kines series miraveu de petits???

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Hachi » 04 juny 2008 22:29

fua a mi si q em va agradar nose cuants cops he vist l anime, i tmb he llegit el manga

fushugi yugi tmbbb em va agradar molt i ara es la serie q mes m agrada^^

i la de ginger tmb
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 04 juny 2008 22:30

hachi_90 ha escrit:fua a mi si q em va agradar nose cuants cops he vist l anime, i tmb he llegit el manga

fushugi yugi tmbbb em va agradar molt i ara es la serie q mes m agrada^^

i la de ginger tmb

Cony! la Ginger, com va acavar al final?
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Hachi » 04 juny 2008 22:32

bufff... nose crec q mai la vaig acabar d mirar,

igual q ranmaaa q tmp se com acaba,

xk molts cops al k3 comencen series i no les acaben U.u
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: MiraiMaki » 04 juny 2008 22:34

M'hauré d'informar, que em vull fer Spoiler no Jutsu XD
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Hachi » 04 juny 2008 22:39

jaja oki, quan sapigues com acaba, ja en posaras un resum x aki xDD
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: koroki » 05 juny 2008 11:50

MiraiMaki ha escrit:M'hauré d'informar, que em vull fer Spoiler no Jutsu XD
Ginger acaba amb una pelicula que vam voler fer fa poc. Vam fer una OVA al final, pero vaja.
El final de ginger (Anime) és una pelicula on va als jocs Olímpics de Atlanta ( en el manga va als jocs olímpics de Barcelona, però el anime al ser més "nou" van decidir adaptar-ho al nou aconteixement de llavors).

Ranma, aquí mai ha acabat, ho deixen més o menys per la meitat. Al final del manga es casen i tal.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Hachi » 05 juny 2008 12:09

ok, doncs merci, ja em baixare la pelicula per saber com acabaa ginger^^

jopss em sap greu q no hagin acacat ranma xo bueno...
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Taki » 05 juny 2008 12:17

Coi, com no t'agradava Sakura? Personalment crec que era millor que Sailor Moon (tot i que també la veia).

Si ara hagués de fer una llista de les series que mirava de petita... Seria llarga, a més ja n'han dit forces XD Poso un +1 a la majoria.
Imatge
Imatge
Taki
OtaKing

Entrades: 1561
Membre des de: 03 abr. 2007 21:47

EntradaAutor: Uzu » 05 juny 2008 13:49

koroki ha escrit:Ranma, aquí mai ha acabat, ho deixen més o menys per la meitat. Al final del manga es casen i tal.

No, no es casen.
[url=http://uzet.blogspot.com/]Imatge
diferencial d'Uzu[/url]
Uzu
Friki

Entrades: 87
Membre des de: 18 gen. 2008 22:33

EntradaAutor: Jako-kun » 05 juny 2008 14:29

Uzu ha escrit:
koroki ha escrit:Ranma, aquí mai ha acabat, ho deixen més o menys per la meitat. Al final del manga es casen i tal.

No, no es casen.

...en Ranma es mor dins un tanc d'aigua tébia.....ù.u
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Hachi » 05 juny 2008 20:59

.... joderr.... quin final mes traumatitzant,

crec que m estimava mes no saber com acabava U.u
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Uzu » 05 juny 2008 21:13

Nah, el final real és que al final es van a casar.
S'organitza la boda, però els convidats (toots els que surten a la sèrie) es barallen i la lien molt.
Mentre ells es barallen en ranma i l'akane decideixen suspendre la boda i marxen.
I s'acaba.

Típic final obert de la típica ressucitadora (qui segueixi InuYasha ho entendrà xD): Rumiko Takahashi.
diferencial d'Uzu[/url]
Uzu
Friki

EntradaAutor: Hachi » 05 juny 2008 21:55

jajaj buenoo, doncs aquest final ja m agrada messs^^

òó d inuyasha la vinst començar molts copsss potser uns 4, pero mai he vist el final tampoccc U.u q malament xDDD
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Jako-kun » 05 juny 2008 22:03

Uzu ha escrit:Típic final obert de la típica ressucitadora (qui segueixi InuYasha ho entendrà xD): Rumiko Takahashi.

LOL bona akesta Uzu....xDDD
Imatge
Jako-kun
Stardust Crusader

Entrades: 2887
Membre des de: 12 oct. 2006 16:38
Ubicació: Girona/Figueres/Cabanes

EntradaAutor: Uzu » 05 juny 2008 22:29

hachi_90 ha escrit:òó d inuyasha la vinst començar molts copsss potser uns 4, pero mai he vist el final tampoccc U.u q malament xDDD

precisament per això deia lo de ressucitadora.
algun personatge, per exemple, kykyo naraku o el germà de la sango que ara no em sé el nom xD

mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna, mor, torna fins que mor definitivament o ja no mor més.
diferencial d'Uzu[/url]
Uzu
Friki

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants