Novetats de juny de Planeta

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Novetats de juny de Planeta

EntradaAutor: Taki » 06 maig 2008 22:31

Obro tema perquè m'ha sorprès, serà que no estic al dia però hi ha coses interessants...

Notícia de Mision Tokyo:

Aunque durante el pasado Salón del Cómic la editorial Planeta comunicó que el nuevo manga de Yoko Kamio, Cat Street, se retrasaba hasta octubre, hoy puede verse que el primer tomo saldrá con las novedades de junio.

Junto con el primer número de las aventuras de Keito también estrenan colección:

21st Century Boys de Naoki Urasawa.
LoveCom de Aya Nakahara.
Devil Magic de Miru Akino.
Kilari de An Nakahara.
Jango de Makoto Kijioka y Hideo Kojima.

Por si fuera poco también aparecerá el último número de Banya, el manhwa de Kim Young-Oh, además de la continuación de una buena multitud de sus series habituales.

Per la meva part caurà Lovely Complex, i 21st Century Boys no, perquè encara no he acabat 20th, però m'alegro que la treguin, així ja compraré tot de tirón quan pugui. De la resta no en sé res però el nom d'en Hideo Kojima aquí m'intriga... Estic desactualitzada. Vaig a buscar què és.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

Re: Novetats de juny de Planeta

EntradaAutor: Jako-kun » 07 maig 2008 01:51

Taki ha escrit:Per la meva part caurà Lovely Complex, i 21st Century Boys no, perquè encara no he acabat 20th, però m'alegro que la treguin, així ja compraré tot de tirón quan pugui. De la resta no en sé res però el nom d'en Hideo Kojima aquí m'intriga... Estic desactualitzada. Vaig a buscar què és.

em sembla k es el papa del Metal Gear Solid...ù.u.....mo sabia k tenia relació amb el mon del manga...i menys amb Jango....k l'he vist algun cop per França sino recordo malament....ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 07 maig 2008 08:50

Jako-kun ha escrit:
Taki ha escrit:Per la meva part caurà Lovely Complex, i 21st Century Boys no, perquè encara no he acabat 20th, però m'alegro que la treguin, així ja compraré tot de tirón quan pugui. De la resta no en sé res però el nom d'en Hideo Kojima aquí m'intriga... Estic desactualitzada. Vaig a buscar què és.

em sembla k es el papa del Metal Gear Solid...ù.u.....mo sabia k tenia relació amb el mon del manga...i menys amb Jango....k l'he vist algun cop per França sino recordo malament....ù.u

Chicho listo ¬¬U Coi, ja ho sabia això, per això m'ha cridat l'atenció XD Em referia a que estava desactualitzada perquè no sabia que havia fet un manga, ja està.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: koroki » 07 maig 2008 09:07

Podries haver-ho escrit per noticia T-T

També ets redactora sino recordo û.u
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Jako-kun » 07 maig 2008 12:58

Taki ha escrit:Chicho listo ¬¬U Coi, ja ho sabia això, per això m'ha cridat l'atenció XD Em referia a que estava desactualitzada perquè no sabia que havia fet un manga, ja està.

A mi no em preocupa el fet de k no ho hagi posat com a notícia tot i ser redactora.......em preocupa k en digui "chicho".....¬¬
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Taki » 07 maig 2008 13:31

Lol, això de postejar a les 8 del matí no és sa XD
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing