JCC/TCG

Per comentar frikades diverses ;)

JCC/TCG

EntradaAutor: MiraiMaki » 10 abr. 2008 19:24

Els JCC o TCG són jocs de cartes col.leccionables, tals com Magic, Yu-Gi-Oh!, Dragon Ball, Naruto, Vampire, WoW, Pokémon, etc etc...

Jugueu o heu jugat mai a cap? Us gradaria provar-ho?

A mi m'agradan molt els TCG, i en el tema Magic vaig estar-hi molt ficat, fins que em vaig cansar dels cercles de gent del meu voltant, que només anaven per fotre al pròxim i timar a la gent i ho vaig acabar deixant.

Jo he jugat a pràcticament a tots, i ara conservo les baralles de Magic, Dragon Ball i Naruto.

Saluts! ^^
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Xose » 10 abr. 2008 20:30

Jo el que em vaig viciar bastant varen ser a les cartes de Pokemon, com que no tenia calers, no en tenia, però jugava a la rom del Traiding Card Game i allà tenia una baralla invencible :P
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Xose
OtaKing

Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: MiraiMaki » 11 abr. 2008 00:35

Xose ha escrit:Jo el que em vaig viciar bastant varen ser a les cartes de Pokemon, com que no tenia calers, no en tenia, però jugava a la rom del Traiding Card Game i allà tenia una baralla invencible :P

En els TCG, a falta de calers (ja que solen requerir un sou molt elevat, sovint innaccesible a qui vulgui dedicar-s'hi professionalment), es poden emprar Proxys.

Què són els proxys?

Normalment s'utilitzen fundes per a les cartes. Si les fundes tenen una qualitat òptima, és quan es permet l'ús dels proxys; una fotocòpia ben feta sobre d'una carta real, per tal d'emular la carta, que sovint et pot costar 1€ fins a més de 1.000€.

Una carta de Yu-Gi-Oh! (prohibida en tornejos) es va vendre a l'e-Bay per uns 20.000€...
MiraiMaki

EntradaAutor: Xose » 11 abr. 2008 13:47

MiraiMaki ha escrit:Una carta de Yu-Gi-Oh! (prohibida en tornejos) es va vendre a l'e-Bay per uns 20.000€...

Què punyetes feia aquesta carta? O.O
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Xose
OtaKing

Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Uzu » 11 abr. 2008 23:31

Jo vaig estar uns quants anys al món de Magic, des de Saga de Urza, més o menys.
També vaig estar amb les de pokémon, les tres primeres coleccions o així.
Ara, el joc de GB de pokémon és boníssim.
Però com Magic no hi ha cap, i mira que n'he provat de jocs... pokemon, yugioh, esdla...
De yugioh ara de tan en tant hi jugu al de DS, però magic és el déu dels TCG.
Fa un any vaig deixar les magic, ja que absorbia MOLT de diners (que bé que senta el power pack :twisted: ) i MOLT de temps (no és ràpid llegir una dotzena d'articles al dia sobre estratègies, mazos, cartes, regles, normes... a més de aprendre i entendre totes les habilitats (bé, excepte banding xD). Tot i això, guardo un molt bon record d'aquest joc, i és que jugant-hi, et relaxaves i t'ho passaves bé.

Percert, almenys a magic, almenys fins l'any passat, els tornejos amb proxys no eren gaire seriosos, ja que no estan ben vistos. És lo que té quan jugues a magic, que en una partida pots tenir un milió de peles sobre la taula xD
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Uzu
Friki

Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: MiraiMaki » 13 abr. 2008 21:23

Uzu ha escrit: És lo que té quan jugues a magic, que en una partida pots tenir un milió de peles sobre la taula xD

Sí, i marxar de la taula misteriosament en un tres i no res :D

Què punyetes feia aquesta carta? O.O

No ho se, suposo que el dinar, la neteja i treballar per tu. Ah, i unes bones mamades també, només faltaria.
MiraiMaki

EntradaAutor: Uzu » 14 abr. 2008 08:39

MiraiMaki ha escrit:No ho se, suposo que el dinar, la neteja i treballar per tu. Ah, i unes bones mamades també, només faltaria.

No sabia que l'Akroma també estiguès a Yu-Gi-Oh! :shock: xD
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Uzu
Friki

Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: MiraiMaki » 14 abr. 2008 10:33

Uzu ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:No ho se, suposo que el dinar, la neteja i treballar per tu. Ah, i unes bones mamades també, només faltaria.

No sabia que l'Akroma també estiguès a Yu-Gi-Oh! :shock: xD

Puta Akroma, et descuides i aquella et desintrega d'una bufada.
MiraiMaki

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants