Bé, aquí no tinc gaires fotos dels cosplays que he fet, a veure què trobo...
1. Suzumiya Haruhi no Yûutsu (Haruhi)
Està posada per algun altres lloc del forum, però vaja XD
I a més és foto robada, que encara no m'han passat les fotos del saló...
Bé, aquest és l'últim cosplay que em vaig fer (aquest any ha estat de reaprofitament d'altres cosplays), tot i que ni el resultat em convenç ni crec que em quedi bé, però quan vas en grup no estàs en posició de triar segons què, a més vam anar força a última hora (com sempre, de fet... XD). El material en aquest cas és només roba, així que... És fàcil. En totes les ciutats hi ha botigues de teles, només és saber on són i una idea clara del que vols (muerte al raseteeeee!!).
2. Battle Royale (genèric)
Senzill, però era per un carnaval, tampoc voliem embolicar-nos massa XD Camisa, corbata, faldilla... Armes cutres dels xinos... Vamos, cosplay fet en dos dies XD Però l'important és divertir-se al final... A més com que era un cosplay genèric no hi havia complicació amb el cabell i tot això.
3. Fruits Basket (Shigure)
Que curiós, no és un uniforme XD Aquest cosplay també va estar fet a última hora (i quin no, dels que he fet jo? XD) I un altre cop, doncs no té massa complicació. Apart de marejar la dependenta fins a trobar una tela que m'agradés (sembla que no, però sorprenentment em va costar). Jo ho trobo molt important, fins i tot si m'hi acabo deixant el doble de diners; per mi és vital que la tela m'agradi i això passa perquè sigui el color el més semblant possible, no brilli, tenir en compte la peça de roba que es farà (no és el mateix fer una capa que una faldilla plisada)...
En fi, en aquest ordinador no tinc més XD Si trobo més fotos ja tornaré a postejar ù.u