One-shot de Death Note amb L com a protagonista

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

One-shot de Death Note amb L com a protagonista

EntradaAutor: Jako-kun » 03 feb. 2008 22:44

Els fans de Death Note podrem estar contents. La coneguda obra de Takeshi Obata i Tsugumi Ôba torna a la revista Shonen Jump, encara que en forma d'història curta. Dins del numero 11 de la publicació setmanal que sortirà a la venda el dia 11 de febrer, s'inclourà un one-shot de 44 pàgines que tindrà com protagonista a L, aprofitant la pròxima pel·lícula relacionada amb Death Note, "L - change the world" que s'estrenarà en els cinemes japonesos dos dies abans (el 9 de febrer). A més, aquest one-shot inclourà una pàgina a color.
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: koroki » 04 feb. 2008 00:14

A veure si veu la llum traduit.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Uzu » 04 feb. 2008 00:16

buf vaia ganes de tirar del renom... esperem que tingui un minim de qualitat ><
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Uzu
Friki

Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: Uzu » 09 feb. 2008 00:30

doblepostejo per comentar-lo que ja l'he llegit...
tant com que torna L com a protagonista...pos va a ser que no
el capitol (perque es un capitol, no one shot, ara veureu pq xD)
es com... o sigui...si l'ultim capitol de DN, aquell que es "un temps mes tard" no existis, aqueste que ha sortit nou seria l'últim. diguem que es un "al dia siguiente..." de morir kira. bueno...L...ni una imatge tu xD (bé, si, nomes el cap, a la recreacio de la vinyeta on mor)
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Uzu
Friki

Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: Taki » 09 feb. 2008 08:52

Bé, curiós... XD Perquè a tot arreu es diu que sortiria L... Bé, la veritat és que ni tan sols pensava llegir-lo (ja és passar-se això que estan fent...)

Per cert, no sé si vaig llegir que farien una pel·lícula d'en Matsuda, m'ho vaig flipar, ho vaig somiar o m'ho vaig inventar per fer la conya XD És cert?
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: MiraiMaki » 01 abr. 2008 14:59

Taki ha escrit:Bé, curiós... XD Perquè a tot arreu es diu que sortiria L... Bé, la veritat és que ni tan sols pensava llegir-lo (ja és passar-se això que estan fent...)

Per cert, no sé si vaig llegir que farien una pel·lícula d'en Matsuda, m'ho vaig flipar, ho vaig somiar o m'ho vaig inventar per fer la conya XD És cert?

Bé, jo vaig llegir que farien un especial del Matsuda, a més de, tal i com vàrem veure en el genial especial Death Note, vist des del punt de vista d'en Ryuk, tractan els fets fins a la mort de l'L, seguiràn amb unaltre especial, des dels fets mencionats fins al final de la sèrie, des del punt de vista del Near i en Mello, també inclouen escenes inèdites. La veritat, això de resumir 37 capítuls amb dues películes d'un total de 4 hores ho trobo tot un mèrit, i sobre el còmic de l'L...bé, en aquest cas l'L ja és en Near, per tant no es podria considerar "mentida", i l'argument...el trobo una mica pobre, ara habiam si ho continuaràn o ho deixaràn innacabat, amb un Ryuk emocionat per tornar a la Terra.
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants