Japones

Aquí es tractarà qualsevol cosa relacionada amb la cultura Japonesa (videojocs, musica, etc.)

Japones

EntradaAutor: robotina » 06 jul. 2013 20:28

Ey bonesss vull aprendre kanji i japones pero no se quins llibres agafar, n'hi ha cap anime que pugui veure per aprendre??
robotina
New_member
 
Entrades: 2
Membre des de: 06 jul. 2013 20:24

Re: Japones

EntradaAutor: koroki » 06 jul. 2013 22:53

Per aprendre japones, i relacionat amb el manga, tens Japonés en Viñetas. Hi ha el 1 i el 2. Evidentment no es magic, t'has d'esforçar. Per apendre kanji tens Kanji para recordar.

PD: Per cert, et pots presentar al tema de presentacions si vols :lolface:
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Japones

EntradaAutor: robotina » 07 jul. 2013 12:53

Koroki tu saps parlar Japones? com has apres? em recomanarias comprar algun dels llibres?
robotina
New_member
 
Entrades: 2
Membre des de: 06 jul. 2013 20:24

Re: Japones

EntradaAutor: koroki » 08 jul. 2013 10:37

No en se, se algunes coses i tal, perque he estat un temps per alla, pero res serios. Suposo que el millor es aplicar-te, mirar anime en japones, llegir els llibres que te recomanat o clar, anar a classes.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Japones

EntradaAutor: Hachi » 21 jul. 2013 12:58

Bones,

Primer de tot, estaria bé que et presentessis al fòrum de presentacions així sabem qui ets i tal :D

Hi ha bons llibres per aprendre japonès, i a Girona, si ets membre d'Aula Manga, l'acadèmia Nipponia fa descomptes en la matrícula i el material ;)
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Japones

EntradaAutor: joan23 » 22 juny 2019 20:52

koroki ha escrit:Per aprendre japones, i relacionat amb el manga, tens Japonés en Viñetas. Hi ha el 1 i el 2. Evidentment no es magic, t'has d'esforçar. Per apendre kanji tens Kanji para recordar.

PD: Per cert, et pots presentar al tema de presentacions si vols :lolface:


A mi aquestos em varen anar bé per preparar el meu primer viatge a Japó. recomanables
joan23
Només tinc 1 missatge
 
Entrades: 1
Membre des de: 22 juny 2019 20:22
Ubicació: València


Torna a: Cultura japonesa en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

cron