Autor: Dobok San » 19 des. 2008 16:44
Doncs seria una peli que definitivament aniria a veure...sempre i quan no acabi com la de bola de drac (de crack diria jo...perque segur que és el que es van fumar per fer-la aixi).
Jo sòc de l'opinió que si l'actor és bó, endavant... també és cert que hi han papers que només per la cara que fas ja ni t'hi pots acostar, però referent en Dicaprio, quan va ser el boom de Titanic que el 80% de les nenes n'estaven enamordes em feia bastanta ràbia, seria l'edat suposo xDD, però desde fa un temps porta fent papers molt bons i és un actor que m'agrada bastant, si voleu alguns exemple mireu Diamantes de sangre o Red de mentiras o Inflitrados on fa papers mès adults i no desentona. Fent de Tetsuo.... no se, suposo que nomès hi veuria un actor japonès, ja que el gran Katsuhiro Otomo dibuxia els seus persontatges amb la fisonomia asiàtica i seria raro veure algu no-japonès fent algun paper d'Akira.
Referent a la peli de Cowboy Bebop segurament trobarien algu millor per fer el paper de l'Spike, ara mateix no sabria a qui dir, però si és el productor... qui paga mana xDDD
Nose el tema d'adaptacions d'animes... no m'agradat mai massa, és complicat perquè la majoria d'animes que es volen passar a la "vida real" requereixen diners que nomès els estudies americans tenen, el que vol dir que fan la peli "americanitzada" el qual produeix un resultat molt decepcionant... així que ens toca el de sempre "Ajo y agua" i a seguir disfrutant de les pelis d'en Miyazaki que aquest, almenys, no ens decepciona mai i segueix fent-ho tot al estil "old school".