Konata ha escrit:Koroki, ets una POLLA![]()
![]()
Gorda i peluda i sobretot, VENOSA!
Moderador: Comissió Web
koroki ha escrit:De fet mirare si es poden limitar les icones per post xD
Kimy ha escrit:Em guanyaré molts enemic en el fòrum i em direu que soc una rancia per dir això però...koroki ha escrit:De fet mirare si es poden limitar les icones per post xDTant de bo si que es pugui posar limit, de uns 3 o així (al menys segons la meva opinió) que ara mateix hi han post amb més emoticones que lletres. Espero que sigui una dèria que us a vingut per l'emoció de posar les noves icones, per que... A aquest pas us veig escribrint missatges mitjançant un codi d'emoticones i no pas amb lletres.
Kimy ha escrit:Em guanyaré molts enemic en el fòrum i em direu que soc una rancia per dir això però...koroki ha escrit:De fet mirare si es poden limitar les icones per post xDTant de bo si que es pugui posar limit, de uns 3 o així (al menys segons la meva opinió) que ara mateix hi han post amb més emoticones que lletres. Espero que sigui una dèria que us a vingut per l'emoció de posar les noves icones, per que... A aquest pas us veig escribrint missatges mitjançant un codi d'emoticones i no pas amb lletres.
Kimy ha escrit:...sembla que sigui un post fantàstic replet d'un contingut literari extraordinari i no, només son 4 imatges enormes que fan "bulto".
Konata ha escrit:És això el que estic dient bàsicament, per això trobo correcte un limit entre 4 i 5 ><
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants