Hachi ha escrit::kawai_oi:![]()
Però l'esperarem més enllà, que si et pares davant la parada de taxis posen multes, i no vull que ens multin.
Hachi ha escrit:A una amiga meva la van moltar, per parar-se un segon allà
Aniool ha escrit:Hachi ha escrit:A una amiga meva la van moltar, per parar-se un segon allà
quan era petit.. el dia de la meva festa d'aniversari.. ma mare va deixar un minut el cotxe alla ja que veniem d'excurcio amb el cole amb tren i per deixar-lo uns instants allà la van multar despès per coses de mala llet li van treure la multa
Konata ha escrit:Multen amb gent dins????![]()
Jo m'he passat la meva infancia esperant dins el cotxe a que els meus pares** vinguessin quan havien d'aparcar uns minuts i no hi havia lloc perque no ens multesin
Tot aixo per res
Aniool ha escrit:Konata ha escrit:Multen amb gent dins????![]()
Jo m'he passat la meva infancia esperant dins el cotxe a que els meus pares** vinguessin quan havien d'aparcar uns minuts i no hi havia lloc perque no ens multesin
Tot aixo per res
els teus pares t'utilitzaven
Konata ha escrit:Pero quan era menys de 15 minuts era guay, em posava al seient del davant i feia veure que conduia com una nena gran
Konata ha escrit:Aniool ha escrit:Konata ha escrit:Multen amb gent dins????![]()
Tot aixo per res
els teus pares t'utilitzaven
Pero quan era menys de 15 minuts era guay, em posava al seient del davant i feia veure que conduia com una nena gran
Torna a: Activitats Aula Manga
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant