quentin ha escrit:doncs ara ja he deixat C3 (molt dolenta...buuu -3- ) i he començat Chihayafuru i encara estic mirant 8th MS team
Vlaid ha escrit:quentin ha escrit:doncs ara ja he deixat C3 (molt dolenta...buuu -3- ) i he començat Chihayafuru i encara estic mirant 8th MS team
dios C3 es horrible! esperaba algu mes bo la veritat...ara estic miran basicament Brave 10, Mirai Nikki y High school D x D
Xose ha escrit:L'altre dia em vaig acabar Seiken no Blacksmith i havia pensat malament de la sèrie, millora amb el pas dels capítols.
Llàstima del final obert
quentin ha escrit:Xose ha escrit:L'altre dia em vaig acabar Seiken no Blacksmith i havia pensat malament de la sèrie, millora amb el pas dels capítols.
Llàstima del final obert
ostres si, no es del tot dolenta i molaria una segona temporada
Xose ha escrit:El problema és que vaig veure els 2/3 primers capítols i només la vaig continuar perquè era curta...
quentin ha escrit:Xose ha escrit:El problema és que vaig veure els 2/3 primers capítols i només la vaig continuar perquè era curta...
Em va passar el mateix amb un amic que li vaig recomanar Bokurano, va veure dos episodis i no li va agradar i jo vengaaaa porfaaa l'has de veure tota i no vaig poder aconseguir que la veiés :(
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant