Autor: Taki » 21 oct. 2008 08:49
NooooOOOOooOOOOOO!
Espera... En Jako encara no ha mencionat Jojo... És estrany...
Bé, jo us vull explicar una cosa. No sé si mai heu fet això que esteu dient de les venes de guix, però jo ja tinc experiència amb elles (tot i que no me les vaig posar a la cara) i conec experiències d'una altra persona (que sí que se les va posar a la cara). Per classe de Volum havíem de fer escultures amb venes de guix (paranoies rares de la profe, jo hauria preferit picar marbre XD) i a una amiga meva se li va acudir fer una cara, així que un dia a casa seva es va emplenar la cara de venes de guix. Fins aquí, genial. El cas és que ens va posar la webcam als que estavem al msn en aquell moment, per fer una mica de broma i tal, i deixant apart el tema que fotia una por que no us la volgueu imaginar, l'important ve ara. Quan va anar per treureles, veiem que posa una expressió de dolor (bé, "veiem", però ja em diràs tu, si tenia la cara plena de guix) i és que s'havia enganxat uns quants bastants cabells al guix... Que ja s'havia assecat, és clar. Oh, my. Bé, la cosa va acabar en que no sé quantes hores va passar per treure totes les restes de guix del seu cabell (i de la seva cara, que va quedar com a clapes blanques XD) i nosaltres en vam fer conya durant bastant de temps.
Conclusió? Vigileu amb els cabells. Conclusió 2? Això s'ha de fer en una casa que tingui dutxa o com a mínim una pica per rentar-se la cara, perquè les venes aquestes deixen residus.
(Per cert, jo també he entès màscares a la primera XD Osti ara em sento marginada, hauria estat més divertit entendre-ho malament...)