koroki ha escrit:Sexe i culs desgarrats, plis!
Crec que aixo va per tots. Si algu esta mirant una serie, no us poseu a parlar d'ella aixi perque si. Mireu de evitar-ho.
Va per tots.
Thanks
Hachi ha escrit:AnimeGirl ha escrit:Hi hagi pau va no passa res... no us discutiu
Kona a mi em van fotre la serie enlaire quan me la van recomanar perque em van dir qui moria qui no i com acabava...
Pero la vaig començar i tot sabent que passaria no vaig ser capaç de deixar-la ;)
A mi em fa això i el mato xD
Jo estic acostumada a que m'ho facin, i miraré la serie igual i ni m'enfado, pero continua sent un acte lleig i molt cabron que et facin aixo. I punt.
A més, fora dels spoilers només he dit quins personatges em queien bé i quins no, així que tampoc et puc haver spoilejat res a partir d'això...
A més que? Ho has donat a entendre Sanse, i ara m'he permes obrir dols dels teus spoilers, el primer i aquest. Responc pel primer:
Perquè has hagut de posar això, enserio? Era realment tan important? I mes amb el que jo estava dient que ho sospitava que passaria perque ja havia estat spoilejada. Era un comentari completament fora de lloc, no cal dir a mes, les coses directament per saber-les.
I per el segon:
El dia abans de jo mires Madoka(la vaig mirar del tiron) estavem pel carrer, amb la Kimy, el dia que va tenir l'accident del graniçat pel nas, també em vas spoilejar Canción de Hielo y Fuego un dia perque et feia gracia, i de Gurren varis cops, vas dir que moria la persona que et queia malament dient nom, el nom que jo havia oblidat, per això ha estat llegir això i saber-ho