Shiki

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Shiki

EntradaAutor: Darko » 11 gen. 2011 21:58

No cal que busquis a pàgines en japonés... a l'enllaç que he posat de mangafox ja es veu que hi ha com a minim dos capituls del tomo 10 xD

PD: I WIN (H)
Darko
OtaKing

Entrades: 1514
Membre des de: 04 març 2007 21:27
Ubicació: Per sobre teu

EntradaAutor: Hachi » 12 gen. 2011 11:24

Bueno, però la pàgina oficial sempre té raó xD. Si Darko you win! xD
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Sanse » 30 gen. 2011 02:57

L'he començat a veure i m'esta encantant. M'he quedat al capitol 17, així que em queda poc per acabar.

Per cert, sou uns spoilejadors: dir que la serie va de vampirs en en si mateix un spoiler.
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Hachi » 30 gen. 2011 11:40

No crec que sigui rellevant que et diguin que la sèrie va de vampirs ò.ó. El mateix nom de la sèrie ho indica xD
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: koroki » 30 gen. 2011 12:23

Dir que va de vampirs no crec que sigui un gran spoiler. Al primer capitol ja pots intuir bastant xD
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Sanse » 30 gen. 2011 17:04

koroki ha escrit:Dir que va de vampirs no crec que sigui un gran spoiler. Al primer capitol ja pots intuir bastant xD

Jo no crec que ho puguis començar a intuir fins al 3r o 4t. Tot i això, crec que els primers capitols els hagues disfrutat més si no ho hagues sabut (descobrint-ho i tot això)
End
Sanse
Professor Pokémon

EntradaAutor: Hachi » 30 gen. 2011 19:35

Bàsicament en aquest post els spoilers estan amagats, si llegeixes un resum de la sèrie evidentment et farà spoilers però no molt importants, els spoilers rellevants estan ocults, així que si algu els llegeix ja no és culpa nostra.
A més, tu no t'has entarat que la sèrie tracta de vampirs pel fòrum així que no et queixis del fòrum, perquè vaig ser jo que et va recomanar la sèrie, no el fòrum ^^U.
A més, si t'hagués dit mira Shiki, sense cap informació més, dubto que t'haguessis interessat per ella o potser haguessis buscat informació i encara t'haguessis fet més spoilers que aquest.
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Sanse » 30 gen. 2011 20:29

Darko ha escrit:Ja he acabat de mirar Shiki! apa, ja em podeu spoilejar (l'anime) tan com vulgueu ara ¬¬

Vareu exagerar una mica bastant amb lo de que en el capitul 21 hi ha moltes coses obertes, tot es podia tancar en un capitul i el final tampoc està taaaaan malament ni és taaaaaan obert.

I ara:
L'anime m'ha agradat, però hi ha algunes que són bastant.... -.-u
- Què és això de què un home llop sigui creat per un vampir? xDDDDD i que s'alimenti de sang
- I tenia entès que homes llops i vampirs s'odiaven, i això és algo que fins i tot surt a crépusculo..xD vale, sí, crépusculo no és una font fiable per dir això u.u
- Què passa amb el nen quan el tenen lligat? s'acaba un capitul amb el nen lligat, i després se n'obliden ¬¬ com he odiat els cops que posen finals d'aquest tipus i després queda com algo anecdòtic o.. no res.

I el final.... està bé, un capitul més pot estar bé que el facin, però tampoc em sembla algo impresinddible, dos capituls més em sembla moooolt.

Si no us agrada que en Muroi recussiti... encara el debeu odiar més per convertir-se en home llop..xD perquè és home llop,no? ù.u

El manga té 9 toms, però segons la wiki encara esta "ongoing" aixi que normal que el final sigui diferent. Ja avisareu si trobeu a algun lloc el manga a partir de quan la historia canvia.

Acabo d'acabar de mirar-lo (l'anime), i estic bastant d'acord amb el que diu el Darko. A mi el final m'ha encantat.
M'hagues fet molta rabia que haguessin simplement exterminat a tots els vampirs i després els humans s'haguessin quedat amb el poble a lu final feliç.

A més, no es tant obert, el que passi a partir d'ara tampoc és molt rellevant.
Potser l'únic que em podria interessar és quina repercussio tindrà a l'exterior la massacre que hi ha hagut al poble, perque se suposa que s'obrirà una investigació per a esbrinar que és el que va passar al poble. Però això casi que dona per a una altra serie, amb dos capitols no crec que es pugui pas fer res.

I per acabar:
A mi m'ha agradat molt.
Sobre lu de que els homes llop siguin un tipus de vampir: En totes les noveles que tracten sobre aquest tipus de tematiques, ja siguin vampirs, homes llop, zombies, wharever... sempre hi ha una part que l'autor decideix per si mateix. Les llegendes es poden interpretar de diverses formes, i depen de l'autor decidir com agafar aquest tipus de criatures. Si bé normalment els licantrops i els vampirs acostumen a ser especies diferents i normalment enfrentades, aquesta visió no m'ha desagradat pas.
Lu del nen lligat hi estic d'acord. Vale, sí, en Natsuno el salva i tal, però m'agradaria saber com...

Per últim:
-En Natsuno mola.
-En Toshio mola molt.
-En Seishin mola. Fins cap a la meitat, que deixa de molar.
-La Megumi em cau fatal. La trobo odiosa. Tot i això tampoc li desitjava una segona mort tant bestia.
End
Sanse
Professor Pokémon

EntradaAutor: koroki » 30 gen. 2011 22:14

Sanse ha escrit:I per acabar:
A mi m'ha agradat molt.
Sobre lu de que els homes llop siguin un tipus de vampir: En totes les noveles que tracten sobre aquest tipus de tematiques, ja siguin vampirs, homes llop, zombies, wharever... sempre hi ha una part que l'autor decideix per si mateix. Les llegendes es poden interpretar de diverses formes, i depen de l'autor decidir com agafar aquest tipus de criatures. Si bé normalment els licantrops i els vampirs acostumen a ser especies diferents i normalment enfrentades, aquesta visió no m'ha desagradat pas.
Lu del nen lligat hi estic d'acord. Vale, sí, en Natsuno el salva i tal, però m'agradaria saber com...

Per últim:
-En Natsuno mola.
-En Toshio mola molt.
-La Megumi em cau fatal. La trobo odiosa. Tot i això tampoc li desitjava una segona mort tant bestia.

No cal saber com, simplement en Natsumo diu que la salvat ell despres que lo pregunti el home llop.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Midgar Wolf » 03 juny 2011 21:45

koroki ha escrit:
A mi m'ha agradat molt.

Per últim:
-En Natsuno mola.
-En Toshio mola molt.

No cal saber com, simplement en Natsumo diu que la salvat ell despres que lo pregunti el home llop.

Acabo de veure la serie i és brutal, m'ha encantat. La tensió psicológica que transmet, l'agonia.... desde gantz que no veia una serie així. M'ha agradat molt.

Sobre el que digueu de l'argument:

Realment els shikis no son propiament vampirs, de la mateixa manera que els homes llop no son homes llops, son Shikis complets o evolucionats. El nom d' homes llop el dona la Sunako segons explica en Tatsumi, segurament degut a la gran afició de la Sunako a llegir noveles.

Per cert la escena a la que us referiu del nen em sembla que vindrà en forma d'episodis especials en el últim número dels bluray. Concretamenmt els episodis extra vindrien a ser el 20.5 y el 21.5 i ens explicarien una mica el que passa aleshores.

Ja com últim i com a curiositat dir que Shiki es molt semblant a una novela de Stephen King anomenada el misteri de salem's lot. Segurament l'autor de Shiki es va bassar en aquesta obra per fer el manga ja que es molt i molt semblant
.

PD: Vaig a contracorrent... pero jo deixaria que la Megumi em fes qualsevol cosa, qui fos Natsuno... x''D
ImatgeImatge
Midgar Wolf
Postejador Nat

Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

EntradaAutor: Sanse » 03 juny 2011 22:19

Midgar Wolf ha escrit:
koroki ha escrit:
A mi m'ha agradat molt.

Per últim:
-En Natsuno mola.
-En Toshio mola molt.

Acabo de veure la serie i és brutal, m'ha encantat. La tensió psicológica que transmet, l'agonia.... desde gantz que no veia una serie així. M'ha agradat molt.

Sobre el que digueu de l'argument:

Realment els shikis no son propiament vampirs, de la mateixa manera que els homes llop no son homes llops, son Shikis complets o evolucionats. El nom d' homes llop el dona la Sunako segons explica en Tatsumi, segurament degut a la gran afició de la Sunako a llegir noveles.

Per cert la escena a la que us referiu del nen em sembla que vindrà en forma d'episodis especials en el últim número dels bluray. Concretamenmt els episodis extra vindrien a ser el 20.5 y el 21.5 i ens explicarien una mica el que passa aleshores.

Ja com últim i com a curiositat dir que Shiki es molt semblant a una novela de Stephen King anomenada el misteri de salem's lot. Segurament l'autor de Shiki es va bassar en aquesta obra per fer el manga ja que es molt i molt semblant
.

PD: Vaig a contracorrent... pero jo deixaria que la Megumi em fes qualsevol cosa, qui fos Natsuno... x''D

En contra del que dius, els Shikis són propiament vampirs. Shiki és el terme que fa servir en Seishin per anomenar els no-morts que apareixen a la seva novela, i la Sunako, a la que no li agradava la paraula vampirs per a autodesignar-se, l'adopta. Lu que dius dels homes llops, és totalment cert i estic completament d'acord amb tu.

Respecte la Megumi... Vale, si, està bonissima, això no t'ho retrauré. Però és taaaaaaant insuportable.
End
Sanse
Professor Pokémon

EntradaAutor: Hachi » 03 juny 2011 23:05

Wooo mola, una altra persona que ha vist shiki :kawai_oi:

Sobre els vampirs, crec que la Sunako també els anomena d'una manera, crec recordar.

Nose, si és una mica insuportable la Megumi però tampoc hi ha per tant ^^UUU
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: koroki » 03 juny 2011 23:06

Woo, algu més que la viste !

un deu. Tot i no se si es comparable a Gantz xD (ni per bo ni per dolent, les veig diferents).
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Hachi » 03 juny 2011 23:07

Jo no puc opinar comparant-la a Gantz perquè no l'he vista, però realment és molt bona sèrie, i té moments molt bons.

La caca és que és poc coneguda, i no molta gent li dona oportunitats
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Midgar Wolf » 03 juny 2011 23:54

koroki ha escrit:Woo, algu més que la viste !

un deu. Tot i no se si es comparable a Gantz xD (ni per bo ni per dolent, les veig diferents).

Home, te coses semblants. A mi més que res (gore a part) em sembla igual per la desesperació que transmeten els personatges al veures superats per les situacions. Caçar o ser caçat.

PD: El personatge que a mi em sembla insoportable és en Seishun... no el vag tragar en cap moment.
ImatgeImatge
Midgar Wolf
Postejador Nat

Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants