Estrenes Anime Japó Gener '08

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Estrenes Anime Japó Gener '08

EntradaAutor: Jako-kun » 23 des. 2007 17:46

Aki el link de MisionTokyo......us poso el link perk m'he estat dos hores reescrivint les resenyes i currant-me les imatges per que tot estigues en català (menys les imatges és clar....ù.u)....perk al tancar pestanyes del Firefox se'm tanqués la mateixa en la que estava escrivent el nou tema.....Zetsubouuuuuuuuuu!!!!.....m'he desesperat i ale aki us deixo el link k segur k ells ho tenen mes maco i millor.....¬¬"

http://www.misiontokyo.com/index.php?in ... w&iden=153
Jako-kun l’ha editat per darrera vegada el dia: 28 des. 2007 14:37, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 25 des. 2007 18:45

La segona temporada de Sayonara Zetsubou Sensei... I els d'ECA que encara no han acabat ni la primera... ¬¬U Em penso que l'hauré de baixar en anglès. O si trobo els raws igual em digno a acabar-la jo...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Dj_Aleix » 25 des. 2007 20:04

Taki ha escrit:La segona temporada de Sayonara Zetsubou Sensei... I els d'ECA que encara no han acabat ni la primera... ¬¬U Em penso que l'hauré de baixar en anglès. O si trobo els raws igual em digno a acabar-la jo...

Els hi falta només un! (que crec que el tenen fet)

Home, aquesta sèrie no és com qualsevol altre. Hi ha molt de curro pel mig. Molta traduccions. (jo sempre estic posant pausa per veure el que hi ha escrit a la pissarra xD)
Dj_Aleix
Japan Fan

Entrades: 157
Membre des de: 23 abr. 2007 22:09
Ubicació: Salt City

EntradaAutor: Taki » 25 des. 2007 21:29

Què?? Ho he mirat avui i encara no hi eren el 10 i l'11 ... O_OU

Sí, tens raó, és una feinada XD Però és que des que la miro que van pel 9... >.<
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Dj_Aleix » 25 des. 2007 21:53

Tardan molt si, un cas semblant me passa amb Shigurui, que surt un episodi cada... pfff no vull ni pensar-ho xD (ara surtirà el manga aquí). De la mateixa manera que "Tobaku Mokushiroku Kaiji", que pel moment només hi ha un episodi subtitulat... Merda! tenia que haver estudiat més anglés quan era petit que podia xDDD

No sé perque a la pàgina no surt, però aquí hi ha fins l'onze (fa poc d'això):

http://www.mcanime.net/descargadirecta/ ... greso/3744
Dj_Aleix
Japan Fan

EntradaAutor: Taki » 26 des. 2007 10:33

Això em recorda que em vaig baixar dos capítols d'un anime que em va cridar l'atenció, "moyashimon", i ... Jo els veig sense subtítols. Però és que me'ls vaig baixar teòricament fansubejats... No sé què coi passa XD Em va frustrar força.

Gràcies *¬* no havia provat si hi eren a mcanime...
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

EntradaAutor: Dj_Aleix » 28 des. 2007 12:16

Taki ha escrit:Això em recorda que em vaig baixar dos capítols d'un anime que em va cridar l'atenció, "moyashimon", i ... Jo els veig sense subtítols. Però és que me'ls vaig baixar teòricament fansubejats... No sé què coi passa XD Em va frustrar força.

Gràcies *¬* no havia provat si hi eren a mcanime...

Jo aquesta me la vaig baixar l'altre dia, però encara no l'he vist (el primer episodi). Poder en el teu cas també havies de baixar-te algun arxiu srt :?
Dj_Aleix
Japan Fan

EntradaAutor: Taki » 28 des. 2007 14:28

Bé, la treuen en dues versions i l'altra em funciona, així que no investigaré més, gràcies de totes maneres ^^

Pel que veig, ja han acabat SZS... A veure quan l'acabo de veure ^^U
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants