Un hombre de 25 años asesinó hoy con un cuchillo a siete personas e hirió al menos a otras diez en un céntrico barrio de Tokio a plena luz del día, informó la cadena de televisión japonesa NHK.
Noticies
Un hombre de 25 años asesinó hoy con un cuchillo a siete personas e hirió al menos a otras diez en un céntrico barrio de Tokio a plena luz del día, informó la cadena de televisión japonesa NHK.
Jako-kun ha escrit:"Vine a Akihabara a matar personas", dijo el hombre según fue citado por la agencia de noticias local Kyodo. "Estoy cansado del mundo. Cualquiera estaba bien. Vine solo", agregó."
Es veu k va embestir amb un camió a gent k passava i despres va sortir i en va apuñalar a la resta.
PD: aixó no passaria si tinguessim un "Partido de la Amistad".....aixxxxx...kuan n'aprendrem?
Dobok San ha escrit:Jo vui anar a Tomodachi Land amb en Jako MUAHAHAHA (Amigolandia...ho llegueixo en angles pq en castella no hi és tot per internet i en angles deixen Tomodachi Land xDD)
Elfangor ha escrit:sobre lo d'Akihabara... perdoneu-me l'humor negre, pero... Gantz! (no se si algú s'ha llegit fins al punt de la massacre que organitza el capullo aquell disfressat de negre...)
Elfangor ha escrit:y hi ha realitat virtual. i profecies!
pues a mí m'agrada més Tomodachiland... claro que sempre ho he llegit així, i mai m'ha agradat que traduissin els noms xDDDD
sobre lo d'Akihabara... perdoneu-me l'humor negre, pero... Gantz! (no se si algú s'ha llegit fins al punt de la massacre que organitza el capullo aquell disfressat de negre...)
Taki ha escrit:Espero que a casa meva no s'enterin d'això. Més que res perquè començaran amb les paranoies, i Japó és al cap i a la fi un pais força segur.
Jako-kun ha escrit:tot i k jo sàpiga no he vist la notícia a cap telenotícies.....algú n'ha sabut alguna cosa k no fos per via internet¿?
Jako-kun ha escrit:dios Gantz........ell en realitat volia matar ela aliens que hi habia a Akihabara, però la gent se li va posar al mig.....o potser estava buscant a en Kurono...XD
Elfangor ha escrit:Jako-kun ha escrit:dios Gantz........ell en realitat volia matar ela aliens que hi habia a Akihabara, però la gent se li va posar al mig.....o potser estava buscant a en Kurono...XD
ara no sé si ho dius en broma, pero al que jo em refereixo era un fill de puta que va seguir les ordres de Gantz, que li deien "porta'm molta gent", i es va dedicar a matar moltissima penya, perque així, per probabilitats, alguns hi haurien que li servissin a la bola negra.
Elfangor ha escrit:Vale, ara potser semblaré una mica bestia, pero... noticies pitjors hi ha hagut, aquí Espanya mateix. No em sembla una cosa prou "important" com perque travessi les fronteres, molt menys mig mon. Només cal possar les noticies per veure que estariem més segurs al Japó que no pas aquí.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants