Sembla que ja s'han calmat una mica els ànims...
Doncs que sapigueu que aquest avatar de Bob Esponja el porto desde fa un munt de temps tant a l'Skype com a l'Steam
hachi_90 ha escrit:m'agrada molt més el d'ara xD
Xose ha escrit:hachi_90 ha escrit:m'agrada molt més el d'ara xD
Doncs jo prefereixo el d'abans...
KonataRiddle ha escrit:Xose ha escrit:hachi_90 ha escrit:m'agrada molt més el d'ara xD
Doncs jo prefereixo el d'abans...
No entenen la magia d'el Bob
hachi_90 ha escrit:No m'acaba d'agradar Bob esponja ><
hachi_90 ha escrit:No m'acaba d'agradar Bob esponja ><
Sanse ha escrit:hachi_90 ha escrit:No m'acaba d'agradar Bob esponja ><
No li trobo la gracia.
Xose ha escrit:hachi_90 ha escrit:No m'acaba d'agradar Bob esponja ><Sanse ha escrit:hachi_90 ha escrit:No m'acaba d'agradar Bob esponja ><
No li trobo la gracia.
Jo no li trobo la gràcia a Bobobo i bé que la gent riu quan el veu...
hachi_90 ha escrit:No m'agrada gens Bobobo xD
overclock ha escrit:Jo per donar la visió neutral, ni m'agrada Bob Esponja ni m'agrada Bobobo.
![]()
Que per cert fa un temps em comentava una colega que es va fer un estudi que demostrava que tot i l'aparença violenta de Bola de Drac i l'aparença "mona" de Bob Esponja, la primera ensenya uns valors positius als nens (germanor, exaltació de l'amistat, arriscar la vida pels demés, justicia, superació personal, etc) mentre que Bob Esponja es un personatge diguem-ne "inútil" i egoista que fa tot al revés de com s'ha de fer i encara es surt sempre amb la seva. Com a serie infantil aporta gaire res i tampoc es que tingui un humor crític dirigit a adults tipus Simpsons.
(ara tots els fans de l'esponja em saltaran a sobre)
Torna a: Activitats Aula Manga
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant