Gashapons

Per comentar frikades diverses ;)

Gashapons

EntradaAutor: MiraiMaki » 28 maig 2008 11:21

D'es de fa un temps que estic molt aficionat als Gashapons . Són unes petites joies, on cada petit detall dels teus personatges preferits es solen reflectar, es clar tot depenent de la col.lecció, però un cop trobes una que t'agrada, quant t'en dones compte et trobes amb una super col.lecció a l'habitació XDDDDD

Jo personalment tinc una bona pila de gashapons de Dragonball, i en menor mesura de Naruto, ja que he vist poques sèries. I lògicament també en tinc de repetides (tot i que jo en tinc més de 30 i només m'en han sortit tres de repetides, questió de sort XD).

Algú més és aficionat als gashapons?
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 28 maig 2008 11:28

jo en seria un gran coleccionista.....xo no sabria on ficar-les....en tink algunes de Naruto xo les vaig donar totes al germà de la meva novia perk no sabia on posar-les i ara ent ink dos de Berserk perk les vaig trobar a bastant bé de preu al Norma Games i no em vaig poder resistir...XD

per gashapons vaig flipar amb els k tenia l'Edward, que feien de custodis dels mangas....wenu vaig flipar amb la seva habitació en general....XD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 28 maig 2008 23:11

Hi ha de brutals i hi han de BRUTALMENT deformats i dolent.

Fa temps que no m'agraden, basicament pels abussius preus de figures separades, i la merda que surt si el agafes a sorts.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants