Canvi de traductors en el tomo 17 de Nana

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Canvi de traductors en el tomo 17 de Nana

EntradaAutor: Jako-kun » 24 juny 2008 19:15

"Tras casi un año de espera para que salga en España un nuevo tomo de Nana, vendrá con cambios. Concretamente se notarán en la traducción ya que a partir del tomo #17, que saldrá a la venta a lo largo del mes de julio, Daruma S.L. será quien se encargue de ella.
La nueva traductora que sustituya a Geni Bigas será Ayako Koike, quien ya se ha encargado de traducir diferentes mangas como Peach Girl, Samurai Deeper Kyo o D. Gray-man.
Durante lo que queda de 2008, saldrán dos tomos de Nana: el #17 saldrá el próximo mes de julio mientras que el #18 saldrá tres meses después. Además, Planeta DeAgostini también publicará el fanbook Nana 7.8 para el próximo Salón del manga de Barcelona."

aviam si per fi li diuen Hachi a la Hachi....i no Ocho.....(k tots sabem k l'Otcho mola....xo aixó ja és una altra cosa...xD)
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 24 juny 2008 21:48

Dubto que a aquestes altures ho canviin, però suposo que això garantiria que en un futur no hi hagi cagades així XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 24 juny 2008 21:51

Planeta, de bo a millor.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 28 juny 2008 15:39

uoo, ja tinc ganes de llegirlos

buff ja veus no m agrada gens ocho

jupss perdooo editat xD
Hachi l’ha editat per darrera vegada el dia: 28 juny 2008 16:40, en total s’ha editat 1 vegada.
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Jako-kun » 28 juny 2008 16:38

hachi_90 ha escrit:uoo, ja tinc ganes de llegirlos

buff ja veus no m agrada gens otcho

l'otcho molaaaaa!!!!......perdona Iria per l'insistènciaXD......és k l'Otcho, així escrit amb "t" és un personatge de 20th Century Boys k moal molt.....referent a o k dius....Ocho queda fatal a Nana, és mil vegades millor Hachi....ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 28 juny 2008 16:41

jaja okii, ara jo tambe am refereixo a que hachi es molt millor per la nana ^^, i si et fixes be, l ocho fa una cara molt rara, em refereixo a la forma de les lletres xD

perdo, perdo :oops:
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants