Massacre a Akihabara

Per comentar frikades diverses ;)

Massacre a Akihabara

EntradaAutor: Taishi » 08 juny 2008 15:42

Un hombre de 25 años asesinó hoy con un cuchillo a siete personas e hirió al menos a otras diez en un céntrico barrio de Tokio a plena luz del día, informó la cadena de televisión japonesa NHK.

Noticies
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Hachi » 08 juny 2008 16:14

U.u....

si quina mala notícia pobre gent :(

hi ha algunes persones que cada cop saben menys q fer...

al menys esperem que mai es torni a repatir

"El sospechoso dijo a la policía que vino a Akihabara a matar personas´´, informó Jiro Akaogi, vocero de la policía de Tokio. "Dijo que estaba cansado de la vida´´ y "harto de todo´´, añadió."

amb aixo ho diu tot U.u
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 08 juny 2008 16:16

"Vine a Akihabara a matar personas", dijo el hombre según fue citado por la agencia de noticias local Kyodo. "Estoy cansado del mundo. Cualquiera estaba bien. Vine solo", agregó."
Es veu k va embestir amb un camió a gent k passava i despres va sortir i en va apuñalar a la resta.
Imatge

PD: aixó no passaria si tinguessim un "Partido de la Amistad".....aixxxxx...kuan n'aprendrem?
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 08 juny 2008 16:51

Bua, aixo es tope de raru y bestia o.oU
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dobok San » 09 juny 2008 13:07

Jako-kun ha escrit:"Vine a Akihabara a matar personas", dijo el hombre según fue citado por la agencia de noticias local Kyodo. "Estoy cansado del mundo. Cualquiera estaba bien. Vine solo", agregó."
Es veu k va embestir amb un camió a gent k passava i despres va sortir i en va apuñalar a la resta.
Imatge

PD: aixó no passaria si tinguessim un "Partido de la Amistad".....aixxxxx...kuan n'aprendrem?

Jo vui anar a Tomodachi Land amb en Jako MUAHAHAHA (Amigolandia...ho llegueixo en angles pq en castella no hi és tot per internet i en angles deixen Tomodachi Land xDD)
Imatge
Dobok San
Postejador Nat

Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: Jako-kun » 09 juny 2008 13:28

Dobok San ha escrit:Jo vui anar a Tomodachi Land amb en Jako MUAHAHAHA (Amigolandia...ho llegueixo en angles pq en castella no hi és tot per internet i en angles deixen Tomodachi Land xDD)

tu ho has dit Dobok!!! res de Disneyland o Disneyworld......volem Amigoland i Amigoworld.....joder...tan sols cal veure k allà les atraccións són shooters!!!!....xD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Elfangor » 09 juny 2008 14:51

y hi ha realitat virtual. i profecies!

pues a mí m'agrada més Tomodachiland... claro que sempre ho he llegit així, i mai m'ha agradat que traduissin els noms xDDDD

sobre lo d'Akihabara... perdoneu-me l'humor negre, pero... Gantz! (no se si algú s'ha llegit fins al punt de la massacre que organitza el capullo aquell disfressat de negre...)
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 09 juny 2008 15:34

Elfangor ha escrit:sobre lo d'Akihabara... perdoneu-me l'humor negre, pero... Gantz! (no se si algú s'ha llegit fins al punt de la massacre que organitza el capullo aquell disfressat de negre...)

Calla, que vaig pensar el mateix XD

Espero que a casa meva no s'enterin d'això. Més que res perquè començaran amb les paranoies, i Japó és al cap i a la fi un pais força segur.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 09 juny 2008 15:54

Elfangor ha escrit:y hi ha realitat virtual. i profecies!
pues a mí m'agrada més Tomodachiland... claro que sempre ho he llegit així, i mai m'ha agradat que traduissin els noms xDDDD

sobre lo d'Akihabara... perdoneu-me l'humor negre, pero... Gantz! (no se si algú s'ha llegit fins al punt de la massacre que organitza el capullo aquell disfressat de negre...)

dios Gantz........ell en realitat volia matar ela aliens que hi habia a Akihabara, però la gent se li va posar al mig.....o potser estava buscant a en Kurono...XD

Taki ha escrit:Espero que a casa meva no s'enterin d'això. Més que res perquè començaran amb les paranoies, i Japó és al cap i a la fi un pais força segur.

sips em sembla k els prohibiré k llegeixin diaris a casa meva almenys abans de marxar cap al Japó......tot i k jo sàpiga no he vist la notícia a cap telenotícies.....algú n'ha sabut alguna cosa k no fos per via internet¿?
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Taki » 09 juny 2008 15:57

Jako-kun ha escrit:tot i k jo sàpiga no he vist la notícia a cap telenotícies.....algú n'ha sabut alguna cosa k no fos per via internet¿?

Sí, ha sortit als telenotícies, o almenys a un, avui m'ho explicava en Yami.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Elfangor » 09 juny 2008 18:10

Jako-kun ha escrit:dios Gantz........ell en realitat volia matar ela aliens que hi habia a Akihabara, però la gent se li va posar al mig.....o potser estava buscant a en Kurono...XD

ara no sé si ho dius en broma, pero al que jo em refereixo era un fill de puta que va seguir les ordres de Gantz, que li deien "porta'm molta gent", i es va dedicar a matar moltissima penya, perque així, per probabilitats, alguns hi haurien que li servissin a la bola negra.

Vale, ara potser semblaré una mica bestia, pero... noticies pitjors hi ha hagut, aquí Espanya mateix. No em sembla una cosa prou "important" com perque travessi les fronteres, molt menys mig mon. Només cal possar les noticies per veure que estariem més segurs al Japó que no pas aquí.
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Jako-kun » 09 juny 2008 18:21

Elfangor ha escrit:
Jako-kun ha escrit:dios Gantz........ell en realitat volia matar ela aliens que hi habia a Akihabara, però la gent se li va posar al mig.....o potser estava buscant a en Kurono...XD

ara no sé si ho dius en broma, pero al que jo em refereixo era un fill de puta que va seguir les ordres de Gantz, que li deien "porta'm molta gent", i es va dedicar a matar moltissima penya, perque així, per probabilitats, alguns hi haurien que li servissin a la bola negra.

per fallos tècnics a l'hora de copiars els capítols de Gantz de la Taki, doncs em vaig saltar tota la part de com en kurono té nòvi i hi ha la massacre, vaig reenganxar bàsicament quan està amb en Kurono i la novia abans d'entrar a Gantz una altre cop.....i vaig pillar algo kuan els tios que moren recorden com varen morir i surt la massacre d'akihabara.....es potser per aixó k algunes coses les desconec....xo si k sabia que nava disfressat de negre....vaya racista el tio...fotent-li la culpa a un negre...xDDDD

Elfangor ha escrit:Vale, ara potser semblaré una mica bestia, pero... noticies pitjors hi ha hagut, aquí Espanya mateix. No em sembla una cosa prou "important" com perque travessi les fronteres, molt menys mig mon. Només cal possar les noticies per veure que estariem més segurs al Japó que no pas aquí.

xo la cosa és que es tracta d'Akihabara....un barri japonès bastant conegut arreu del món...és potser per aixó k s'ha sentit a aprlar més de la notícia.
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Hachi » 09 juny 2008 21:23

jo he sabut la noticia x el telenoticies de tv3 xDDD
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15