Sanse ha escrit:Mmmm
Ho sento, jo no pago quotes mensuals per jugar a jocs de baixa qualitat i graficament dubtosos.
(Guild Wars player here)
jajahjahajahahajaha!!!! al iguall!
tiu pero si es una passada, se l'han currat un pilo, el disseny de jugabilitat de classes esta molt acurat, a més de ser original, son totalment complementaries inciten al joc en equip, les instances i el guio del joc enganxen a més d'estar perfectament lligat a tota la mitologia del mon d'estrategia, baixa qualitat nose pas on la veus... t'hauras d'explicar més...
Graficament dubtosos, nse eh depent de com es miri, jo trobo que les ciutats i les zones són molt maques i currades, la grafica es fidel a l'estil dels jocs d'estrategia i considero que es bona. Esta totalment optimitzada, no va lent cosa que nose si alguna gent amb un pc una mica vell no lidona problemas el guild wars amb el lag grafic que ja n'he llegit mes d'una queixa. A més des de quan la grafica fa que un joc sigui dolent? esq no t'ho passes be jugant a cap joc de la super nes?
A lo de pago mensual, no sera per servers pirata... si tan malament et va pagar un tan al més. Admeto que es una putada, evidenment ja no em crec que sigui per mantenir els servers, pero bueno, a més es una rallada que a sobre t'hagis de comprar expansions. En això si em ralla. Pero tot hi aixi crec que val la pena pagar.
En fi tiu, nse jo de tu li donaria un altra oportunitat.
Jo jugava fa molt poc (ara l'he abandonat indefinidament), tenia un ork nivell 70 guerrer al Thunder Horn. Feia basicament PvP i arenas i tenia algun epic.