtube on fan dibuixos amb el Paint, com aquest tio:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vUWqRhReaZk[/youtube]
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants