batxillerat??

Per comentar frikades diverses ;)

batxillerat??

EntradaAutor: Moni_Ika » 30 maig 2008 13:41

Hola a tots! Mireu tinc un problema...m'agradaria estudiar alguna cosa relacionada amb el manga però no se si en un futur cambiaré d'opinió. Ara estic fent el batxillerat social però no se si em servirà per estudiar manga o per canviar si en un futur vull fer una altre cosa. Ajuda??
Moni_Ika
Només tinc 1 missatge

Entrades: 1
Membre des de: 30 maig 2008 13:35

EntradaAutor: Taki » 30 maig 2008 13:45

A veure, no hi ha uns estudis reglats de "manga", i és dificilíssim en aquest país viure d'aixo. Per no dir gairebé impossible. El millor que pots fer és estudiar alguna altra cosa per tenir feina en un futur, i alhora, anar a alguna acadèmia de dibuix on facin manga.

Si vas en sèrio sempre pots fer belles arts on apendràs a dibuixar en general (apart d'altres coses). No es pot dibuixar bé manga si abans no has fet dibuix del, diguem-ne, "normal".
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Hachi » 30 maig 2008 13:52

U.u jo tinc una proposta,

et van be les llengues???

perque tinc una amiga que fara traduccio i interpretacio, i la llengua estranguera que escollira sera japonés, ella el que voldira acabar fent, es doblatje de series anime, nose si m entens¿¿??

nose jo crec que es molt interessant^^
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

batxillerat

EntradaAutor: Mount » 30 maig 2008 15:37

Hola, jo et recomano que si ho tens clar fessis belles arts o alguna cosa per l'estil, ja que t'ajudarà molt a desenvolupar tota la part creativa y a dibuixar molt més ràpid i millor. Però es molt d'hora 1er de btx. per saber q vols estudia a la uni. El que jo et recomano es que no tinguis pressa i si vols, per salvaguardar-te una mica, fes al batxillerat que més portes t'obre per estudiar el que vulguis...que aquest és el batxillerat Tecnològic.
Mount
Només tinc 1 missatge

Entrades: 1
Membre des de: 30 maig 2008 15:33

EntradaAutor: Taki » 30 maig 2008 16:30

La veritat, fer el batxillerat tecnològic només perquè t'obr més portes... Bé, jo no ho faria. A primer de batxillerat potser no saps del tot què vols fer, però normalment tens clar què no vols fer. Per tant es pot descartar. Fes el que més t'agradi i s'ha acabat: és la meva recomanació, i també el que vaig fer jo, anant si voleu dir-ne així "contra corrent", i sé perquè dic això.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 30 maig 2008 18:54

Jo recomanu batx cientific 100% (H)

Fanatismes a aprt, pensa que no t'agradaria fer.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 30 maig 2008 19:01

mm jo et recomanu q facis el bat social,

pq per fer el cientific t'han d agradar molt les ciencies, i si no vols treballar sobre res relacionat amb aixo, doncs trobu que es una mica absurd ( es el meu punt d vista), despres humanitats, et tenca moltes portes i has d tenir clar el que voldries fer, i nose el social ho toca bastant tot, si vols fer mates fas, i tmb pots fer llati, o historia del art, i l artistic si vols fer algu relacionat amb belles arts o aixi sta be

nose es la meva opinio, nose si et servira d'ajuda
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Uzu » 30 maig 2008 19:54

estudiar alguna cosa manga, millor oblidar-se. com a molt traducció japonesa, i no sé ni si així.

després, quin batxillerat fer, hi han dues opcions:
->saps el que vols fer -> fes-ho
->no saps el que vols fer -> saps que no vols fer ciències
-> social/humanístic/artístic.
-> no saps què no vols fer
-> vols el batx per tenir-lo
-> opció fàcil: lletres
-> vols el batx per seguir estudiant
-> opció universal: ciències

bàsicament, amb ciències pots anar on vulguis, però lletres està mamat en comparació.
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Uzu
Friki

Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants