Es busca noia ordenada i friki per compartir pis

Per comentar frikades diverses ;)

Es busca noia ordenada i friki per compartir pis

EntradaAutor: Jako-kun » 08 juny 2008 19:57

Doncs m'avanço per posar aqui un anunci de que ens queda una bacant al pis on estem ara l'Airún en Darko i jo perk ens marxa en Seraf, es busca preferiblement una noia, que sigui ordenada i tal, no fumadora si pot ser i friki/otaku per suposat. En Seraf ens marxa a final d'aquest mes i ens urgeix bastant...ù.u....el pis està a l costat de la facultat de educació i psicologia i a 5-10 minuts de Montilivi.

si alguna noia està interessada o algu coneix a alguna noia que li pugui interessar després ja diriem quan és en total cada mes i tal....merxi per llegir.... :roll:
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Re: Es busca noia ordenada i friki per compartir pis

EntradaAutor: Taki » 08 juny 2008 21:49

Jako-kun ha escrit:Doncs m'avanço per posar aqui un anunci de que ens queda una bacant al pis on estem ara l'Airún en Darko i jo perk ens marxa en Seraf, es busca preferiblement una noia, que sigui ordenada i tal, no fumadora si pot ser i friki/otaku per suposat. En Seraf ens marxa a final d'aquest mes i ens urgeix bastant...ù.u....el pis està a l costat de la facultat de educació i psicologia i a 5-10 minuts de Montilivi.

si alguna noia està interessada o algu coneix a alguna noia que li pugui interessar després ja diriem quan és en total cada mes i tal....merxi per llegir.... :roll:

I un dubte que sempre he tingut, perquè tothom ho demana així: Perquè noia?
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

Re: Es busca noia ordenada i friki per compartir pis

EntradaAutor: Airún » 08 juny 2008 22:14

Taki ha escrit: I un dubte que sempre he tingut, perquè tothom ho demana així: Perquè noia?

Doncs una noia millor, perquè viure amb 3 tios....doncs...te lo seu

podriem dir k la netedat no es lo seu, tot i k no estic dient k tots siguin aixi ehh, k ja se k ni ha k son molt ordenats i pulids....

I a més a més els dos pissos on he viscut sempre he sigut jo i 2 nois (en el primer) o 3 (en el segon) i clar m'agradaria una mica de recolzament femení.

^^
Imatge
Airún
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 511
Membre des de: 08 març 2007 12:22
Ubicació: Granollers/ Vallés ORIENTAL / Barcelona

EntradaAutor: Taki » 09 juny 2008 00:00

És curiós, jo pensava que no m'importava però després de les companyes de pis que he tingut, crec que prefereixo viure amb nois XD Però vaja, depèn de qui et toqui, és clar.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: koroki » 09 juny 2008 10:21

La netedad de un noi sempre es pitjor que una noia, en general.

Pero les noies solen portar més problemes.

Despres de la experiencia que hem agaft nosaltres en un any, realment no se que es millor . . .

Lo millor es no arriscarse i agafar gent que coneixes minimament, o que saps que es 85/100% friki.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Elfangor » 09 juny 2008 14:57

tot depen, jo conec nois histérics de la neteja y noies molt desordenades. Tot i que, si, per proporció, els homes solen ser bastant més... pasotes, amb aquests temes xDDDD

jo he estat en un pis de 4 nois, i diguem que, realment, la netedat no era el general al pis(consti que la meva habitació era habitable xDDDD). I aquest any he viscut amb un noi i una noia... pero no conta, pk aquesta noia està sonada xDDDD
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 09 juny 2008 15:33

Elfangor ha escrit:tot depen, jo conec nois histérics de la neteja y noies molt desordenades. Tot i que, si, per proporció, els homes solen ser bastant més... pasotes, amb aquests temes xDDDD

jo he estat en un pis de 4 nois, i diguem que, realment, la netedat no era el general al pis(consti que la meva habitació era habitable xDDDD). I aquest any he viscut amb un noi i una noia... pero no conta, pk aquesta noia està sonada xDDDD

Vale, ja me la miraré amb uns altres ulls si me la creuo per l'escala XDDDD

Jo sempre he pensat que viure amb mi no deu donar la sensació de viure amb una noia. No sóc gaire ordenada ni em passo gaire estona al lavabo XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Xose » 09 juny 2008 19:25

Però una noia es medeix per l'ordenada que és o l'estona que si passa al lavabo? XD
Ara sense conyes, si no vivis a 5 minuts des d'on viviu vosaltres, m'ho pensaria :P
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Xose
OtaKing

Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Taki » 09 juny 2008 19:31

Xose ha escrit:Però una noia es medeix per l'ordenada que és o l'estona que si passa al lavabo? XD
Ara sense conyes, si no vivis a 5 minuts des d'on viviu vosaltres, m'ho pensaria :P

Nah, però és el que es sol dir de les noies XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Xose » 09 juny 2008 20:17

Taki ha escrit:
Xose ha escrit:Però una noia es medeix per l'ordenada que és o l'estona que si passa al lavabo? XD

Que una noia digui que això és el que se sol dir de les noies es resumeix com una Tautologia XD
Imatge
"What a terrible night to have a curse..."
Xose
OtaKing

Entrades: 1488
Membre des de: 28 nov. 2007 23:35
Ubicació: Al fons a la dreta

EntradaAutor: Taki » 09 juny 2008 20:59

Xose ha escrit:
Taki ha escrit:

Que una noia digui que això és el que se sol dir de les noies es resumeix com una Tautologia XD

Ok, o també podria explicar que durant la meva vida he passat molt més temps entre nois que entre noies XD I és clar, he parlat sobre noies amb els nois... Encara que sembli estrany XD I no sempre utilitzava el "nosaltres".

(com degeneren els temes, no? XDD Off-topic rulz)
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants