Manga pròpi

Per comentar frikades diverses ;)

Manga pròpi

EntradaAutor: MiraiMaki » 15 juny 2008 20:23

Heu pensat mai en crear un manga fet per vosaltres? Potser sí, i el cas és que saps dibuixar però tens poca habilitat en desarrollar històries i totes les variants que hi puguin haber respecte et fagin renunciar a un projecte de tal calibre, però...creieu que és tan difícil crear una bona història, uns personatges en que et sentis com un més entre ells i que s'acavi cada capítul amb ganes de llegir el pròxim?

Jo tinc molta imaginació, però sempre m'ha faltat talent per dibuixar. Ara que estic sortin amb una noia en que tenim afinitat (no entraré en detalls personals, per no aburrir i desvirtuar més que res XD) i a més dibuixa de conya...i veritablement ha fet dibuixos que podrien fins i tot pasar per oficials.

Doncs al tema, que estem creant un manga.

Teniem pensat participar aquí, però al final ens ho prenem més com una cosa personal i trigarem temps a presentar-lo en una editorial. Així que ella dibuixa i jo faig el guió. De moment ja hi ha el guió i l'Storyboard fet, i ni ha per uns 15 tomos, on s'acabaria la primera saga de la història.

L'estil és molt propi, és una història plena d'aventures i humor (a vegades ratllant a un humor gore XD) on hi ha MOLT de misatge amagat però la història té prou ritme com perque passis per alts aquest tipus de detalls.

La veritat, jo mai m'ho habia passat tant bé desde que hem començat el projecte, i animo a tothom a fer el seu propi manga, que carai.

Matta nê!!
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Jako-kun » 15 juny 2008 21:16

wowoowowowowo...pinta wai.....vull ser el primer en llegir-lo quan tingueu fet alguna capitol!!!!!! sisplau!!!.....sobretot per l'humor goreeeeee :twisted:

repeteixo....hem de quedar i coneixens Maki!!!
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Elfangor » 15 juny 2008 23:41

feu un webcómic!! :-P
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: MiraiMaki » 16 juny 2008 00:01

Jako-kun ha escrit:wowoowowowowo...pinta wai.....vull ser el primer en llegir-lo quan tingueu fet alguna capitol!!!!!! sisplau!!!.....sobretot per l'humor goreeeeee :twisted:

repeteixo....hem de quedar i coneixens Maki!!!

jajajaja D'acord, ja et vaig dir que per mi perfecte; i ara que venen les vacances ja serà unaltre cosa, de moment si voleu puc penjar algún dibuix que hagi fet la meva xicota.

Elfangor ha escrit:feu un webcómic!!

Sí? I no creus que així ens podrien robar l'idea? jajajaja
Se poc molt sobre aquest tema jo encara.

Hòstia, no pensaba que rebés tants ànims...que puc dir, gràcies :P

Nota Mental: M'estic tornant massa bona persona >.<
MiraiMaki

EntradaAutor: Jako-kun » 16 juny 2008 00:08

MiraiMaki ha escrit: de moment si voleu puc penjar algún dibuix que hagi fet la meva xicota

seria wai veuren algun....o emls ensenyes pel essenger k et tink agregat xo enkra no t'has ni dignat a conectar-te.....xD

MiraiMaki ha escrit:Nota Mental: M'estic tornant massa bona persona >.<

senyals k t'estàs fent vell.....XDDD....jo ja ho sóc ara de vell....et faria realment por veure com era fa uns anys en els meus anys mossos de mala persona....kukukuku
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: MiraiMaki » 16 juny 2008 00:10

Jako-kun ha escrit:
MiraiMaki ha escrit: de moment si voleu puc penjar algún dibuix que hagi fet la meva xicota

seria wai veuren algun....o emls ensenyes pel essenger k et tink agregat xo enkra no t'has ni dignat a conectar-te.....xD

MiraiMaki ha escrit:Nota Mental: M'estic tornant massa bona persona >.<

senyals k t'estàs fent vell.....XDDD....jo ja ho sóc ara de vell....et faria realment por veure com era fa uns anys en els meus anys mossos de mala persona....kukukuku

jajajajaja

Sí, la veritat fa moooolt que no em conecto al msn, m'hi sortiràn telarinyes al final XD
Doncs demà ja postejaré algún dibuix, que ara em reté la vagància Ù_Ú
MiraiMaki

EntradaAutor: Taki » 16 juny 2008 00:14

Està wai la idea, i com ja han dit, molaria que fessiu un webcomic. És una manera efectiva d'arribar a la gent i tal. A més, no és per desmotivar, però és difícil que una editorial d'aquí publiqui alguna cosa d'autors del pais. El tema està fatal, si no mira les de l'Estudi Kosen, que se'n van anar a Estats Units, publiquen allà, i després ho porten aquí. I són espanyoles... XD

Jo sempre he volgut fer un manga, però ni sóc la polla dibuixant, ni crec que pugui tenir grans idees XD Una, que ha nascut sense talent...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Elfangor » 16 juny 2008 01:02

MiraiMaki ha escrit:Sí? I no creus que així ens podrien robar l'idea? jajajaja

Si aconsegueixes editarlo, la idea te la poden robar igual. Si al que et refereixes es a lo dels drets d'autor, el Creative Commons serveix igual. Només cal possar el codi i el botó a la web per dir "ey, aixó es nostre."

Pero, com han dit, xungo xungo perque algú de per aquí t'editi alguna cosa... Abans necessites tenir cert "renom". Vale, als salons a vegades et pots acostar als autors i ensenyar coses, pero raro és que et facin cas.

Per aixó, el webcómic es una molt bona manera de "donar-te a coneixer". Per exemple, en Morán, de Eh, tio!, a l'últim saló del cómic va tenir una entrevista amb la gent del Jueves, i es molt possible que comenci a treballar per ells.

Ja no només per trobar feina, sino per "assegurar" clients. Si aconseguissis que t'ho editessin, qui ho compraria? Nosaltres, que us coneixem, i potser algú amb curiositat i massa diners. Pero normament la gent va sobre segur. En canvi, si portessiu un temps fent un webcómic amb un éxit moderat, i de cop diguessiu "ei, he aconseguit editar un manga, el podeu trobar a les llibrerie", les vendes serien més considerables.

Per suposat, hi hauria dues maneres de fer-ho. Primera, fer un webcómic que no tingués a veure amb el vostre manga, i llavors vendre el manga apart, com diguent "ey, mireu, una historia diferent, que també fem nosaltres, pero en paper". L'altra, es directament pujar al manga al webcómic, i quan tingui cert éxit, possar-lo en paper.

En quant a les vendes en si, en cas que les llibreries no ho acceptessin, sempre es podria vendre per internet. Aixó té la ventatge que no fas una tirada de 500 exemplars arriscante a no vendre'ls tots, si no que imprimeixes només els que et demanin.

Pero bueno, si voleu intentar primer a les editorials, vosaltres mateixos, potser teniu sort.
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Taki » 16 juny 2008 07:38

Elfangor ha escrit:
MiraiMaki ha escrit:Sí? I no creus que així ens podrien robar l'idea? jajajaja

Si aconsegueixes editarlo, la idea te la poden robar igual. Si al que et refereixes es a lo dels drets d'autor, el Creative Commons serveix igual. Només cal possar el codi i el botó a la web per dir "ey, aixó es nostre."

Pero, com han dit, xungo xungo perque algú de per aquí t'editi alguna cosa... Abans necessites tenir cert "renom". Vale, als salons a vegades et pots acostar als autors i ensenyar coses, pero raro és que et facin cas.

Per aixó, el webcómic es una molt bona manera de "donar-te a coneixer". Per exemple, en Morán, de Eh, tio!, a l'últim saló del cómic va tenir una entrevista amb la gent del Jueves, i es molt possible que comenci a treballar per ells.

Ja no només per trobar feina, sino per "assegurar" clients. Si aconseguissis que t'ho editessin, qui ho compraria? Nosaltres, que us coneixem, i potser algú amb curiositat i massa diners. Pero normament la gent va sobre segur. En canvi, si portessiu un temps fent un webcómic amb un éxit moderat, i de cop diguessiu "ei, he aconseguit editar un manga, el podeu trobar a les llibrerie", les vendes serien més considerables.

Per suposat, hi hauria dues maneres de fer-ho. Primera, fer un webcómic que no tingués a veure amb el vostre manga, i llavors vendre el manga apart, com diguent "ey, mireu, una historia diferent, que també fem nosaltres, pero en paper". L'altra, es directament pujar al manga al webcómic, i quan tingui cert éxit, possar-lo en paper.

En quant a les vendes en si, en cas que les llibreries no ho acceptessin, sempre es podria vendre per internet. Aixó té la ventatge que no fas una tirada de 500 exemplars arriscante a no vendre'ls tots, si no que imprimeixes només els que et demanin.

Pero bueno, si voleu intentar primer a les editorials, vosaltres mateixos, potser teniu sort.

Jo penso el mateix, i no és per desanimar, eh, en serio XD Vull dir que encara que la història sigui molt molt bona, trobo que el millor camí per vendre-la és el que diu l'Elfangor.

No hi havia pensat en això de vendre per internet, cert, i és bona idea. Més que un manga, jo sempre he pensat en escriure un llibre, però no crec que el presentés a una editorial, és difícil que es dignin a llegir-ho...

És una pena però és així. De tota manera, si us podeu presentar al concurs de Norma o a algun de similar, també és bona idea. Editar alguna cosa (encara que haguéssiu de crear una altra història) seria un gran pas.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Jako-kun » 16 juny 2008 11:51

lo de presentar-se a en Concurs és bona idea....almenys per donar-se a coneixer.....xo wenu crec k hi ha editorials k podrien acceptar editar-lo....un exemple es Medea.....i jo crec k els fanzines ronyosos k han editat fins ara els podeu superar fàcilment......era per dir un exmple....xo wneu tampoc estic enterat dels merders d'editorials....

xo Maki!!.....pensa k el procés de dibuixar un manga, crear una história i passar-s'ho bé fent-ho i més si es amb la teva novia ;D....crec k es millor recompensa k no pas k te l'editi alguna editorial :D
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: Elfangor » 16 juny 2008 13:50

Sep, hi ha algunes editorials petites que es dediquen precisament a treure coses de gent d'aquí. Epicentro me sembla que també ho fa. Medea em sona, pero no sé gaire res. Pero el problema continua siguent que ningú us coneix, i és difícil que vengui.

Taki ha escrit:No hi havia pensat en això de vendre per internet, cert, i és bona idea. Més que un manga, jo sempre he pensat en escriure un llibre, però no crec que el presentés a una editorial, és difícil que es dignin a llegir-ho...

Per aixó, el millor que pots fer es anar a la web de lulu. Aquesta web ofereix un servei molt interesant. Tú envíes el teu llibre en pdf, i ells el venen per internet, en plan Amazon. Hi ha varis tipus d'edicions, tapa tova, tapa dura, etc, cada tipus amb el seu preu predeterminat(per pàgines, clar), que es el cost d'impressió i el petit tant per cert que es queda Lulu, i llavors tu hi pots afegir el guany que vols aconseguir.

Per exemple, tu escrius un llibre de 200 pàgines, i vols vendre-ho a tapa dura. Aixó costaria, així per sobre, 15€. Doncs tu li dius que a la web posi que el preu son 18€, i cada cop que venguin un llibre, tu rebràs un guany de 3€.

Aixó te ventatges i desventatges. Clar, no és el mateix ser a una llibreria i mirar les estanteríes, que passejar-te per una pàgina web, no arribarà a tanta gent a no ser que busquin expressament el llibre. Pero te la ventatge que no necessites parlar amb editorials, s'imprimeix el que es ven, tú saps que es ven i quan rebràs els diners, etc etc.

També tenen per format cómic, per cert, que ho acabo de veure xDDDD
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: Taki » 16 juny 2008 14:18

Abans jo també he anat a la web de lulu, per curiositat XD El gran avantatge és que no hi perds res, publicant així. En canvi, la gent que fa fanzines ha d'invertir uns diners per adelantat, que si no hi ha sort no tornaran.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: MiraiMaki » 16 juny 2008 14:27

Moltes gràcies pels ànims i les idees, i tranquila Taki que no em desanimes pas XD
Sobre la web de lulu ja la conexia, pero crec que el webcòmic és més bona idea, ja que el que volem és pasar-nos-ho bé i no fer diners venent.

Mireu, aquest són alguns dels personatges de l'historia:

http://i187.photobucket.com/albums/x160 ... lluita.jpg

http://i187.photobucket.com/albums/x160 ... iMeril.jpg

Hòstia, en serio que moltes gràcies.
MiraiMaki

EntradaAutor: Elfangor » 16 juny 2008 14:43

diox! doncs si que dibuixa be, la noia O_O

bueno, si us decidiu a fer webcómic i aixó, hi ha varies maneres de publicar-lo. La primera, obviament, es fer-te la pàgina tu mateix, de cero, pagant un servidor, o fent-ne servir un de gratuit, amb publicitat. Una altra manera es anar a pàgines que ja tenen plantilles predeterminades, tals com smackjeeves, o comic genesis. També podrieu mirar com funciona Wordpress, que ara s'està possant de moda entre els webcomiqueros, pero jo no sé ben be de que va.

o podeu passejar-vos pel forum del WEE(Webcomics En Español) i demanar ajuda o mirar tutorials per allà :-P
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

EntradaAutor: MiraiMaki » 16 juny 2008 14:46

Elfangor ha escrit:diox! doncs si que dibuixa be, la noia O_O

bueno, si us decidiu a fer webcómic i aixó, hi ha varies maneres de publicar-lo. La primera, obviament, es fer-te la pàgina tu mateix, de cero, pagant un servidor, o fent-ne servir un de gratuit, amb publicitat. Una altra manera es anar a pàgines que ja tenen plantilles predeterminades, tals com smackjeeves, o comic genesis. També podrieu mirar com funciona Wordpress, que ara s'està possant de moda entre els webcomiqueros, pero jo no sé ben be de que va.

o podeu passejar-vos pel forum del WEE(Webcomics En Español) i demanar ajuda o mirar tutorials per allà :-P

Hòstia, si hi surts tu! :D

http://elfangorprincipeandalita.blogspot.com/
MiraiMaki

Següent

Torna a: Offtopic no Offtopic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants