La Wii la consola més venuda de la seva generació

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

La Wii la consola més venuda de la seva generació

EntradaAutor: Jako-kun » 20 set. 2007 21:13

Tot i arribar un any després que la XBoX 360, la videoconsola de Nintendo es transforma en la consola de la seva generació més venuda.
Segons publica Financial Estafis, Nintendo ha venut 9 milions de Wii, Microsoft 8,9 milions de XBoX 360 i Sony tot just arriba a els 3,7 milions de PlayStation 3.
I és que tot i la seva ràpida sortida al mercat. la Xbox 360 tan sols ven a Europa i Estats Units.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Re: La Wii la consola més venuda de la seva generació

EntradaAutor: Darko » 24 set. 2007 21:21

els numeros k jo tinc son lleugerament diferents...tot i k la conclusio acaba siguent la mateixa xDD

http://www.vgchartz.com/

com es pot observar aki....la Xbox si k es ven al japo o.O...poc...pero es ven xDD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Jako-kun » 24 set. 2007 22:33

perke ls japonesos estimen tot lo k sigui de Nintendo...XD
Jako-kun l’ha editat per darrera vegada el dia: 25 set. 2007 13:31, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

Re: La Wii la consola més venuda de la seva generació

EntradaAutor: koroki » 25 set. 2007 12:15

Darko ha escrit:els numeros k jo tinc son lleugerament diferents...tot i k la conclusio acaba siguent la mateixa xDD

http://www.vgchartz.com/

com es pot observar aki....la Xbox si k es ven al japo o.O...poc...pero es ven xDD
vendres si es ven, pero poquissim. Alla els hi fa fastic ù.u

Ho entenc, es americana.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Re: La Wii la consola més venuda de la seva generació

EntradaAutor: Darko » 25 set. 2007 12:46

una consola creada en el pais ke compra mes ps no pot ser gran cosa ò.ó xDD
Avatar de l’usuari
Darko
OtaKing
 
Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Jako-kun » 25 set. 2007 13:34

és una simple regla de tres......a mes la XBOX ara ningu l'estima perk es mor fent pampelluges...XD....és estupid crear una consola k al cap de poc es mor i esperar k duri en el mercat....ù.u
Imatge
Avatar de l’usuari
Jako-kun
Stardust Crusader
 
Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Dobok San » 25 set. 2007 21:05

bueno jo tinc algunes consoles de nova generacio com es sebut per tots xDD i nomes dir que si el japonesos segueixen sense comprar la 360 es perque com tots sabem son raros de collons, actualment es la consola amb millor catàleg amb diferencia i sino nomes mireu les webs i les notes que tenen el Bioshock i el Halo 3
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: koroki » 26 set. 2007 08:36

Dobok San ha escrit:bueno jo tinc algunes consoles de nova generacio com es sebut per tots xDD i nomes dir que si el japonesos segueixen sense comprar la 360 es perque com tots sabem son raros de collons, actualment es la consola amb millor catàleg amb diferencia i sino nomes mireu les webs i les notes que tenen el Bioshock i el Halo 3
Ja pero... tres llums vermelles ....

Comprar una consola que com a maxim te durarà 2 anys, es molt trist xD

Ja pot tenir el cataleg que vulguis, no tinc ganes que s'em mori cada 2 per 3. A part de aixo, la xbox360 porta diferencia de uns 2 anys, es normal que tingui mes cataleg. Pero diria que aixo cambiarà aviat, siguent la wii la consola que més té la gent, els programadors cambiaràn per fer jocs de wii, com ha pasat amb la nds.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Dobok San » 26 set. 2007 22:14

koroki ha escrit:
Dobok San ha escrit:bueno jo tinc algunes consoles de nova generacio com es sebut per tots xDD i nomes dir que si el japonesos segueixen sense comprar la 360 es perque com tots sabem son raros de collons, actualment es la consola amb millor catàleg amb diferencia i sino nomes mireu les webs i les notes que tenen el Bioshock i el Halo 3
Ja pero... tres llums vermelles ....

Comprar una consola que com a maxim te durarà 2 anys, es molt trist xD

Ja pot tenir el cataleg que vulguis, no tinc ganes que s'em mori cada 2 per 3. A part de aixo, la xbox360 porta diferencia de uns 2 anys, es normal que tingui mes cataleg. Pero diria que aixo cambiarà aviat, siguent la wii la consola que més té la gent, els programadors cambiaràn per fer jocs de wii, com ha pasat amb la nds.



Bueno lo del Dead Ring es ven veritat que totes les han fet defectuoses per culpa d'una peça que montavan, ara ja les fabriquen bé. La cosa es que encara que se't mori la consola nomes has d'enviarla a alemania i te le retornen arreglada sense cap cost per la teva part, aixo si, et poden triga una mica xDDD i bueno referent a la 360, va sortir a la venta uns 5 o 6 mesos abans que la Wii i comentant el tema de que la Wii sigui tan venuda es enganyos a primera vista:
1-Es molt mes economica que les altres dues
2-Nintendo, marca japonesa i molt ben vista pels japonesos, el mercat mes important. Per contrari Microsoft es rollo ogre a les terres niponas xDD
3-Es una consola per casual i hardcore players (pero molt mes per casuals), i el seu comandamen especial fa que sigui un regal o compra tan per jugadors experimentats com per gent que no hi ha jugat mai, per tan te un mercat molt mes ampla, s'ha d'entendre que no tothom es gasta 460 o 600 euros en una consola, pero es molt mes posible que s'en gastin 250.


Esta clar que per la Wii sorten molts jocs, pero la majoria son jocs curts, o sigui, jocs de pillar el mando fer 2 partidetes a minijocs rapids que potser estas 30 min jugant i apagar-la, clar que hi han jocs llargs com el zelda pero son poquets en comparacio a les altres 2 del mercat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Dobok San
Postejador Nat
 
Entrades: 285
Membre des de: 24 set. 2006 20:10
Ubicació: Llagostera (Kyoto en el meu interior)

EntradaAutor: koroki » 27 set. 2007 09:02

Dobok San ha escrit:
koroki ha escrit:
Dobok San ha escrit:bueno jo tinc algunes consoles de nova generacio com es sebut per tots xDD i nomes dir que si el japonesos segueixen sense comprar la 360 es perque com tots sabem son raros de collons, actualment es la consola amb millor catàleg amb diferencia i sino nomes mireu les webs i les notes que tenen el Bioshock i el Halo 3
Ja pero... tres llums vermelles ....

Comprar una consola que com a maxim te durarà 2 anys, es molt trist xD

Ja pot tenir el cataleg que vulguis, no tinc ganes que s'em mori cada 2 per 3. A part de aixo, la xbox360 porta diferencia de uns 2 anys, es normal que tingui mes cataleg. Pero diria que aixo cambiarà aviat, siguent la wii la consola que més té la gent, els programadors cambiaràn per fer jocs de wii, com ha pasat amb la nds.



Bueno lo del Dead Ring es ven veritat que totes les han fet defectuoses per culpa d'una peça que montavan, ara ja les fabriquen bé. La cosa es que encara que se't mori la consola nomes has d'enviarla a alemania i te le retornen arreglada sense cap cost per la teva part, aixo si, et poden triga una mica xDDD i bueno referent a la 360, va sortir a la venta uns 5 o 6 mesos abans que la Wii i comentant el tema de que la Wii sigui tan venuda es enganyos a primera vista:
1-Es molt mes economica que les altres dues
2-Nintendo, marca japonesa i molt ben vista pels japonesos, el mercat mes important. Per contrari Microsoft es rollo ogre a les terres niponas xDD
3-Es una consola per casual i hardcore players (pero molt mes per casuals), i el seu comandamen especial fa que sigui un regal o compra tan per jugadors experimentats com per gent que no hi ha jugat mai, per tan te un mercat molt mes ampla, s'ha d'entendre que no tothom es gasta 460 o 600 euros en una consola, pero es molt mes posible que s'en gastin 250.


Esta clar que per la Wii sorten molts jocs, pero la majoria son jocs curts, o sigui, jocs de pillar el mando fer 2 partidetes a minijocs rapids que potser estas 30 min jugant i apagar-la, clar que hi han jocs llargs com el zelda pero son poquets en comparacio a les altres 2 del mercat.


Jo la wii no la trobo tant casual -.-U

Y quant he dit que tindra més jocs es un pronostic, ara mateix no te res. Jo crec que pasara com la Ds que surtiranm un munt de jocs dintre de poc, tinguent un cataleg megampli.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Taki » 27 set. 2007 10:18

Com ja saps, sense ser una experta d eles consoles (em sento infiltrada aquí ù.uU) jo opino de la Wii que si tots els jocs segueixen l'estil dels que hi ha ara mateix... Francament, jo me'n cansaria força ràpid.

Però bé, el mateix es podria dir de la ds amb la pantalla tàctil, i al final l'han encertat prou com per no cansar-se'n ^^U
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Taki
OtaKing
 
Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: SiKiaTriK » 01 oct. 2007 20:25

Jako-kun ha escrit:és una simple regla de tres......a mes la XBOX ara ningu l'estima perk es mor fent pampelluges...XD....és estupid crear una consola k al cap de poc es mor i esperar k duri en el mercat....ù.u


és el que passa quan poses 3 CPU's de 3.2Ghz i per retocar el paquetet una GPU Ati a 500Mhz en una capseta de plàstic de 2 dits de gruixut, un dissipador de merda a sobre, 180Wats de consum elèctric: una torradora ^^
Imatge
Avatar de l’usuari
SiKiaTriK
Japan Fan
 
Entrades: 102
Membre des de: 14 oct. 2006 00:22
Ubicació: Girona *^_^*

EntradaAutor: x3ron » 01 oct. 2007 20:34

parlant de la wii, jo la tinc :D :D :D

PD:i a mes pirata.

PD2: esteu invitats a venir-hi a jugar(perdre).
x3ron
Japan Fan
 
Entrades: 124
Membre des de: 07 oct. 2006 15:51

EntradaAutor: koroki » 02 oct. 2007 12:19

SiKiaTriK ha escrit:
Jako-kun ha escrit:és una simple regla de tres......a mes la XBOX ara ningu l'estima perk es mor fent pampelluges...XD....és estupid crear una consola k al cap de poc es mor i esperar k duri en el mercat....ù.u


és el que passa quan poses 3 CPU's de 3.2Ghz i per retocar el paquetet una GPU Ati a 500Mhz en una capseta de plàstic de 2 dits de gruixut, un dissipador de merda a sobre, 180Wats de consum elèctric: una torradora ^^
No els hi pots demanar més, pobre gent.

Si tu fas una consola realment el que has de pensar es en la calor, possiblement estarà més estona encesa que la majoria de PC, i a sobre a la maxima potencia, perque estarà jugant.

Cosa que PS3 ho han fet bastant millor ù.u, la consola aguanta moltissim més ( suposo que en dobok estarà d'acord amb mi xD ), y vaja, la wii no han posat una potencia tant perillosa com per preocuparse.
Imatge
Avatar de l’usuari
koroki
aulamanga no kami
 
Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: neodark » 24 oct. 2007 11:00

Tambe la tinc i crec que es la millo consola d'aquesta generació
Per que les altres 2...es mes de lo mateix amb mes grafics..

I jo el que busco es divertirme.

Mai m'he rigut tant en una consola com estar en un salo de casa un colega i juga a tenis els 4 al mix del salo ...
Avatar de l’usuari
neodark
MegaFrikidelFòrum
 
Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

Següent

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

cron