Per part meva, he seguit i vist els següents:
Claymore: Quan vaig veure la imatge promocional d'aquesta animació ja vaig veure que m'encantaria per la seva ambientació medieval. Gran projecte de MadHouse, pel meu gust, la millor de l'any. Llevat del canvi que ha sofert al final de l'anime respecte el manga, fins el moment havia estat molt fidel el manga, amb un dibuix excel·lent i amb una trama boníssima. Els primers episodis episodis agraden, però a partir de cert moment en el començament de la trama fa que no el puguis deixar de veure.
Respecte el final alternatiu que li han donat... He tingut la sensació que hi ha hagut “improvisació” per poder fer el final. Hagués volgut que continues fidel el manga, però això significaria haver-li de concedir una segona temporada o deixar-ho com va passar en Berserk.
Una segona temporada era casi un fet impossible, ja que el manga avança molt lent, i per poder reunir material per una segona temporada era una cosa a massa llarg termini, i no crec que sigui una cosa que els fans de la sèrie els hi hagués agradat. El que si es podia haver fet era recorre a OVAs. El manga la història principal està pausada, però han sortit tres extres de la sèrie explicant i detallant fets ja passats o mencionats per sobre. Amb això ja es té 3 OVAs si es posa imaginació i s'amplia els extres del manga. Però vaja al final na de na. Final alternatiu diferent el manga. Ni m'ha agradat ni ma decebut, ha estat bé. Inclòs millor del que em pensava, han deixat un final tancat però a la vegada obert “por si acaso” les mosques, tot i que molt diferent al manga.

Puntuació: 9
Bokurano: És un anime psicològic i bastant dramatic, sobretot desprès dels primers episodis. Al llarg dels episodis ens trobem amb un anime interessant, on ens va mostrant personatges amb mentalitats molt diferents, així com les seves preocupacions, problemes, emocions etc. i sobretot, el motiu pel qual desitgen viure. Per ara m'està agradant, llàstima que els episodis surten a conta gotes.

Puntuació: ?¿
Darker Than BLACK: És de l'estudi Bones i consta de 26 episodis (l'últim és una OVA).
Aquesta sèrie de ciència-ficció transcorre a Japó i porta bastant dosis d'acció. Al principi és bastant confús (referent a l'argument i a la situació en que es troben els personatges i l'entorn), però a mesura que van passant els episodis vas coneixent noves coses. A mi l'agradat molt aquesta sèrie la veritat. Bona banda sonora, un dibuix impecable i bons personatges.

Puntuació: 8,5
Lovely Complex: Sèrie que barreja els típics gèneres romanç i comèdia. A pocs episodis pel final l'he trobat molt entretinguda. No és de les millors sèries que he vist aquest any però no em penedeixo de haver-la seguit.

Puntuació: 7,5
Lucky Star: Molt bona sèrie i a més entretinguda. Sèrie que no tenia argument sinó que mostrava la vida quotidiana de 4 noies (tot i que el final ens presenten a nous personatges, que personalment, crec que haurien de haver sortit abans), cada una amb personalitats diverses. Sèrie que ha fet referència a un munt d'animes (alguns amb censura xD). Molt entretinguda la veritat.

Puntuació: 8/8,5
Kenko Zenrakei Suiei Bu Umisho: Sèrie còmica i amb molta dosis d'eichi que m'està agradant molt. Molt entretinguda i molt còmica la veritat. Per mi de les millors d'aquest estiu. Molt recomanable!
Puntuació. 8,5
Sayonara Zetsubo Sensei: Per desgràcia només he pogut veure tan sols 5 episodis d'aquesta divertida, absurda i surrealista sèrie (les que es poden trobar subtitulades pel moment). Tenim com a personatge a un professor que només pensa amb el suïcidi. És molt bona si t'agraden les rareses i les sèries surrealistes amb els seus suposats gags.
Puntuació: ?¿
Tengen Toppa Gurren Laggan: Magnific pel moment. A un episodi pel final, he pogut veure una genialitat de l'estudi “GAINAX”. Sèrie Mecha amb majúscula. Interessant argument i un dibuix impressionant, amb detalls sorprenents i increïbles. Sèrie que té absolutament casi de tot, Eichi, Comèdia, Acció etc. Pel que vaig llegir es veu que la sèrie havia de ser d'uns 50 episodis, però van agafar el pressupost i la van reduir a 27 (crec que a inici de temporada es deia que seria de 26, però pel que es veu ara l'últim és el 27). A més no és de les típiques sèries que els bons sempre guanyen i mai perden, i podem veure coses bastant tristes... (qui l'hagi vist ho entendrà). Molt recomanable

Puntuació: 8,5
Pel moment això, ja aniré posant més sèries quan tingui temps i ganes de escriure xD