Gensou Suikoden 1

Per tractar sobre els vostres videojocs preferits

Gensou Suikoden 1

EntradaAutor: Jain » 22 oct. 2007 08:46

Hace poco logré el suikoden 1, es muy similar al dos (aunk prefiero el segundo). aun así, os recomiendo ambos.

aki os pongo el opening del 1 (version japo, en la americana no se mataron):

[youtube]http://youtube.com/watch?v=EoUGxcWh3Z0[/youtube]

aki está el combate, similar al del dos:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=CQL-bI0KQwE[/youtube]

Y este es el openong del dos, me encanta:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=_f4eGQ9MIWM[/youtube]

Por ultimo, spoiler de 2(lo siento, pero me encanta^^:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=npJPzrxHmNQ[/youtube]

[/youtube]
Imatge
Jain
Postejador Nat

Entrades: 347
Membre des de: 18 oct. 2006 13:32

EntradaAutor: Eleone » 15 des. 2007 13:11

Has jugat al 5!!?? Es genial!!! *__* M'encanten el 2 i el 5! Al 3 i al 4 no he pogut jugar... T_T
Eleone
Li agrada el Manganime

Entrades: 38
Membre des de: 24 set. 2007 14:12

EntradaAutor: Jako-kun » 15 des. 2007 13:40

Eleone ha escrit:Has jugat al 5!!?? Es genial!!! *__* M'encanten el 2 i el 5! Al 3 i al 4 no he pogut jugar... T_T

l'estil de combat del 5 és igual k del 2¿?......esk jo vaig disfrutar molt jugant al 2^^
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 15 des. 2007 14:02

Possiblement el suikoden 2 es un dels millors jocs als quals he jugat mai.

Es extremadament bo el joc, en molts aspectes. La historia dista moltissim de la tipica de RPG, i el seu munt de pj fa que sigui un joc únic ><
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jain » 15 des. 2007 17:25

no, yo solo he jugado (y me he pasado) el 1 y el 2. Ambos son excelentes pero creo que me quedaría con el 2 (puede que porque fue al primero de los dos que jugué). Por lo que he oido del 2 para alante, empeoran, pero tendré que provarlos para poder decir algo al respecto. Además, en el dos podías llevar más de una runa, cosa que te permitía combinar. El uno también me lo pase via emulador, cosa que el dos lo hice en la play (y dos veces).
Imatge
Jain
Postejador Nat

EntradaAutor: Eleone » 16 des. 2007 15:20

Yo lei que el 3 era horrible (creo que ni intentaron traducirlo). Y el 4... era muy lento (eso lei, eh?). Pero a mi el 5 me encanto! Estoy deseando tener unos dias de vacaciones para volver a jugar. Salio a la venta por un precio baratillo, asi que... si no sabeis que juego compraros, intentadlo con este! ^_~
Eleone
Li agrada el Manganime

EntradaAutor: Jain » 17 des. 2007 09:56

ya lo probaré, si es la mitad de bueno de lo que dices, merecerá la penas jugar (es un suikoden despues de todo!)
Imatge
Jain
Postejador Nat

EntradaAutor: Eleone » 17 des. 2007 15:07

No se si habreis oido hablar de Suikogaiden I y II. No estoy segura, pero creo que sigue la misma linea (o es despues) del Suikoden II. No es de rol, eh? No se si habreis visto esos juegos japoneses donde te van hablando y dependiendo de tu respuesta la historia se desarrolla de una forma o otra. La verdad es que... a mi me encantaria tenerlo a pesar de no enterarme de nada... *T_T*

Aqui os pongo los openings! A mi me encantan! *^^*

http://www.youtube.com/watch?v=kpY3ReoQdL0

http://www.youtube.com/watch?v=TQ6cE2jYSv0
Eleone
Li agrada el Manganime

EntradaAutor: Yami » 11 gen. 2008 20:50

Jo estic jugant al 5, que segons es diu, recupera l'esperit de la saga ke el 4 va perdre, tot i axi, el ke he sentit a dir a totom es ke l 1 i el 2 son sens dubte els millors. Me fot ke el primer estigui en angles i ke el 2 estigui en una traduccio molt cutre (segons diuen).
Yami
Friki

Entrades: 77
Membre des de: 17 set. 2007 12:16

EntradaAutor: koroki » 11 gen. 2008 20:58

Yami ha escrit:Jo estic jugant al 5, que segons es diu, recupera l'esperit de la saga ke el 4 va perdre, tot i axi, el ke he sentit a dir a totom es ke l 1 i el 2 son sens dubte els millors. Me fot ke el primer estigui en angles i ke el 2 estigui en una traduccio molt cutre (segons diuen).
Pero el 2 es perfectament jugable. No vaig tenir porblemes per entendre les coses al 2 ( a diferencia del FFVII que hi ha alguns bugs considerables en traducció, com les coses sense sentit xD). Vull dir, potser et perds algun detall del joc, però la trama original la pillaran segur ù.u.

Torno a repetir que suikoden 2 es possiblement un dels millors jocs de RPG, sobretot pel fet que es un joc molt diferent a altres i MOLT llarg ><
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Jako-kun » 11 gen. 2008 22:20

koroki ha escrit:
Yami ha escrit:Jo estic jugant al 5, que segons es diu, recupera l'esperit de la saga ke el 4 va perdre, tot i axi, el ke he sentit a dir a totom es ke l 1 i el 2 son sens dubte els millors. Me fot ke el primer estigui en angles i ke el 2 estigui en una traduccio molt cutre (segons diuen).
Pero el 2 es perfectament jugable. No vaig tenir porblemes per entendre les coses al 2 ( a diferencia del FFVII que hi ha alguns bugs considerables en traducció, com les coses sense sentit xD). Vull dir, potser et perds algun detall del joc, però la trama original la pillaran segur ù.u.

Torno a repetir que suikoden 2 es possiblement un dels millors jocs de RPG, sobretot pel fet que es un joc molt diferent a altres i MOLT llarg ><

+10.....jo hi vaig jugar i mel'he passat sense cap problema....i ara k hi penso.....kins errors tenia la traducció?¿...O.o....esk ara no recordo...ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: koroki » 11 gen. 2008 22:27

La veritat es que no se, quant vaig jugar no vaig notar cap manca. Segurament deuen ser petites coses que no necesites per seguir la historia, peor son detalls ways.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Jako-kun » 12 gen. 2008 01:12

esk en si lo wai del joc era fer-te el teu macro-castell i conseguir tots les personatges per k visquin al castell i tenir el teu equip wai.....woooo...com molava!!!
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

EntradaAutor: koroki » 12 gen. 2008 15:17

Jo diria que conservo la 'memorycard' del meu per jugar al emulador, peor em sembla que no podia fer res, vaig guardar en un mal moment ù.uU
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Eleone » 18 gen. 2008 01:42

Jo no vaig aconseguir passar-me el joc amb el final bó... vaig agafar una depressió... ^^UUUUUU
Eleone
Li agrada el Manganime

Següent

Torna a: Videojocs

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants