Quins personatges odieu?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: koroki » 06 oct. 2008 22:52

Sanse ha escrit:
TOTS ELS POKEMONS BONS QUE HAVIES ACONSEGUIT
En charizar ? que dius si nomes l'acabava de domesticar i podia utilitzarlo, a qui l'interesa poder volar sobre ell ?
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 07 oct. 2008 12:17

Xose ha escrit:
Sanse ha escrit:1- Ash (pokemon): Vale, has pillat un pilo de pokemons ultra bons d'un continent. Has anat a la lliga i has quedat en ridicul (només guanya una lliga en tota la serie, que a més es inventada), i en comptes d'esperarte a l'any seguent per tornar-ho a intentar, agafes, t'en vas a un altre continent, deixes a TOTS ELS POKEMONS BONS QUE HAVIES ACONSEGUIT i et quedes només amb en pikachu. Es o no es estupid?

4.- Dedede (Hoshi no kaaby). A la serie li te un odi així, per que si, a en kirby. No hi ha cap raó, només es que li cau malament. En Kirby li pot salvar la vida 50 vegades que en Dedede segueix intentant putejar a en Kirby.

Aquesta conversa em sona.. de què serà? XD

sera cosa teva xD

Jako-kun ha escrit:
hachi_90 ha escrit:se se, es genial^^

no acabu d entrendre xq vas pedre davant el pikachu :s

no no....em referia a la serie....k un moment l'Ash lluita contra un Rydhon....amb en Pikachu....i el derota amb un Rayo......quan en Rydhon es un pokemon de Roca i es inmune als atacs electrics......per aixó.....en veure aquesta inchoerencia....li vaig perdre el respecte a en Pikachu.....xD

Roca no es inmune als atac electrics, es més, roca no es resistent a atacs electrics.

En rydhon es inmune a electric perque es tipo terra/roca i terra si que es inmune a electric.

Dit aixo puc afirmar que "Jako fail" == true
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Jako-kun » 07 oct. 2008 12:40

Sanse ha escrit:
Jako-kun ha escrit:no no....em referia a la serie....k un moment l'Ash lluita contra un Rydhon....amb en Pikachu....i el derota amb un Rayo......quan en Rydhon es un pokemon de Roca i es inmune als atacs electrics......per aixó.....en veure aquesta inchoerencia....li vaig perdre el respecte a en Pikachu.....xD

Roca no es inmune als atac electrics, es més, roca no es resistent a atacs electrics.

En rydhon es inmune a electric perque es tipo terra/roca i terra si que es inmune a electric.

what what what¿?....des de quan?......en serio¿?.....ara no recordo si els tacas electrics d'en Pikachu al Amarillo afectaven a l'Onix.........xo wenu igualment i tot i ser fail......lo de que pogés electrocutar a en Rydhon era un FAIL mes gros....ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Sanse » 07 oct. 2008 17:10

Jako-kun ha escrit:
Sanse ha escrit:
Jako-kun ha escrit:no no....em referia a la serie....k un moment l'Ash lluita contra un Rydhon....amb en Pikachu....i el derota amb un Rayo......quan en Rydhon es un pokemon de Roca i es inmune als atacs electrics......per aixó.....en veure aquesta inchoerencia....li vaig perdre el respecte a en Pikachu.....xD

what what what¿?....des de quan?......en serio¿?.....ara no recordo si els tacas electrics d'en Pikachu al Amarillo afectaven a l'Onix.........xo wenu igualment i tot i ser fail......lo de que pogés electrocutar a en Rydhon era un FAIL mes gros....ù.u

Els atacs electrics d'en pikachu no afectaven a l'Onix a l'amarillo pk l'Onix es roca/terra, igual que en geodude/graveler/golem. Pero si pillaves l'Omanyte/Omastar o en Kabuto/kabutops, que eren roca/aigua), o l'Aerodractil (roca/volador) no només els afectaven els atacs electrics, sino que a mes eren debils a electric.

I per cert, al principi de tot de la serie, en Pikachu destrossa a l'onix d'en Brock amb in impactrueno quan l'Onix sent roca/Terra hauria de ser inmune a electric.

Per cert, aquest post no anava sobre una altra cosa?
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

Anterior

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant