Taki ha escrit:Bé, curiós... XD Perquè a tot arreu es diu que sortiria L... Bé, la veritat és que ni tan sols pensava llegir-lo (ja és passar-se això que estan fent...)
Per cert, no sé si vaig llegir que farien una pel·lícula d'en Matsuda, m'ho vaig flipar, ho vaig somiar o m'ho vaig inventar per fer la conya XD És cert?
Bé, jo vaig llegir que farien un especial del Matsuda, a més de, tal i com vàrem veure en el genial especial Death Note, vist des del punt de vista d'en Ryuk, tractan els fets fins a la mort de l'L, seguiràn amb unaltre especial, des dels fets mencionats fins al final de la sèrie, des del punt de vista del Near i en Mello, també inclouen escenes inèdites. La veritat, això de resumir 37 capítuls amb dues películes d'un total de 4 hores ho trobo tot un mèrit, i sobre el còmic de l'L...bé, en aquest cas l'L ja és en Near, per tant no es podria considerar "mentida", i l'argument...el trobo una mica pobre, ara habiam si ho continuaràn o ho deixaràn innacabat, amb un Ryuk emocionat per tornar a la Terra.