Lo de en Kuma ma sorpres, i MOLT! Veig masses coses que s'incorporen per veure a llarg temps. Hem veig amb 30 anys seguint cada setmana el manga de One Piece xDDD
Zoro sempre ha demostrat que es fidel, com no fa molt quan es va negar que Ussop tornes a la banda com si res. Un home amb principis, com ha de ser
Jo tampoc trobo bé que no mori ningu. Aixo li fa perdre molt a la sèrie
Nose, això del nuevo mundo promet, i segur que es trobaran amb gent extramadament forta... fisn i tot Moria els avisa que allò per ell fou massa.
No comaprem Bambi amb One Piece xD
A la sèrie ja mort gent, mira la mare de la Robin, la amiga den Zoro etc. (per no dir que en cada historia que ens expliquen dels persoantges mort algú menys la d'en Luffy xD)
Aiko Minamino, no et recomano que vegis Gurren Lagann xDDD
P.D. Es mentida, L'HAS DE VEURE!
Uzu ha escrit:que és mes infantil, que no mori ningú per fanservice, o que mori algú com a la vida real? que es aixo, barbie?
i quina gracia té seguir una serie si no penses que en qualsevol moment pot morir algú? joder, es com si t'expliquessin el final.
Dj_Aleix ha escrit:És de Mechas. Robots i tal. Però tranquil que encara que no t'agradi aquest gènere és una sèrie que s'ha de mirar casi obligatoriament xD. Per mi ha estat la sèrie èpica de l'any (aquest passat 2007). Molt bona, almenys a mi hem va encantar![]()
Per cert, a tot això... vaig a mirar l'últim episodi que ha sortit de l'anime![]()
Que us ha semblat la veu d'en Brook?
Aiko Minamino ha escrit:L'unic que sabries es que no es mor ningu i no em sembla que el final d'una serie sigui que es mori algu o no es mori, hi ha moltes coses mes importants. O esque l'unic bo d'una serie es saber qui es mor? Llavors els llibres i series que començen amb flaixback no tenen interes nomes perque ja saps com acaba?
Dj_Aleix ha escrit:El poder de l'afro és molt gran! Jo me la imaginava diferent, però ja mola
Senzillament l'has de mirar xD
En la història de l'Usopp mort la seva mare, que està (estava) malalta.
Aiko Minamino ha escrit:Dj_Aleix ha escrit:El poder de l'afro és molt gran! Jo me la imaginava diferent, però ja mola
Senzillament l'has de mirar xD
En la història de l'Usopp mort la seva mare, que està (estava) malalta.
Ai si es veritat, no m'enrecordava XD Ostres això em recorda a que el capitul del k3 d'avui sortia el pasat de la Robin, era la teva historia preferida oi Aleix?
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant