Reedició de Play Boy Blues - YAOI

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Reedició de Play Boy Blues - YAOI

EntradaAutor: Jako-kun » 30 nov. 2007 13:49

Des que Libre adquirís a Biblos després de la fallida d'aquesta causada per una mala gestió monetària d'un dels gerents, és habitual que cada mes reediti part del catàleg que ja no es troba disponible en botigues.

I a aquest desembre li ha tocat al conegut Play Boy Blues (P.B.B.) de Shiuko Kano, concretament els dos primers tomos (els dos que s'han editat fins a ara) contaran amb una nova edició que estarà a la venda a partir del pròxim 1 de desembre.

El primer tomo de P.B.B., que va ser publicat per La Cúpula a Espanya, es va editar a Japó a l'agost del 2003, mentre que el segon tomo ho va fer al maig del 2005. La reedició d'aquests dos tomos conta amb noves portades:
ImatgeImatge

Actualment Shiuko Kanno segueix publicant P.B.B. en les pàgines de la BexBoy, de fet és portada de la BexBoy Gold de desembre, a la venda des del 27 d'octubre:
Imatge
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Kerla » 30 nov. 2007 15:10

guuuuuuuuuu, jo vuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii >___< Merci Jako per la noticia!!

Vaig estar parlant amb els de Cupula pel saló i van dir que quan els problemes de gestió amb biblos acabessin (ja que sembla que està anant a pique i s'han de passar les series a una altra editorial (això em van dir)) portarien més coses i potser yuri i tot!

suposo que traient el primer (molt bo) espero que treguin el segon, *___*

M'encanta que els nois siguin nois! i bons per suposat! A més a més aquests dos donen per molt, visca els Host!!!!

P.s: Mireu la revista gold, i desprès mireu-vos el cartell que vaig dibuixar jo. (ja se que el cartell no es gaire maco, però algu em podria haver dit alguna cosa u_u)
Kerla
Mangaddicte

Entrades: 556
Membre des de: 21 set. 2006 09:22
Ubicació: Blue Boy

EntradaAutor: Suggestions » 30 nov. 2007 20:01

wwwoooaaah, jo akst el vaig llegir, era sobre prostituts, no? jo lu kieru! m'ho apunto, m'ho apunto!
Los cojines del obispo, los cajones del altar. ¡Qué cojines! ¡Qué cajones! ¡Qué cajonazos tendrá!
Suggestions
New_member

Entrades: 12
Membre des de: 03 oct. 2007 10:54

EntradaAutor: Ingunn » 30 nov. 2007 20:13

Sembla interesant.... Kerla quin es el teu cartell??....per cert no hi ha cap tipus de play girl, es a dir per noies?? perque això es gai no?? (no tinc res en contre) amb tius caches i melenuts :P jejeje...a veure si m'acalro yaoi es gai, no? i Yuri lesbi no?? o crec q he sentit algu així d'un que va dir que si un homosexual es una rosa una lesbiana es un lliri...no?? ara m'estic flipant!!
Ingunn
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 439
Membre des de: 17 oct. 2006 14:20

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants