Doncs vaig a dormir amors meeeus

Hachi ha escrit:Se t'han repetit 3 cops el post O_O
EDIT: ja ho has arreglar, però ha sigut molt lol xD
Konata ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Em faries un cor Kona??? vull tastar les teves galetes
Arg t'havia respost però no s'ha enviat. Clar que et faré un, i dos i tres i els que calguin, intentaré escriure yui en ellsIgualment sobraran galetes no us preocupeu >.<
Hachi ha escrit:Jo faria que els diners de la gasolina es repartissin entre les persones que van el cotxe, i així no hi ha més problemes.
Hachi ha escrit:Jo faria que els diners de la gasolina es repartissin entre les persones que van el cotxe, i així no hi ha més problemes.
Hachi ha escrit:Avui estava pensant que encara igualment ens falta una plaça, així que nose que voleu fer.
Sanse i Xose porten cotxe i som 11.
frantz1993 ha escrit:yo per mi aniria, pero si per culpa meva, s'ha d'anar malament per lu dels cotxes m'és =
Konata ha escrit:frantz1993 ha escrit:yo per mi aniria, pero si per culpa meva, s'ha d'anar malament per lu dels cotxes m'és =
Vens i punt, doncs
frantz1993 ha escrit:Konata ha escrit:frantz1993 ha escrit:yo per mi aniria, pero si per culpa meva, s'ha d'anar malament per lu dels cotxes m'és =
Vens i punt, doncs
pero no vull ser molestia, a mes, segurament vindra en billy, pero no t'ho puc confirmaraxi que no se no see
Konata ha escrit:frantz1993 ha escrit:Konata ha escrit:frantz1993 ha escrit:yo per mi aniria, pero si per culpa meva, s'ha d'anar malament per lu dels cotxes m'és =
Vens i punt, doncs
pero no vull ser molestia, a mes, segurament vindra en billy, pero no t'ho puc confirmaraxi que no se no see
La líder s'encarregará de que pugueu venir tots dosPunto.
Hachi ha escrit:En teoria tenim 3 cotxes, però una persona té reticències en anar amb cotxe, i vol anar en bus. Si canvia d'opinió que ho digui, perquè jo estic preguntant, i al gent suda.
I personalment, jo vull que vosaltres dos vingueu -.-
AnimeGirl ha escrit:Mi poso jo si no que no em fa resno seria la primera vegada que vaig en un maletero
![]()
AnimeGirl ha escrit:Ni en plan guardada en una bossa/sac?
AnimeGirl ha escrit:Maletero = ilu(no em posare mes pesada pero sempre ma agradat desde petita :P)
Torna a: Activitats Aula Manga
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants