Quines sèries esteu mirant?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 26 maig 2012 13:44

De fet, jo de la Kona ni entraria al post, perque ja hi ha més d'un spoiler sense spoiler ._.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Konata » 26 maig 2012 13:45

koroki ha escrit:De fet, jo de la Kona ni entraria al post, perque ja hi ha més d'un spoiler sense spoiler ._.

Sip, ho se, i ho he llegit -_- :os_t-t:
Imatge
º^º"
Konata
OtaKing

Entrades: 3282
Membre des de: 14 set. 2011 20:12
Ubicació: Traverse Town

EntradaAutor: Yui-chan » 26 maig 2012 13:45

Konata ha escrit:
koroki ha escrit:De fet, jo de la Kona ni entraria al post, perque ja hi ha més d'un spoiler sense spoiler ._.

El meu no l'has obert oi :noemfotis: :os_u-u: ?
Imatge
Yui-chan
Nekogirl

Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

EntradaAutor: Hachi » 26 maig 2012 13:46

Konata ha escrit:

Quins has llegit? :noemfotis:
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

EntradaAutor: Konata » 26 maig 2012 13:48

Hachi ha escrit:
Konata ha escrit:

Quins has llegit? :noemfotis:

No m'ha fet falta obrir cap, per començar en Sanse ja m'ha confirmat que jo tenia raó amb qui moria, i després qui agafa el protagonisme un cop aquest ja no esta :facepalm:

Thanks for nothing :iquemes: Calia molt posar aquests comentaris aquí enserio, eren imprenscindibles...

(Iria, Yui, no va per vosaltres...)
Imatge
º^º"
Konata
OtaKing

EntradaAutor: Hachi » 26 maig 2012 13:50

Jo és que no havia dit res, fins que tal persona ha anat a sacooo paco :facepalm: :desesperacio:
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Sanse » 26 maig 2012 13:51

Jo no he dit qui es mor o es deixa de morir fora dels spoilers, i de qui agafa protagonisme després ningú n'ha parlat
End
Sanse
Professor Pokémon

Entrades: 3176
Membre des de: 10 oct. 2007 19:33
Ubicació: 41.997461, 2.837488

EntradaAutor: Konata » 26 maig 2012 13:53

Hachi ha escrit:Jo és que no havia dit res, fins que tal persona ha anat a sacooo paco :facepalm: :desesperacio:

I no és el primer cop que m'ho fa.
Però bueno, un +10000 per ell .l. :emocio:

Sanse ha escrit:Jo no he dit qui es mor o es deixa de morir fora dels spoilers, i de qui agafa protagonisme després ningú n'ha parlat

+10000000000 :emocio:
Imatge
º^º"
Konata
OtaKing

EntradaAutor: Sanse » 26 maig 2012 13:56

No em penso disculpar per posar spoilers dins d'un quadre d'spoilers. Em sap greu per tu, però són precisament per a que la gent que no ho ha vist encara no ho vegi accidentalment, i si els has obert no és culpa meva. Els meus missatges no anaven dirigits a tu.
End
Sanse
Professor Pokémon

EntradaAutor: Konata » 26 maig 2012 14:00

Sanse ha escrit:No em penso disculpar per posar spoilers dins d'un quadre d'spoilers. Em sap greu per tu, però són precisament per a que la gent que no ho ha vist encara no ho vegi accidentalment, i si els has obert no és culpa meva. Els meus missatges no anaven dirigits a tu.

No els he obert, perquè ja se com ets amb aquestes coses(Ohohoh en Madoka m'encanta el capi 4 perque a mi em queia malament aquella, saps saps, UI UI KONA QUE TU NO L'HAS VIST, **susurro susurro risas**)

I no vull cap disculpa teva.

Igualment a qui anava dirigit? Els teus comentaris i tal vull dir, per`que el tema de Gurren l'he tret jo.

En fi, a pastar. Ja estic suficientment satisfeta amb que m'hagis fotut una part de Gurren, com per discutir, que amb certes persones es com perdre el temps a mes.
Imatge
º^º"
Konata
OtaKing

EntradaAutor: Hachi » 26 maig 2012 14:02

Konata ha escrit:
Sanse ha escrit:No em penso disculpar per posar spoilers dins d'un quadre d'spoilers. Em sap greu per tu, però són precisament per a que la gent que no ho ha vist encara no ho vegi accidentalment, i si els has obert no és culpa meva. Els meus missatges no anaven dirigits a tu.

No els he obert, perquè ja se com ets amb aquestes coses(Ohohoh en Madoka m'encanta el capi 4 perque a mi em queia malament aquella, saps saps, UI UI KONA QUE TU NO L'HAS VIST, **susurro susurro risas**)

Igualment a qui anava dirigit? Els teus comentaris i tal vull dir, per`que el tema de Gurren l'he tret jo.

En fi, a pastar. Ja estic suficientment satisfeta amb que m'hagis fotut una part de Gurren, com per discutir, que amb certes persones es com perdre el temps a mes.

Home és això, el tema l'havia tret ella...

és com si en el tema que vaig obrir jo d'evangelion m'haguéssiu spoilejat, si ho haguéssiu fet, us juro que us hagéssiu emporta't una bronca.
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Yui-chan » 26 maig 2012 14:03

Hi hagi pau va no passa res... no us discutiu :noemfotis: :noemfotis:
Kona a mi em van fotre la serie enlaire quan me la van recomanar perque em van dir qui moria qui no i com acabava... :noemfotis:
Pero la vaig començar i tot sabent que passaria no vaig ser capaç de deixar-la ;)
Imatge
Yui-chan
Nekogirl

EntradaAutor: Hachi » 26 maig 2012 14:06

AnimeGirl ha escrit:Hi hagi pau va no passa res... no us discutiu :noemfotis: :noemfotis:
Kona a mi em van fotre la serie enlaire quan me la van recomanar perque em van dir qui moria qui no i com acabava... :noemfotis:
Pero la vaig començar i tot sabent que passaria no vaig ser capaç de deixar-la ;)

A mi em fa això i el mato xD
Hachi
Ningyou no hime

EntradaAutor: Yui-chan » 26 maig 2012 14:07

Hachi ha escrit:
AnimeGirl ha escrit:Hi hagi pau va no passa res... no us discutiu :noemfotis: :noemfotis:

A mi em fa això i el mato xD

Que hi farem >.< sort que en Simon em va fer quedar-me quieteta a la cadir/llit
Imatge
Yui-chan
Nekogirl

EntradaAutor: Sanse » 26 maig 2012 14:08

Konata ha escrit:

Quí em queia malament a mi de Madoka? La Mami no em queia gens malament, així que no se quan puc haver dit tal cosa, però vaja...

A més, fora dels spoilers només he dit quins personatges em queien bé i quins no, així que tampoc et puc haver spoilejat res a partir d'això...
End
Sanse
Professor Pokémon

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants