Heu pensat mai en crear un manga fet per vosaltres? Potser sí, i el cas és que saps dibuixar però tens poca habilitat en desarrollar històries i totes les variants que hi puguin haber respecte et fagin renunciar a un projecte de tal calibre, però...creieu que és tan difícil crear una bona història, uns personatges en que et sentis com un més entre ells i que s'acavi cada capítul amb ganes de llegir el pròxim?
Jo tinc molta imaginació, però sempre m'ha faltat talent per dibuixar. Ara que estic sortin amb una noia en que tenim afinitat (no entraré en detalls personals, per no aburrir i desvirtuar més que res XD) i a més dibuixa de conya...i veritablement ha fet dibuixos que podrien fins i tot pasar per oficials.
Doncs al tema, que estem creant un manga.
Teniem pensat participar aquí, però al final ens ho prenem més com una cosa personal i trigarem temps a presentar-lo en una editorial. Així que ella dibuixa i jo faig el guió. De moment ja hi ha el guió i l'Storyboard fet, i ni ha per uns 15 tomos, on s'acabaria la primera saga de la història.
L'estil és molt propi, és una història plena d'aventures i humor (a vegades ratllant a un humor gore XD) on hi ha MOLT de misatge amagat però la història té prou ritme com perque passis per alts aquest tipus de detalls.
La veritat, jo mai m'ho habia passat tant bé desde que hem començat el projecte, i animo a tothom a fer el seu propi manga, que carai.
Matta nê!!