si alguna noia està interessada o algu coneix a alguna noia que li pugui interessar després ja diriem quan és en total cada mes i tal....merxi per llegir....

Jako-kun ha escrit:Doncs m'avanço per posar aqui un anunci de que ens queda una bacant al pis on estem ara l'Airún en Darko i jo perk ens marxa en Seraf, es busca preferiblement una noia, que sigui ordenada i tal, no fumadora si pot ser i friki/otaku per suposat. En Seraf ens marxa a final d'aquest mes i ens urgeix bastant...ù.u....el pis està a l costat de la facultat de educació i psicologia i a 5-10 minuts de Montilivi.
si alguna noia està interessada o algu coneix a alguna noia que li pugui interessar després ja diriem quan és en total cada mes i tal....merxi per llegir....
Taki ha escrit: I un dubte que sempre he tingut, perquè tothom ho demana així: Perquè noia?
Elfangor ha escrit:tot depen, jo conec nois histérics de la neteja y noies molt desordenades. Tot i que, si, per proporció, els homes solen ser bastant més... pasotes, amb aquests temes xDDDD
jo he estat en un pis de 4 nois, i diguem que, realment, la netedat no era el general al pis(consti que la meva habitació era habitable xDDDD). I aquest any he viscut amb un noi i una noia... pero no conta, pk aquesta noia està sonada xDDDD
Xose ha escrit:Però una noia es medeix per l'ordenada que és o l'estona que si passa al lavabo? XD
Ara sense conyes, si no vivis a 5 minuts des d'on viviu vosaltres, m'ho pensaria
Taki ha escrit:Xose ha escrit:Però una noia es medeix per l'ordenada que és o l'estona que si passa al lavabo? XD
Ara sense conyes, si no vivis a 5 minuts des d'on viviu vosaltres, m'ho pensaria
Nah, però és el que es sol dir de les noies XD
Xose ha escrit:Taki ha escrit:Xose ha escrit:Però una noia es medeix per l'ordenada que és o l'estona que si passa al lavabo? XD
Nah, però és el que es sol dir de les noies XD
Que una noia digui que això és el que se sol dir de les noies es resumeix com una Tautologia XD
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants