FELIÇ DIA DE L'ORGULL FRIKI A TOTHOM!
Perdó pel retràs, estava a casa la xicota xDDDDDD
MiraiMaki ha escrit:FELIÇ DIA DE L'ORGULL FRIKI A TOTHOM!
Jako-kun ha escrit:MiraiMaki ha escrit:FELIÇ DIA DE L'ORGULL FRIKI A TOTHOM!
aixó no ès excusa!!!.......segur k té ordinador i internet.....¬¬
per cert......igualment....feliç dia de l'orgill friki....tot i k tamb en retràs.....m'en varen fer adonar el mateix dia...XD
MiraiMaki ha escrit:Sí, però la meva nòvia és tan friki com jo
MiraiMaki ha escrit:PD2: Puto JackoNo s'et escapa ni una XDDD
Jako-kun ha escrit:MiraiMaki ha escrit:Sí, però la meva nòvia és tan friki com jo
Jako-kun ha escrit:i perk no es registra....¬¬.....li fem por¿?...normal, jo de la teva novia mai entraria a un associació on hi deixin entrar al meu novio....XD
MiraiMaki ha escrit:PD2: Puto JackoNo s'et escapa ni una XDDD
Jako-kun ha escrit:Uiuiuiuiuiu....no tan sols em poses una "c" al mig del meu nick....sino k a més ho fas gran......kukuku.....aki tens un enemic per el k faci falta....XD....es conya!!!
...per cert...enkra no ens hem vist oi¿? O.o....
Jako-kun ha escrit:tink ganes de coneixre't^^
MiraiMaki ha escrit:És que entre estudis i plans per dominar el món està molt ocupada XDDD
MiraiMaki ha escrit:El mateix et dic! Podriem quedar algún dia per Barna i anar a fer el friki per allà XDD
Que jo sóc de Manresa...i crec que d'allà a BCN hi ha la mateixa distància que de Girona a Barna.
Perquè surti l'Edgeworth has de posar (edgy) a davant del que escrius, o alguna cosa així, ho posa per la web.Jako-kun ha escrit:PD: merda....m'ha sortit en Phoenix i jo volia l'Edgeworth...ù.u
Jako-kun ha escrit:
bon counter si senyor.....xo millor ho deixem per després d'examens o en el seguent curs....tic fins el cul de feina...ù.u....tenim temps de sobres per a que dos especimens com nosaltres dos ens trobem...kukukukukuku
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant