koroki ha escrit:De fet, jo de la Kona ni entraria al post, perque ja hi ha més d'un spoiler sense spoiler ._.
Konata ha escrit:koroki ha escrit:De fet, jo de la Kona ni entraria al post, perque ja hi ha més d'un spoiler sense spoiler ._.
Sip, ho se, i ho he llegit -_-
Konata ha escrit:koroki ha escrit:De fet, jo de la Kona ni entraria al post, perque ja hi ha més d'un spoiler sense spoiler ._.
Hachi ha escrit:Konata ha escrit:koroki ha escrit:De fet, jo de la Kona ni entraria al post, perque ja hi ha més d'un spoiler sense spoiler ._.
Quins has llegit?
Hachi ha escrit:Jo és que no havia dit res, fins que tal persona ha anat a sacooo paco![]()
Sanse ha escrit:Jo no he dit qui es mor o es deixa de morir fora dels spoilers, i de qui agafa protagonisme després ningú n'ha parlat
Sanse ha escrit:No em penso disculpar per posar spoilers dins d'un quadre d'spoilers. Em sap greu per tu, però són precisament per a que la gent que no ho ha vist encara no ho vegi accidentalment, i si els has obert no és culpa meva. Els meus missatges no anaven dirigits a tu.
Konata ha escrit:Sanse ha escrit:No em penso disculpar per posar spoilers dins d'un quadre d'spoilers. Em sap greu per tu, però són precisament per a que la gent que no ho ha vist encara no ho vegi accidentalment, i si els has obert no és culpa meva. Els meus missatges no anaven dirigits a tu.
No els he obert, perquè ja se com ets amb aquestes coses(Ohohoh en Madoka m'encanta el capi 4 perque a mi em queia malament aquella, saps saps, UI UI KONA QUE TU NO L'HAS VIST, **susurro susurro risas**)
I no vull cap disculpa teva.
Igualment a qui anava dirigit? Els teus comentaris i tal vull dir, per`que el tema de Gurren l'he tret jo.
En fi, a pastar. Ja estic suficientment satisfeta amb que m'hagis fotut una part de Gurren, com per discutir, que amb certes persones es com perdre el temps a mes.
AnimeGirl ha escrit:Hi hagi pau va no passa res... no us discutiu![]()
![]()
Kona a mi em van fotre la serie enlaire quan me la van recomanar perque em van dir qui moria qui no i com acabava...![]()
Pero la vaig començar i tot sabent que passaria no vaig ser capaç de deixar-la ;)
Hachi ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Hi hagi pau va no passa res... no us discutiu![]()
![]()
Kona a mi em van fotre la serie enlaire quan me la van recomanar perque em van dir qui moria qui no i com acabava...![]()
Pero la vaig començar i tot sabent que passaria no vaig ser capaç de deixar-la ;)
A mi em fa això i el mato xD
Konata ha escrit:Sanse ha escrit:No em penso disculpar per posar spoilers dins d'un quadre d'spoilers. Em sap greu per tu, però són precisament per a que la gent que no ho ha vist encara no ho vegi accidentalment, i si els has obert no és culpa meva. Els meus missatges no anaven dirigits a tu.
No els he obert, perquè ja se com ets amb aquestes coses(Ohohoh en Madoka m'encanta el capi 4 perque a mi em queia malament aquella, saps saps, UI UI KONA QUE TU NO L'HAS VIST, **susurro susurro risas**)
I no vull cap disculpa teva.
Igualment a qui anava dirigit? Els teus comentaris i tal vull dir, per`que el tema de Gurren l'he tret jo.
En fi, a pastar. Ja estic suficientment satisfeta amb que m'hagis fotut una part de Gurren, com per discutir, que amb certes persones es com perdre el temps a mes.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants