Mentres escric aixó s'esta pujant al youtube la nostra actuació com a Gran Brigada Gurren.....quan s'hagi acabat de pujar, demà posaré el link.....i aqui poso més fotos de cosplays:
Aqui la foto amb tots (sense Nia ni Simon ù.u) fent la pose:
Tot i que hi ha una imatge rebent el cop de puny Kamina-Viral, aquest me va agradar més...XP:
Foto de mi mateix anant de Rob Lucci (de les poques que tinc):
Foto amb les Boles de Drac i els d'Ouendan:
Les dos parelles del cosplay...XD:
L'altre grup que ens acompanyava i que allà estava, al peu del canó....;P.....amb en MiraiMaki, en Neodark, la Iria i l'amiga de la Iria (gomen, no recordo el teu nom...ù.u....."tranqui no acabaràs com el germà d'en Toguro"....XD):
Em va fer molta ilusió trobar-me dos cosplays de Jotaro i dio de Jojo's Bizarre Adventure^^:
Els tres malos malosos.....en serio tela amb en Lord Genome....aixó es aguante!!!...xD:
"Som dolents, som molt dolents.....som malvats....ai! que dolents que som jujujujuju" (Marc/Yami/Anti-espiral i jo fent la típica pose de dolents....xD:
Think realist....think Rossiu^^:
Un counter als grups de "regalo abrazos"....se'm va acudir a la cua (vaig estar una estona rebuscant entre basures de paper per trobar un tros de cartró...ù.u) i va causar sensació durant una bona estona al saló....quan no es va de cosplay s'ha de fer algo per distreure's...XD:
PD: en tinc més....xo wenu ja les aniré posant si voleu....crec k serà de les pàgines del forum k tardarà uns minuts en acabar-se d'obrir....it's the matter of the High Resolution xDDD