Juuuu si que sou jovenetes totes... em sento com un avi xDDD
Pos jo no sabria dir quin va ser el 1er anime pero estaria entre Mazinguer Z (en reposicions) Heidi, Captain Tsubasa, Bola de Drac o Dr Slump.
Mmmm Bola de Drac si que m'enrecordo de veure les 1eres emissions de Tv3 que feien un capitol per setmana (els dimecres per la nit crec) i tot i que Dr Slump es mes antiga em sembla que la van emetre despres que Bola de Drac. Mazinguer Z potser el 1er perque el meu germa ho mirava i en tinc alguns records de quant era petit i Heidi el mateix.
Llavors lo de Captain Tsubasa (Oliver i Benji pels incultes xDD) recordo de mirar-ho al migidia al menjador de l'escola (es que erem molt pocs i el menjador era en un Bar molt gran del poble i ens posaban la tele)
Pero si hagues de dir una serie seria Bola de Drac... uf si m'en recordo de estar tota una setmana esperant que pasaria, quant encara no habien emes mai aquell capitol a tv3, esperant com un boig tota la setmana i tambe amb els amics feiem simulacions de combats fent patades i kame hame's , a partir d'aquesta serie tots vam aprendre a lluitar xDD.
Resumin, Bola de Drac es la serie que em va marcar i tambe va ser el 1er manga que vaig lleguir, editat per Planeta De Agostini com deia la Kerla, eren de portada blanca al principi, despres la van passar a vermell jajajaja
Quins records... vui tornar a aquella epoca