Quines sèries esteu mirant?

Comentaris, debats... Sobre qualsevol mangAnime que llegiu o segiu. Si el fòrum es desborda, es crearan seccions amb cada tipus de manga (shonen, seinen, shojo, hentai, yaoi, yuri, magical girls xD, ... etc)

Re: Quines sèries esteu mirant?

EntradaAutor: koroki » 27 maig 2012 15:34

Kimy ha escrit:
koroki ha escrit:
Kimy ha escrit:
Pel que diuen, Panini només tenia la llicencia fins al tomo 6 o 7, i com les ventes no son gaire altes, suden de continuar la serie. No se si serà per això, però ara mateix tenen moltes series parades/cancel·lades, per exemple Lovely Com que no crec que aquesta serie tingui unes ventes taant baixes.
Lovely es de planeta i par no esta crec >< estan fent tomos cada X temps.

El problema de las series de planeta es que van comenar a vendre a 5€ pensant que es menjarien el mon o algu i ara no tenen pasta xD

Eso, porto tota l'estona confonent panini amb planeta xDD

Estan a 5,5€, però pel que tinc entès l'edició tampoc és gaire bona, no se, millor pagar 2€ més i que sigui ben maco, a ser possible. Però bé, per a Kimi ni Todoke confiare en l'edició anglesa, cada tomo em surt per 6.50-7€, però els gastos d'envio gratis. Està força bé.
A veure, no estaven massa pitjor els tomos. Van confiar en vendre molt, pero no van fer-ho i van morir xD
Imatge
koroki
aulamanga no kami

Entrades: 9341
Membre des de: 09 set. 2006 12:17

EntradaAutor: Midgar Wolf » 12 jul. 2012 08:21

Les últimes coses que he vist son Usagi Drop que m'ha agradat molt i m'he posat al dia amb Sket Dance (65 episodis) que per cert, ha fet un gir cap al shojo, cosa que ja m'agrada. De fet com a serie d'humor és força fluixa.
ImatgeImatge
Midgar Wolf
Postejador Nat

Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

EntradaAutor: Hario » 13 jul. 2012 18:31

Debido a las ENORMES decepciones que he tenido en las últimas temporadas, estoy viendo una vez más todas las series de Mobile Suit Gundam que están dentro del Universal Century...
Hario
Mangaddicte

Entrades: 633
Membre des de: 15 oct. 2011 21:28
Ubicació: SPXX0038

EntradaAutor: koroki » 14 jul. 2012 00:48

Jo únicament estic seguint Accel World i per ara m'agrada bastant. Potser te algunes parts lentes o la historia no es tot l'original que jo demanaria, però els personatges m'agraden. Sobretot la Kuroyukihime.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Taishi » 14 jul. 2012 04:02

Koroki +1

Per cert aviat s'acabarà Saki Episode-A i AKB0048. Hyouka i Sengoku Collection continuen fins a final de estiu.
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: koroki » 14 jul. 2012 09:01

Taishi ha escrit:Koroki +1

Per cert aviat s'acabarà Saki Episode-A i AKB0048. Hyouka i Sengoku Collection continuen fins a final de estiu.

Saki em tentava, pero soc molt vago xD

Hyouka vaig veure 3 o 4 capitols, no em va desagradar, pero no enganxar suficient com per recordar de seguir-la. Suposo que ja la miraré.

Em tentva mirar Medeka Box, perque hi ha molt anunci a japò, pero tampoc ho he fet xD El problema es que me possat al di de 2 o 3 series que tenia pendents. Tot i que veient les enquestes no és el millor anime de la temporada ni de lluny.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Yui-chan » 14 jul. 2012 16:05

Medaka Box ja s'ha acabat T_T home no era per tirar coets pero... era força divertit :P
Imatge
Yui-chan
Nekogirl

Entrades: 2807
Membre des de: 06 oct. 2011 22:18
Ubicació: SanGre

EntradaAutor: Taishi » 14 jul. 2012 16:20

Hi haurà segona temporada. :kawai_oi:

A mi al principi em va semblar fluix però a mesura que anava avançant cada cop era més divertit i és dels que m'ha agradat més.
Taishi
Puella Magi

Entrades: 1695
Membre des de: 23 set. 2006 16:47

EntradaAutor: koroki » 14 jul. 2012 17:00

Taishi ha escrit:Hi haurà segona temporada. :kawai_oi:

A mi al principi em va semblar fluix però a mesura que anava avançant cada cop era més divertit i és dels que m'ha agradat més.

El manga i les noveles tenen prou exit aqui a japó, ha de tenir parts bones.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Vlaid » 22 jul. 2012 01:47

ara estic mirant "Campione!", "Nobuna Oda", "Kono Naka ni Hitomi" y, finalment, la que mes m'ha agradat de moment i es nova..."Sword Art Online" xD l'ultim el recomanu mooooltisim, es rebrutal, igual que campione...pero amb menys rang per mi :iquemes:
Imatge

"Mira siempre 30 segundos hacia el futuro"
Vlaid
MegaFrikidelFòrum

Entrades: 481
Membre des de: 21 des. 2011 00:42
Ubicació: ...

EntradaAutor: koroki » 22 jul. 2012 03:34

Si, estava pensant en mirar-la, pero per ara he començat binbougami ga! i m'esta agradant bastant. Es humor, una mica absurd amb referencies a bastants mangas.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Midgar Wolf » 22 jul. 2012 09:21

Acabo de veure Star Driver, en certa manera sembla una copia de Utena amb la diferencia de que els duels son fent servir una especie de mechas. Que el protagonista es digui " El guapo chico galáctico" m'ha fet dubtar, pero al final he passat una bona estona amb la serie.

PD: No m'havia enterat que han anunciat la 4ª temporada de minami ke per l'hivern. Es de les meves series preferides, estic d'enhorabona.

Link
ImatgeImatge
Midgar Wolf
Postejador Nat

Entrades: 292
Membre des de: 14 abr. 2011 22:23

EntradaAutor: koroki » 22 jul. 2012 11:01

Midgar Wolf ha escrit:Acabo de veure Star Driver, en certa manera sembla una copia de Utena amb la diferencia de que els duels son fent servir una especie de mechas. Que el protagonista es digui " El guapo chico galáctico" m'ha fet dubtar, pero al final he passat una bona estona amb la serie.

PD: No m'havia enterat que han anunciat la 4ª temporada de minami ke per l'hivern. Es de les meves series preferides, estic d'enhorabona.

Link

LOL copia de Utena, potser la miro.

Acabo de començar Tari Tari.
Imatge
koroki
aulamanga no kami

EntradaAutor: Charlie » 22 jul. 2012 12:59

jo per ara en tinc pendents unes quantes: shiki, Chaos;Head, Steins;Gate, Tasogare Otomo x Amnesia i Paranoia Agent xD en fi tinc feina
Charlie
Postejador Nat

Entrades: 343
Membre des de: 22 gen. 2012 20:52

EntradaAutor: Hachi » 22 jul. 2012 14:06

Charlie ha escrit:jo per ara en tinc pendents unes quantes: shiki, Chaos;Head, Steins;Gate, Tasogare Otomo x Amnesia i Paranoia Agent xD en fi tinc feina

Shiki i Steins;gate molen molt, ja ho veuras.
Les altres ja me les passaràs si estan bé, tot i que sembla que són del meu estil.

Jo tinc pendent de veure Monster ><
Hachi
Ningyou no hime

Entrades: 8190
Membre des de: 13 maig 2008 17:15
Ubicació: 人形の世界

AnteriorSegüent

Torna a: MangAnime

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants