En fi, dieu la vostre, un enemic final que mai heu pogut derrotar, un enemic que us vagi costar molt o qualsevol altre anecdote, que a més d'un, de segur li deixà una espina clavada.
Jako-kun ha escrit:En el Shin Megami tensei: Lucifer's Call.....he odiat fina a l'aborriment un dels primers boss que tenies que derrotar per portar un canalobre de duealistes o algo així......"El Matador" es deia, i el tinc com el boss més cansino i rallant (per que no parava de matar-me) tan sols superat per el "Custodio Sacro" del FFX.....(parlant un dia amb l'Ark em va dir que era posible derrotar-lo si levelejaves una mica i et potenciaves a tope l'evasió i la rapidesa XD)....és més...per culpa del tal Matador vaig deixar de jugar al joc.....ja que era un combat necesari per avançar...a més el traje que portava era cutre....igual que el seu atac "Red Capote"...¬¬
Ark ha escrit:No va ser fins l'any passat que per fi vaig tornar a començar i passar-me'l d'una vegada per totes i, així trencar el malvat cercle...
Alice ha escrit:Per estrany que pugi semblar jo tambe vaig patir un bug (no soc massa jugadora). Va ser amb el Hotel Dusk vaig arribar a un punt del joc en el cual necessitava un objecte per continuar pero ja no es podia tornar al lloc on era l'objecte perque la porta era tancada. Vaig pedre hores i hores fins que ho vaig descobrir. xD
Alice ha escrit:Per estrany que pugi semblar jo tambe vaig patir un bug (no soc massa jugadora). Va ser amb el Hotel Dusk vaig arribar a un punt del joc en el cual necessitava un objecte per continuar pero ja no es podia tornar al lloc on era l'objecte perque la porta era tancada. Vaig pedre hores i hores fins que ho vaig descobrir. xD
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants