Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)
Autor: Jako-kun » 02 març 2008 02:03
Doncs bé un altre projecte com en el cas de Animatrix, seràn un seguit de curtmetratges d'anime de Batman....aki teniu un video on es mostren algunes escenes:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HLXWZ_SvTWk[/youtube]
-

Jako-kun
- Stardust Crusader
-
- Entrades: 2887
- Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
- Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes
-
Autor: Fakto » 03 març 2008 18:50
Uis ! Este se va a casa en ed. de coleccionista ! Aunque no encuentro ninguna fecha de lanzamiento ni nada >,<
-

Fakto
- Li agrada el Manganime
-
- Entrades: 48
- Membre des de: 09 gen. 2008 01:05
- Ubicació: Genshiken !
Autor: Jako-kun » 03 març 2008 23:19
Fakto ha escrit:Uis ! Este se va a casa en ed. de coleccionista ! Aunque no encuentro ninguna fecha de lanzamiento ni nada >,<
igual es solo un proyecto.....aunk por ser proyecto tinen bastantes escenas....ù.u
PD: te mola Batman?
-

Jako-kun
- Stardust Crusader
-
-
Autor: Fakto » 04 març 2008 18:00
Hombre, mas que superman seguro que si xD ... Y el manga de Dark Knight lo disfrute muchisimo

-

Fakto
- Li agrada el Manganime
-
- Entrades: 48
- Membre des de: 09 gen. 2008 01:05
- Ubicació: Genshiken !
Autor: Jako-kun » 04 març 2008 20:18
Fakto ha escrit:Hombre, mas que superman seguro que si xD ... Y el manga de Dark Knight lo disfrute muchisimo

a mi ya me passo la època de superheroes.....a demàs con las pifias k han hecho con lapelículas de cine de superheroes....pos se me han ido las pocas ganas k tenia...ù.u
-

Jako-kun
- Stardust Crusader
-
-
Autor: MiraiMaki » 01 abr. 2008 14:52
Jo la veritat, m'en vaig ben cansar d'aquest tipus de super herois; sempre són els mateixos personatges, reinventen histories i batalletes un i unaltre cop, recusitant enemics del passat de forma absurda, per tan sols embrutar la seva imatge...
No vull ofendre a ningú, tan sols és la meva opinió.
-

MiraiMaki
- Necessita Manga per viure
-
- Entrades: 807
- Membre des de: 18 març 2008 21:06
- Ubicació: Mirai World
Autor: Yami » 03 abr. 2008 20:56
No estic massa familiaritzat amb els comics de superherois... però he llegit alguna coseta de Batman bastant bona (Arkham Asylum). Crec que pot estar bé aquest projecte d'anime, li pot sentar bé a la imatge fosca d'aquest personatge.
-

Yami
- Friki
-
- Entrades: 77
- Membre des de: 17 set. 2007 12:16
Torna a: MangAnime
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants