Gundam

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Gundam

EntradaAutor: Taishi » 28 des. 2007 09:14

Sip, reconec que l'altre post, el de Code Geass m'ha inspirat per fer aquest altre sobre Gundam xD

Obro aquest tema per a veure si algú ha vist mai alguna saga de Gundam (de les tantissimes que té). Per la meva part només puc opinar respecte Gundam Seed, Gundam Seed Destiny, Stargazer i Gundam 00.

Gundam Seed i Gundam Seed Destiny tenen lloc a una realitat alternativa molt freak, on hi ha dos faccions en conflicte, la lliga terrestre i ZAFT, una colonia d'humans modificats geneticament per ser 'millors'. Bàsicament és això perquè hi ha molt per explicar: són 100 episodis en total, 50 cada temporada.

Stargazer son una serie de OVAs sobre un projecte de Gundam propulsat amb vent solar. Evidentment hi ha conflictes. I no dic res més ja que hi ha poca història i encara se m'escaparia algun spoiler.

Gundam 00, actualment en emisió. Es situa en una realitat més proxima a la que vivim nosaltres actualment, però 400 anys més endavant, on el món està dividit en 3 faccions. Apareixen els Gundam per erradicar les guerres al món. Aquí si que hi ha conspiracions per donar i per vendre.

Per cert, com que tinc una pantalla força gran ara sempre posaré una size=12 als meus posts. Per mantenir una proporció amb lo que estic acostumat, he de dir que la lletra es força petita. Suposo que no hi haurà problema.
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: Taki » 28 des. 2007 11:24

Jo no he vist res de Gundam bàsicament perquè hi ha massa. Amb tantes temporades d'una serie no saps per on abordar-la XD No sé quina és millor veure primer, si tenen relació unes amb les altres, etc.

Sí, es pot dir que és mandra també... ^^U
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Jako-kun » 28 des. 2007 14:19

Taki ha escrit:Jo no he vist res de Gundam bàsicament perquè hi ha massa. Amb tantes temporades d'una serie no saps per on abordar-la XD No sé quina és millor veure primer, si tenen relació unes amb les altres, etc.

Sí, es pot dir que és mandra també... ^^U

+1....opino igual......a mes els animes de robots no m'atrauen gaire....com Evangelion res.....ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 28 des. 2007 16:55

Doncs es cert que potser la lletra es petitona xD

Tot i aixi a 1024 es prou gran. Mirare si puc canviar-ho

Per lo que es gundam, personalment no me solen agradar massa les seires de mechas, pero algun dia voldria veure alguna cosa, perque es massa mitic.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants