Un spoiler ha escrit:contra Teikoku
Un spoiler ha escrit:la cosa aquella de Militaria, que ja m'explicarà algú què és, s'han tret un país de la màniga o què?
Spoiler spoiler spoiler... bueno ara en serio, el que volia posar l'altre dia, senzillament era fer-vos pensar en les similituds del manga amb el de Captain Tsubasa (Oliver i Benji per els amics) bueno l'Oliver no era un pringat com en Sena, ja era el puto amo, però esta en un equip perdedor, que acaben guanyat el campionat de la prefectura o algo així, i desprès de tot aixó acaben fent un equip nacional japonès on tots els rivals supermegaforts que ha tingut es reuneixen en aquest equip, i s'en van cap a europa per jugar un torneig de seleccions, on tenen un pique contra Alemania també xDDD. Però la serie, senzillament m'encanta!!
Taki ha escrit:La segona es la presencia d'en Hiruma.
No se jo, pero si en hiruma mola.Dobok San ha escrit:Taki ha escrit:La segona es la presencia d'en Hiruma.
Sí, certament nomes amb aixó ja miraria la serie encara que fos de competicions de dardos xDD
Suposo que kaiji es el que s'assembla més.Taki ha escrit:Eh... XD Home... Si hi ha un manga de fer pa, i li agrada a tanta gent... Doncs no ho veig tan desmesurat XD
En Hiruma molaria en un manga de poker. No se si n'esxisteix algun...
Un spoiler ha escrit:M'ha sorprès que perdés Finlandia, com que ja ens havíen presentat el tio aquell de les dents blanques pensava que guanyarien. Igual que amb els Dinosaurs, que ja es veia que guanyarien a Seibu perquè ja ens havíen presentat a en Marco.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants