Xose ha escrit:Gent, m'agradaria comentar-vos si no us fa res canviar el dia del dinar als dijous.
És que ara començaré classe els dijous cap a les 4, així no m'hauria de saltar classe per estar una bona estona amb vosaltres xD
Xose ha escrit:O, si la gent no té compromisos familiars (una cosa normal el dilluns de pasqua) podem quedar el dilluns que és festa per fer dinar i sortida vespertina, això depén de la gent.
Xose ha escrit:Aviam, tinc aquesta proposta:
El dilluns és festiu, si la gent no té compromisos familiar, podem anar a dinar a un buffet lliure que m'han dit que està molt bé i és al parc de les casernes.
I podem aprofitar per esplaiar-nos a la gesta del parc per la tarda si fa bon temps o donar un vot per girona, com vulgueu.
El preu del buffet (per a qui l'interessi) és de 10€ + beguda
P.D: Encara està en peu la proposta de partit de bàsquet? Perquè seria bon dia
koroki ha escrit:Interessant pla. Pero s'haurà de quedar dimarts per penjar cartells, eh?
Xose ha escrit:Aviam, tinc aquesta proposta:
El dilluns és festiu, si la gent no té compromisos familiar, podem anar a dinar a un buffet lliure que m'han dit que està molt bé i és al parc de les casernes.
I podem aprofitar per esplaiar-nos a la gesta del parc per la tarda si fa bon temps o donar un vot per girona, com vulgueu.
El preu del buffet (per a qui l'interessi) és de 10€ + beguda
P.D: Encara està en peu la proposta de partit de bàsquet? Perquè seria bon dia
Torna a: Activitats Aula Manga
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants