Sip, reconec que l'altre post, el de Code Geass m'ha inspirat per fer aquest altre sobre Gundam xD
Obro aquest tema per a veure si algú ha vist mai alguna saga de Gundam (de les tantissimes que té). Per la meva part només puc opinar respecte Gundam Seed, Gundam Seed Destiny, Stargazer i Gundam 00.
Gundam Seed i Gundam Seed Destiny tenen lloc a una realitat alternativa molt freak, on hi ha dos faccions en conflicte, la lliga terrestre i ZAFT, una colonia d'humans modificats geneticament per ser 'millors'. Bàsicament és això perquè hi ha molt per explicar: són 100 episodis en total, 50 cada temporada.
Stargazer son una serie de OVAs sobre un projecte de Gundam propulsat amb vent solar. Evidentment hi ha conflictes. I no dic res més ja que hi ha poca història i encara se m'escaparia algun spoiler.
Gundam 00, actualment en emisió. Es situa en una realitat més proxima a la que vivim nosaltres actualment, però 400 anys més endavant, on el món està dividit en 3 faccions. Apareixen els Gundam per erradicar les guerres al món. Aquí si que hi ha conspiracions per donar i per vendre.
Per cert, com que tinc una pantalla força gran ara sempre posaré una size=12 als meus posts. Per mantenir una proporció amb lo que estic acostumat, he de dir que la lletra es força petita. Suposo que no hi haurà problema.