Icones al Forum

La Comissió de Web s'ocupa de la gestió del principal mitjà de difusió de l'associació. Aquí podeu comentar els problemes que trobeu o proposar canvis que creieu que hauria de tenir la web o aquest mateix fòrum.

Moderador: Comissió Web

Re: Icones al Forum

EntradaAutor: koroki » 18 maig 2012 15:23

Konata ha escrit:Koroki, ets una POLLA :oniom_ilution: :oniom_ilution: :ajaseps:

Gorda i peluda i sobretot, VENOSA!
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Icones al Forum

EntradaAutor: Hachi » 21 maig 2012 16:56

Sóc una pesada, però no hi ha cap icona de cors, així que si us plau posa aquestes dues icones més:

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Icones al Forum

EntradaAutor: Aniool » 21 maig 2012 19:13

Esteeeeeee :kawai_oi: :kawai_oi: Imatge
(~º3º)~
Avatar de l’usuari
Aniool
Hikikomori
 
Entrades: 1031
Membre des de: 25 set. 2011 16:34
Ubicació: País de Nunca Jamás

Re: Icones al Forum

EntradaAutor: koroki » 21 maig 2012 23:43

No ens flipem xD
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Icones al Forum

EntradaAutor: Hachi » 21 maig 2012 23:45

:os_t-t: :oniom_no: , onegaii :oniom_ilution:
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Icones al Forum

EntradaAutor: Kimy » 21 maig 2012 23:47

Em guanyaré molts enemic en el fòrum i em direu que soc una rancia per dir això però...

koroki ha escrit:De fet mirare si es poden limitar les icones per post xD


Tant de bo si que es pugui posar limit, de uns 3 o així (al menys segons la meva opinió) que ara mateix hi han post amb més emoticones que lletres. Espero que sigui una dèria que us a vingut per l'emoció de posar les noves icones, per que... A aquest pas us veig escribrint missatges mitjançant un codi d'emoticones i no pas amb lletres.
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Icones al Forum

EntradaAutor: koroki » 21 maig 2012 23:53

Kimy ha escrit:Em guanyaré molts enemic en el fòrum i em direu que soc una rancia per dir això però...

koroki ha escrit:De fet mirare si es poden limitar les icones per post xD


Tant de bo si que es pugui posar limit, de uns 3 o així (al menys segons la meva opinió) que ara mateix hi han post amb més emoticones que lletres. Espero que sigui una dèria que us a vingut per l'emoció de posar les noves icones, per que... A aquest pas us veig escribrint missatges mitjançant un codi d'emoticones i no pas amb lletres.

Gracies. La presidenta manà.

Tot i aixi, per ara no he trobat la opció... Avui buscaré.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Icones al Forum

EntradaAutor: Darko » 21 maig 2012 23:53

Kimy ha escrit:Em guanyaré molts enemic en el fòrum i em direu que soc una rancia per dir això però...

koroki ha escrit:De fet mirare si es poden limitar les icones per post xD


Tant de bo si que es pugui posar limit, de uns 3 o així (al menys segons la meva opinió) que ara mateix hi han post amb més emoticones que lletres. Espero que sigui una dèria que us a vingut per l'emoció de posar les noves icones, per que... A aquest pas us veig escribrint missatges mitjançant un codi d'emoticones i no pas amb lletres.


+1
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

Re: Icones al Forum

EntradaAutor: Hachi » 21 maig 2012 23:54

No em sembla malament posar un límit, però 3 trobo que és molt poc, posaria com entre 6-8.
Avatar de l’usuari
Hachi
Ningyou no hime
 
Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Re: Icones al Forum

EntradaAutor: Kimy » 22 maig 2012 00:01

Si fossin més petites les emoticones no crec que hi hagués tant de problema per a que el limit (tal i com he dit, segons el meu criteri) sigui de 3. El que trobo és que no son pas petites i que, quant les intercales amb un parell de frases, sembla que sigui un post fantàstic replet d'un contingut literari extraordinari i no, només son 4 imatges enormes que fan "bulto".

No em veieu com una nazi de les emoticones, ja m'agraden, però ben utilitzades.
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Icones al Forum

EntradaAutor: koroki » 22 maig 2012 00:09

Kimy ha escrit:...sembla que sigui un post fantàstic replet d'un contingut literari extraordinari i no, només son 4 imatges enormes que fan "bulto".


Sublim.

No, ja miraré de limitar-ne la quantitat. De fet, perque en petitit un gif es una mica dificil sino també ho faria.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: Icones al Forum

EntradaAutor: Konata » 22 maig 2012 00:37

Well, jo crec mes que ha sigut un lapsus temporal(al menys parlo per mi), que quan estic alterada ja em passa(quan veig coses mones o avui mentre l'Ani i jo feiem el tonto), però no trobo malament posar un limit, ara jo el posaria entre 4-5 icones al menys, trobo que 3 és hiper poc i acaba quedant en res, sobretot per la gent que utilitzem habitualment les icones, que una cosa es que ens passem, com avui m'ha passat a mi en el post del penjat, l'altre es limitar a un sol tipus de post que fan servir X persones, quan Y persones acostuma a escriure uns altres tipus de posts, en la variedad esta el gusto. I per alguns un limit de 3 icones ens molesta mes que no pas a uns altres, i no vull entrar en topics de qualitat de post, perque 5 emoticones ben posades no devaluen el contingut d'un post.

Y hasta aquí mi humilde opinión. :os_timit:
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Icones al Forum

EntradaAutor: Kimy » 22 maig 2012 00:50

No dic que posar emoticones devaluïn el contingut d'un post. Si posen la foto d'un gatet hiper maco i tu el el teu post només poses un " :emocio: ", crec que s'entén perfectament el que vols dir (ara mateix no se si el fòrum deixa posar només una emoticona en un missatge, sense cap tipus de text, però suposo que s'entén el que vull dir).

El problema que jo veig és quan es posa mil vegades (entiendase que estoy exagerando) el mateix emoticono, pot ser dos cop el mateix s'entén que es per que estas més trist, més pervertit... no se, però no cal exagerar. A causa de l'abús dels emoticonos el fòrum va més lent, i no se, es veu lleig tenir mil emoticones perdudes.

Sobre el limit, a mi no m'afecta gaire, si penseu que tres són poques us puc entendré, però un limit de 8 si que em sembla una exageració. Potser el punt intermedi deu ser entre 4-6 (tot hi que 6 segueixen semblant-me masses).
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

Re: Icones al Forum

EntradaAutor: Konata » 22 maig 2012 00:52

És això el que estic dient bàsicament, per això trobo correcte un limit entre 4 i 5 ><
Imatge
º^º"
Avatar de l’usuari
Konata
OtaKing
 
Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

Re: Icones al Forum

EntradaAutor: Kimy » 22 maig 2012 00:57

Konata ha escrit:És això el que estic dient bàsicament, per això trobo correcte un limit entre 4 i 5 ><

Lo de que em sembla una exageració posar un limit de 8 ho dic per que l'Iria ha dit de posar-ho entre 6-8 xD
Avatar de l’usuari
Kimy
OtaKing
 
Entrades: 1660
Membre des de: 12 set. 2011 12:47

AnteriorSegüent

Torna a: Web

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

cron