Casar-se amb un personatge de Manga

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

EntradaAutor: Elfangor » 05 nov. 2008 04:33

hachi_90 ha escrit:tot i que si el noi aquest es posa passat, jo si fos l'autor a la segona temporada casaria a la Mikuru amb un personatge fictici i fora problemes xDDD
Més aviat a la oncena novela. A no ser que JA estigui casada, de fet. Algú que hagi llegit les nov... NO! ESPERA! Si algú les ha llegit, que NO ho digui. Res d'spoilers xDDDD

Taki ha escrit:... En fi, jo segueixo pensant que no ho diu tan seriosament com ens vol fer creure.
... Be, potser soc un cínic, pero jo sí que em crec que algú estigui prou volat com per pensar que una cosa així es una bona idea.
Imatge
Elfangor
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 399
Membre des de: 13 març 2008 21:58
Ubicació: Girona, Catalunya, Espanya, Europa, Terra, Sistema Solar, Via Lactea, Somni de l'Univers Sud

EntradaAutor: Sanse » 05 nov. 2008 09:41

Taki ha escrit:No, perquè els casaments no són irreversibles XD

La mort tampoc es irreversible.
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: koroki » 05 nov. 2008 10:06

Elfangor ha escrit:
hachi_90 ha escrit:tot i que si el noi aquest es posa passat, jo si fos l'autor a la segona temporada casaria a la Mikuru amb un personatge fictici i fora problemes xDDD
Més aviat a la oncena novela. A no ser que JA estigui casada, de fet. Algú que hagi llegit les nov... NO! ESPERA! Si algú les ha llegit, que NO ho digui. Res d'spoilers xDDDD

Taki ha escrit:... En fi, jo segueixo pensant que no ho diu tan seriosament com ens vol fer creure.
... Be, potser soc un cínic, pero jo sí que em crec que algú estigui prou volat com per pensar que una cosa així es una bona idea.
Nomes me ne llegit tres ù.u i pocs spoilers te puc fer.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: MiraiMaki » 05 nov. 2008 22:45

Doncs jo em vull casar amb la Nadia d'el Golden Sun. Ups! Que és un personatge de videojoc... si és que aviat tot serà posible XDD

Bona notícia Jako :D
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: Hachi » 05 nov. 2008 23:21

mm bueno... crec que seria una mica dificil que aixo pogues ser possible, tot i estar en una societat avançada nose.. xD
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: MiraiMaki » 05 nov. 2008 23:35

hachi_90 ha escrit:mm bueno... crec que seria una mica dificil que aixo pogues ser possible, tot i estar en una societat avançada nose.. xD

En aquestes altures un dubte de tot XD
MiraiMaki
Necessita Manga per viure

Entrades: 807
Membre des de: 18 març 2008 21:06
Ubicació: Mirai World

EntradaAutor: neodark » 06 nov. 2008 14:00

Pero si fos posible casarse amb un persoantge de videojoc o manga ..primer el personatge auria de estar d'acord xd...i 1000 tios es voldiran casar amb un personatge determinat de una serie la noia en questio tindria 1000 marits o mes per dir algo xd.
neodark
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 360
Membre des de: 03 març 2007 19:19

EntradaAutor: Hachi » 06 nov. 2008 15:38

exacte, que fa pensar q un personatge mitic dun manga/anime/joc determinat t'escolliria a tu en comptes d'un altre noi,
si passesin a la realitat tindrien la potestat per poder escollir amb qui casar-se...
aixi quee... seria tan complicat com a la vida real xD i encara seria pitjor,
perque potser veurias a la teva estimada mikuru casada amb el teu pitjor enemic o amb una altra persona xDD
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

Anterior

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants